Synd då om man som han vill nedrustat alla trygghetssystem, när han blivit så sjuk som han uppenbarligen verkar vara ...
+6
Redvictory
MartinLindgren
Vercingetorix
formsvackan
RedAssVictory
F.I.S.T
10 posters
Ass mår inte bra
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 1
Ass mår inte bra
... Uppriktigt sagt blir man lite orolig, denne person kan inte må riktigt bra...
Synd då om man som han vill nedrustat alla trygghetssystem, när han blivit så sjuk som han uppenbarligen verkar vara ...
RedAssVictory- Antal inlägg : 206
- Inlägg 2
Sv: Ass mår inte bra
Jag mår inte bra !
Ärligt talat så blir jag lite orolig !
Jag älskar debatt !
FIST är så bra !
Fist är klok !
Jag vill upprusta alla !
Ärligt talat så blir jag lite orolig !
Jag älskar debatt !
FIST är så bra !
Fist är klok !
Jag vill upprusta alla !
- Inlägg 3
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 4
Historien upprepar sig. Punktering på Barbara igen kanske ?F.I.S.T skrev:... Uppriktigt sagt blir man lite orolig, denne person kan inte må riktigt bra...
- Inlägg 5
Barbara är bra !
Barbara är röd !
Admin älskar Barbara !
Historien upprepar sig !
Välkommna igen år 1910 Röda kamrater !
Barbara är röd !
Admin älskar Barbara !
Historien upprepar sig !
Välkommna igen år 1910 Röda kamrater !
- Inlägg 6
Heja Ass ... ta en spam-runda till
- Inlägg 7
Tack !
Du är så god FIST !
Admin älskar dig !
Hälsa Admin !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Du är så god FIST !
Admin älskar dig !
Hälsa Admin !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 8
formsvackan skrev:Historien upprepar sig. Punktering på Barbara igen kanske ?F.I.S.T skrev:... Uppriktigt sagt blir man lite orolig, denne person kan inte må riktigt bra...
Hehe... Fast jag tror mer på ett punkterat ego..
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 9
Min bild av Ass:et är en 52 årig sofflockare enligt egen tidigare utsaga under annat nick som stolt sagt hur han utnyttjar sin fru och mamma till max!
Jag är säker på att Ass:et blev avstängd någon dag för sitt betende och regelbrott dubbel nickande,
Vilket fick honom att gå in på Testaren och spy galla över acbladet, precis som han innan satt här och spydde galla över Testaren!
Avstängningen för sitt betende någon dag har idag escalerat till namnkapare och smutskastare, bara idag har han väl spammat förstasidan här med närmare 50 skit trådar!
Ass:et ser sig dessutom som högre stående och gudomlig jämfölrt med andra, och tycker säkert att hann är mycket smart!
Jag är säker på att Ass:et blev avstängd någon dag för sitt betende och regelbrott dubbel nickande,
Vilket fick honom att gå in på Testaren och spy galla över acbladet, precis som han innan satt här och spydde galla över Testaren!
Avstängningen för sitt betende någon dag har idag escalerat till namnkapare och smutskastare, bara idag har han väl spammat förstasidan här med närmare 50 skit trådar!
Ass:et ser sig dessutom som högre stående och gudomlig jämfölrt med andra, och tycker säkert att hann är mycket smart!
- Inlägg 10
martin7lindgren skrev:Min bild av Ass:et är en 52 årig sofflockare enligt egen tidigare utsaga under annat nick som stolt sagt hur han utnyttjar sin fru och mamma till max!
Va vackert det blev på trådarna, spammet Ass blockad från mig och KTR ....
OM alla gör det få han väl krupp
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 11
Jag tror du har fel. Denne tragiske figur är med största sannolikhet identisk med den dåre som fick sparken från ett helpdeskföretag för en tid sedan. Figuren Fredrik Rahm attackerade tidigare forumet på exakt samma sätt som Ass nu gör.martin7lindgren skrev:Min bild av Ass:et är en 52 årig sofflockare enligt egen tidigare utsaga under annat nick som stolt sagt hur han utnyttjar sin fru och mamma till max!
- Inlägg 12
Jag har rätt !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
- Inlägg 13
Pröva blockknappen på Ass... blev skitfint på trådarna
- Inlägg 14
Ja det blev det, nu är det bara vänta ut Ass:et i lugn och ro, tills vi slipper honom på startsidan också!
- Inlägg 15
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
- Inlägg 16
Va sa du något Ass:et?
- Inlägg 17
Det är bara krypa till korset,gällande att spela Ass:et i händerna genom att slippa se honom!
Det känns ju hur bra som helst, så får väl Ass:et fortsätta smutskasta för döva öron!
Känns t.o.m bra att se Ass:et på startsidan och veta att han eldar på för kråkorna!
Det känns ju hur bra som helst, så får väl Ass:et fortsätta smutskasta för döva öron!
Känns t.o.m bra att se Ass:et på startsidan och veta att han eldar på för kråkorna!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 18
F.I.S.T skrev:Pröva blockknappen på Ass... blev skitfint på trådarna
Nu har jag blockat Aset! min första blockning! och visst blev det rent och fint här!
- Inlägg 19
Ja snart får väl Ass:et hitta nya vägar, när hans målgrupp att smutskasta inte hör och ser honom längre?
Men även ett Ass, måste ju trampa på bromsen i bland och hämta andan!
Men även ett Ass, måste ju trampa på bromsen i bland och hämta andan!
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 20
Ja, det är det jag har sagt hela tiden.... att spärra de värsta idioterna gör att hela forumet blir mer lättläst och sammanhängande. Debatterna finns kvar men påhoppen och spammandet försvinner....
Jag tror inte att Ass mår dåligt. Ass tar en perverst nöje av hur mycket han kan förstöra. Om Ass är den person jag tror han är, så erkände han detta redan på AB:s forum. Får inte han göra som han vill så skall han förstöra för alla andra....
Jag tror inte att Ass mår dåligt. Ass tar en perverst nöje av hur mycket han kan förstöra. Om Ass är den person jag tror han är, så erkände han detta redan på AB:s forum. Får inte han göra som han vill så skall han förstöra för alla andra....
- Inlägg 21
Med tanke på hur Ass:et med rumpan i vädret, medvetet avser att smutskasta både acbladet och andra medlemar, så vill jag citera det kinesiska talesättet, bättre han mår dåligt än vi andra, Ass:et har ju valt själv!
Men ett Gott Nytt Skitår ska han ha!
Men ett Gott Nytt Skitår ska han ha!
- Inlägg 22
As ass skit och rumpa !
Snart börjar debatten !
Snart börjar debatten !
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 23
Regndrottning skrev:Ja, det är det jag har sagt hela tiden.... att spärra de värsta idioterna gör att hela forumet blir mer lättläst och sammanhängande. Debatterna finns kvar men påhoppen och spammandet försvinner....
Det kommer jag ihåg RD! jag känner igen det från sandlådan då vi var några som byggde vägar och körde med våra traktorer och bilar! då var det en kille som inte ville rätta sig efter oss andra utan han körde över allt och sparkade sönder det vi byggt upp! kan han fastnat i mognadsprocessen?
- Inlägg 24
Vi har byggt upp nåt fint !
Ett forum för att debattera med oss själva !
Snart är vi kloka !
Inte riktigt !
Ett forum för att debattera med oss själva !
Snart är vi kloka !
Inte riktigt !
Senast ändrad av RedAssVictory den 2009-12-30, 16:38, ändrad totalt 1 gång
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 25
Redvictory skrev:Regndrottning skrev:Ja, det är det jag har sagt hela tiden.... att spärra de värsta idioterna gör att hela forumet blir mer lättläst och sammanhängande. Debatterna finns kvar men påhoppen och spammandet försvinner....
Det kommer jag ihåg RD! jag känner igen det från sandlådan då vi var några som byggde vägar och körde med våra traktorer och bilar! då var det en kille som inte ville rätta sig efter oss andra utan han körde över allt och sparkade sönder det vi byggt upp! kan han fastnat i mognadsprocessen?
Javisst är det sandlåda!!
Det har alltid funnits personer som anser att just de skall vara högsta hönset utan att ha någon som helst förmåga till detta.
Detta ser vi väldigt mycket av inom politiken. Människor som vill bestämma över andra men inte har en susning om hur man får saker att fungera... Olofsson, t.ex.
Då jag tycker om tanken med reinkarnation så skulle detta kunna förklara beteendet. Dessa översittartyper är mycket unga själar. I själsålder räknat så ÄR de i sandlådestadiet.... Äldre och visare själar har lärt sig att man inte kan eller bör försöka bestämma över andra. Alla vi är ansvariga för oss själva och alla människor är född fria!!
Jesus var en mycket gammal själ om man skall döma efter hans uttalanden...
» Jävla as!! det räcker nu!!
» Nej det var inte Johan Andersson denna gång heller.....
» Svenska lagar, nej dom följer vi inte! får vi inte som vi vill så tar vi till våld
» Höj inte skatten - tulla inte av SIDA-pengarna.
» Sprattelgubben går inte hem hos vanligt folk, vad ska man säga? trodde inte man kunde bli sämre än Mona.....
» Nej det var inte Johan Andersson denna gång heller.....
» Svenska lagar, nej dom följer vi inte! får vi inte som vi vill så tar vi till våld
» Höj inte skatten - tulla inte av SIDA-pengarna.
» Sprattelgubben går inte hem hos vanligt folk, vad ska man säga? trodde inte man kunde bli sämre än Mona.....