För ditt personliga pm med personangrepp
Vågar du inte skriva den här med?
Mona Sahlin skrev:För ditt personliga pm med personangrepp
BRUN CLOWN skrev:BERRA ÄR EN KOMMUNISTS MED DÅLIGT ÖLSINNE!
berralarzon skrev:Mona Sahlin skrev:För ditt personliga pm med personangrepp
Självklart jag provade det nya med pm mess, att du är en dåre vill du tillskriva det själv härinne varsegod.
Att publicera mitt privata mess till dig, törs du det frahm?
//berra
Mona Sahlin skrev:berralarzon skrev:Mona Sahlin skrev:För ditt personliga pm med personangrepp
Självklart jag provade det nya med pm mess, att du är en dåre vill du tillskriva det själv härinne varsegod.
//berra
Så admin, ska bara högerdebattörer stängas av? Inte vänsterdebattörer som kommer med personangrepp? Martin har redan 3
Och Berra kommer med personangrepp dåre
Fortfarande inte politisk hållning? Vänsterdebattörer får bete sig hur som helst?
berralarzon skrev:Mona Sahlin skrev:berralarzon skrev:Mona Sahlin skrev:För ditt personliga pm med personangrepp
//berra
Så admin, ska bara högerdebattörer stängas av? Inte vänsterdebattörer som kommer med personangrepp? Martin har redan 3
Fortfarande inte politisk hållning? Vänsterdebattörer får bete sig hur som helst?
Så publicera det nu då ditt lilla sinnessjuka freak, ynka inte runt bland ovänsentligheter, som du gör i ditt eget träsk av avund.
//berra
Mona Sahlin skrev:berralarzon skrev:Mona Sahlin skrev:berralarzon skrev:Mona Sahlin skrev:För ditt personliga pm med personangrepp
//berra
Så publicera det nu då ditt lilla sinnessjuka freak, ynka inte runt bland ovänsentligheter, som du gör i ditt eget träsk av avund.
//berra
Först dåre, nu freak
Är detta ok admin? ska inte samma regler gälla alla?
RedAssVictory skrev:Ja ska sätta nåt långt ner i halsen på dig ditt freak !
mv berra
så där ja hmmmm.....
martin7lindgren skrev:Lite kul att se dessa korkade högergökar slå knut på sig själv och skjuta lösa skott hej vilt åt alla håll!
F.I.S.T. skrev:Allt går över berra .
Se på dig se på mig.
Förr var vi lite konstiga nu är vi fullt normala röda kamrater !
martin7lindgren skrev:Lite kul att se dessa korkade högergökar slå knut på sig själv och skjuta lösa skott hej vilt åt alla håll!
Mona Sahlin skrev:martin7lindgren skrev:Lite kul att se dessa korkade högergökar slå knut på sig själv och skjuta lösa skott hej vilt åt alla håll!
Martins 4:e person angrepp