+26
GustavAnder
formsvackan
bing
RedCloud
croz
kanaljen
IK HAAT COMMUNISME
SiP
Susz X
blueheaven
Sossar-e-lata
carlwiss
theward
berralarzon
Kakmonstret
lazy
DirtyDog
Secrist
råttan.
Nixons_näsa
R.O.F.L
ANNA2LINK
womanlover
Regndrottning
fredrik rahm70
MartinLindgren
30 posters
LEVE MONA SAHLIN...
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 126
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
Så kommer det nog också bli, där är ju forumets egen lilla mätning rätt intressant,
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 127
Monas posituion är helt ohotad,
Vet inte om martins lilla felskrivning var medveten el. inte
men nog håller jag med om att det var lite "prostitution"
över det hela.
Vet inte om martins lilla felskrivning var medveten el. inte
men nog håller jag med om att det var lite "prostitution"
över det hela.
Senast ändrad av lazy den 2009-03-10, 00:44, ändrad totalt 1 gång
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 128
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Lazy. Du tog orden ur munnen på mig.
Monas position är självklart ohotad i sig. Frågan är bara vem som ska inneha denna position.
Monas position är självklart ohotad i sig. Frågan är bara vem som ska inneha denna position.
- Inlägg 129
Du är en rolig råtta du, en riktig kulråtta faktiskt, och några sådana råttor tror jag inte vi har här i stan, så du bor nog någon annanstans?
- Inlägg 130
Svaret på frågan var martin? Läste du ens inläggen?
- Inlägg 131
Grattis Lazy, nu fick du riktigt med kött på benet, fantastiskt, du hittade en felstavning,
Men det bjuder jag på, för du får inte missa något halmstrå, så tugga på ditt nufunna så länge du kan!
Vem vet, det kanske dröjer innan du hittar nästa?
Men det bjuder jag på, för du får inte missa något halmstrå, så tugga på ditt nufunna så länge du kan!
Vem vet, det kanske dröjer innan du hittar nästa?
- Inlägg 132
FRÅGAN? VILKEN FRÅGA?
Det enda jag sett är en Lazy och en råtta spekulera?
Det enda jag sett är en Lazy och en råtta spekulera?
- Inlägg 134
Snilllen spekulerar
Vad kan det vara för snillen som spekulerar?
Det kan väl inte vara martin som skrivit 27 inlägg om råttor?
Det kan väl heller inte vara rättvisetanten som skrivit ungefär lika många inlägg om sin egen förvirrade bild av rättvisa?
Det kan väl heller inte vara rättvisetanten som skrivit ungefär lika många inlägg om sin egen förvirrade bild av rättvisa?
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
- Inlägg 135
råttan skrev:Vad kan det vara för snillen som spekulerar?
skrattar.
så blir det när Dom "slöaste knivarna i lådan" skall debattera om vad dom tror är "politik"
Vilket är att rösta på en färg och en blomma enligt dom.
- Inlägg 136
Vem är det som kallar sig råttan, du eller jag, men jag får väl försöka kalla dig något annat då du tydligen störs av råttan,
Musen som röt kanske är är lämligare,
Musen som röt kanske är är lämligare,
- Inlägg 137
Vad försöker du bevisa?
Om du försöker göra dig själv till allmänt åtlöje så måste jag säga att du lyckats.
Jobbigt med en 'leve Mona Sahlin' tråd när inte ens socialdemokraterna själva har förtroende för henne. Nu är det ju helt klart inte heller mona som leder socialdemokratin, hon är bara målvakt.
2,5 år har gått sen valet. Hur gick det egentligen med socialdemokratins valanalys? Man skyllde allt på Persson och hans Torp. Praktiskt. Då slapp man ta itu med de riktiga problemen.
Jobbigt med en 'leve Mona Sahlin' tråd när inte ens socialdemokraterna själva har förtroende för henne. Nu är det ju helt klart inte heller mona som leder socialdemokratin, hon är bara målvakt.
2,5 år har gått sen valet. Hur gick det egentligen med socialdemokratins valanalys? Man skyllde allt på Persson och hans Torp. Praktiskt. Då slapp man ta itu med de riktiga problemen.
- Inlägg 138
Ser man på, du har krypit fram och börjat blåsa i trumpeten igen,råttan?
åtlöje, tycker jag inte,
Mona Sahlin har inte gjort mig något ont!
Du menar kanske att din åsikt är den enda, men så är det inte råttan,
jag har ingenting och be dig om ursäkt för,
Men av någon anledning så verkar du trivas rätt bra här inne på Leve Mona tråden
åtlöje, tycker jag inte,
Mona Sahlin har inte gjort mig något ont!
Du menar kanske att din åsikt är den enda, men så är det inte råttan,
jag har ingenting och be dig om ursäkt för,
Men av någon anledning så verkar du trivas rätt bra här inne på Leve Mona tråden
- Inlägg 139
Vem trivs inte här martin när du ska försöka förklara vad koalitionen
har åstadkommit,vi är många som sitter o väntar på vad det "stora
partiet" ska komma med.Jobb? Skatter? Skolor? Barnomsorg? Vård?
Arbetsgivaravgifter?Energipolitiken? Listan kan göras j.....t
lång!
har åstadkommit,vi är många som sitter o väntar på vad det "stora
partiet" ska komma med.Jobb? Skatter? Skolor? Barnomsorg? Vård?
Arbetsgivaravgifter?Energipolitiken? Listan kan göras j.....t
lång!
- Inlägg 140
martin - ett åtlöje
Alla åsikter räknas i ett val. Såväl korkade som psykiskt störda. Och så bör det självklart också vara.
Mona är inte partiledare. Hon är målvakt.
Partiet lider fortfarande av sviterna efter Perssons härjningar.
Mona är inte partiledare. Hon är målvakt.
Partiet lider fortfarande av sviterna efter Perssons härjningar.
- Inlägg 141
Socialdemokratins valfläsk
När röran presenterar sitt valfläsk kommer listan nog inte att bli längre än lazy's lista. Men den lista de presterar kommer vara waste of space.
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 142
Ja men
Ja men dom rödgröna har en bättre politik för den hela svenska befolkningen Råttan och inte bara för en "klick " i samhället som alliansen har...
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 143
Det var något nytt att de rödgröna har en politik. Inom vilket område? skola? företag? säkerhet? EU? ekonomi? försvar? miljö/kärnkraft?
- Inlägg 144
Jag
Jag är ganska säker på att alliansen kommer att förlora valet 2010 mycket på grund av sin politik mot arbetslösa och sjuka, det ska mycket till att alliansen får en mandatperiod till när dom´inta har haft en bra poliik för hela landet.
- Inlägg 145
Ja
Ja du Nordic light visst vet vi alla att dessa tre partier har en poitik. Ju längre vi närmar oss valrörelsen destå tydligare kommer dom rödgrönas gemensamma politik att bli. Det är förkastligt att ha ett blått samhälle, vi behöver ett rödgrönt för att klara framtidens samhälle, något annat håller inte för att hålla ihop ett helt samhälle för en längre tid... Men då behövs det en bra rödgrön politik.
- Inlägg 146
En rödgrön politik som innehåller vad,Anna?
- Inlägg 147
Lazy
Social demokrati för oss människor med andra ord rättvisa, miljötänk i politiken och för djuren och människorna som kommer att leda till ett mycket bättre samhällsklimat än vad vi har i dag. I dag växer problemet i landet och tar verkligen dom blåa ansvar för detta??? Hur då???
- Inlägg 148
Inget
Inget samhälle blir bättre när orättvisorna ökar, snarare tvärtom. I dag har vi verkligen ett utslagningssamhälle där dom starkaste vinner, det finns inte plats för övrigt folk i högerns samhälle. Thats it!!!
- Inlägg 149
Ett
Ett sådant samhälle vinner aldrig i längden...
- Inlägg 150
Den
Men snälla Anna. Om Alliansen hade en politik enbart för en "liten" klick så skulle de inte få mer än hälften av rösterna. Du verkar ha blivit förblindad av någon sorts propaganda.
Jobbavdraget tillfaller t.ex inte en "liten" klick. Vidare har den sänkningen av fastighetsskatten varit till stor hjälp för de vanliga familjer som drabbades av socialdemokratins tokhöjningar av fastighetsskatten.
Nu när vi rett ut den saken så kan vi gå vidare med den politik som ska vara till för alla. När det gäller denna får vi nog konstatera att Anna inte har den blekaste aning om vad hon talar om.
Jobbavdraget tillfaller t.ex inte en "liten" klick. Vidare har den sänkningen av fastighetsskatten varit till stor hjälp för de vanliga familjer som drabbades av socialdemokratins tokhöjningar av fastighetsskatten.
Nu när vi rett ut den saken så kan vi gå vidare med den politik som ska vara till för alla. När det gäller denna får vi nog konstatera att Anna inte har den blekaste aning om vad hon talar om.