Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
F.I.S.T
RedAssVictory
MartinLindgren
Dao
captaincodd
MammaGuevara
Redvictory
RedCloud
Mona Sahlin
13 posters

    SD får 7,1%

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    SD får 7,1% - Sida 2 Empty Sv: SD får 7,1%

    Inlägg  Dao 2009-12-23, 04:45

    Secrist skrev:Det finns flyktingar som släpps in, och tas om hand och de får hjälp! Detta visar att det finns en flyktingpolitik i Sverige - vilket i sin tur visar att frågan tas på allvar av samtliga partier i landet!

    Öh, nu var det problemen jag talade om. Brinnande bilar, stenkastning på räddningspersonal, grov kriminalitet, bidragsfusk, bidragsberoende etc etc. Att avfärda detta som rasism håller inte. Problemen finns.

    Och vilket parti tar inte upp dessa frågorna?

    Det du anser är att partier skall göra dina kopplingar mellan dessa frågor och invandringen - som sd vill göra - för att anses "seriösa", och det håller liksom inte!

    Rasism är rasism... Att ta itu med dessa frågor utan att dra sd:s oseriösa kopplingar handlar bland annat om att bekämpa fördomar!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SD får 7,1% - Sida 2 Empty Politik

    Inlägg  Secrist 2009-12-23, 05:33

    Och vilket parti tar inte upp dessa frågorna?

    Att ta upp det är inte det samma som att faktiskt göra något konkret. Vilket väl borde vara rätt uppenbart vid det här laget.
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    SD får 7,1% - Sida 2 Empty Men halllåååå

    Inlägg  captaincodd 2009-12-23, 09:48

    Lägg ner Sec,skylll inte på dom behövand igen som alla högernissar.Go jul på ER iaf santa
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    SD får 7,1% - Sida 2 Empty Sv: SD får 7,1%

    Inlägg  Redvictory 2009-12-23, 09:54

    captaincodd skrev:Lägg ner Sec,skylll inte på dom behövand igen som alla högernissar.Go jul på ER iaf santa

    Jag håller med dig captaincodd! Secrist måste lägga ned det gamla matra som SD anhängarna ljugit och försökt förankra hos oss Svenskar! dvs att det inte förs någon flyktingpolitik! bättre kan den bli men vad fan kan INTE bli bättre i dagens Alliansstyre?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    SD får 7,1% - Sida 2 Empty JAg får rätt som vanligt!!!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-23, 09:58

    har sagt 8% i nästa val i flera år nu, och nu är vi snart där!! när det kommer fram att invandringen ökar kraftigt på våra pensionärers bekostnad så kommer 8% vallen spräckas!

    N' nu måste jag jobba och bidra så ni får ert. cheers cheers varsågod
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    SD får 7,1% - Sida 2 Empty Sv: SD får 7,1%

    Inlägg  Redvictory 2009-12-23, 10:09

    Sossar ee lata skrev:har sagt 8% i nästa val i flera år nu, och nu är vi snart där!! när det kommer fram att invandringen ökar kraftigt på våra pensionärers bekostnad så kommer 8% vallen spräckas!

    N' nu måste jag jobba och bidra så ni får ert. cheers cheers varsågod

    Mig bidrar du INTE till din lilla pajas! jag får mina pengar från min sjukförsäkring! och du! överdriv inte! du ska ju bara in och dricka kaffe leka på datorn snacka skit i telefon m,m dvs du tillför ingenting!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    SD får 7,1% - Sida 2 Empty Sv: SD får 7,1%

    Inlägg  Dao 2009-12-23, 11:11

    Secrist skrev:Och vilket parti tar inte upp dessa frågorna?

    Att ta upp det är inte det samma som att faktiskt göra något konkret. Vilket väl borde vara rätt uppenbart vid det här laget.

    De som har varit i regeringsställning är de som kunnat göra något konkret, och det har både sossarna och alliansen gjiort. Att DU inte TYCKER detta - är en HELT ANNAN sak!

    Sen kan jag hålla med om att just alliansen har varit lika handlingskraftiga här som i Saab-affären, dvs inte mycket...

    Men kopplingen mellan invandring och de andra punkterna gör bara sd, och deras kumpaner...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    SD får 7,1% - Sida 2 Empty Sv: SD får 7,1%

    Inlägg  Dao 2009-12-23, 11:14

    Sossar ee lata skrev:har sagt 8% i nästa val i flera år nu, och nu är vi snart där!! när det kommer fram att invandringen ökar kraftigt på våra pensionärers bekostnad så kommer 8% vallen spräckas!

    N' nu måste jag jobba och bidra så ni får ert. cheers cheers varsågod

    På pensionärernas bekostnad? Jag trodde det var på fjällbjörkarnas bekostnad...
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    SD får 7,1% - Sida 2 Empty DET

    Inlägg  captaincodd 2009-12-23, 12:46

    bästa av allt är att det är möglet från (M) som joinar sd.Rödgrön varm regering med Wetterkvinnan bakom rodret.Visst, för oss som kör bil blir det dyrare men det kan det vara värt med en human politik.Vi måste tänka på vad vi lämnar efter oss om vi nu lämnar nåt efter oss,,,,Kunskapen finns ju som bekant,,,Dessutom är vi ett lyckligt lottat folk,så?????
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    SD får 7,1% - Sida 2 Empty Sv: SD får 7,1%

    Inlägg  Dao 2009-12-23, 12:50

    Det finns mycket jag skulle kunna acceptera för att få ett fungerande humant samhälle igen! Höga skatter är till exempel inga problem - bara de används till något konstruktivt för samhället...

    Frågan är bara hur mycket som går att reparera efter alliansens förstörelselusta... Och vill s reparera detta? Mp och v vet jag var jag har - men s? Hmmm...
    RedAssVictory
    RedAssVictory


    Antal inlägg : 206
    Join date : 09-12-21

    SD får 7,1% - Sida 2 Empty Sv: SD får 7,1%

    Inlägg  RedAssVictory 2009-12-23, 13:30

    Redvictory skrev:Mig bidrar du INTE till din lilla pajas! jag får mina pengar från min sjukförsäkring! och du! överdriv inte! du ska ju bara in och dricka kaffe leka på datorn snacka skit i telefon m,m dvs du tillför ingenting!

    Här tar vi debatten !

    Alla som heter Red i början kan inte stängas av !

    Alla andra är nazister och allainzare och dem stänger vi av så vi kan debattera !

    Snart startar debatten pajas !
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SD får 7,1% - Sida 2 Empty Exempel

    Inlägg  Secrist 2009-12-28, 02:41

    De som har varit i regeringsställning är de som kunnat göra något konkret, och det har både sossarna och alliansen gjiort. Att DU inte TYCKER detta - är en HELT ANNAN sak!

    Fast nu hade du fortfarande inga konkreta exempel att ge mig. Så gör ett nytt försök....

    Sponsored content


    SD får 7,1% - Sida 2 Empty Sv: SD får 7,1%

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-09, 22:03