Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Allianzens FRA!

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Allianzens FRA! Empty Allianzens FRA!

    Inlägg  Redvictory 2009-04-04, 13:23

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Allianzens FRA! Empty vaför gnälla?

    Inlägg  Sniperace 2009-04-04, 13:27

    Redvictory skrev:http://www.svd.se/nyheter/politik/artikel_2690487.svd

    Vad är ett löfte i en Diktatur? Very Happy

    Det är ju eg inte annat än att acceptera Zozialdemokraternas skapelse fullt ut?

    Det ÄR ju precis vad Bodztröm ville ha, eller hur?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Allianzens FRA! Empty Sv: Allianzens FRA!

    Inlägg  Redvictory 2009-04-04, 13:34

    Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:http://www.svd.se/nyheter/politik/artikel_2690487.svd

    Vad är ett löfte i en Diktatur? Very Happy

    Det är ju eg inte annat än att acceptera Zozialdemokraternas skapelse fullt ut?

    Det ÄR ju precis vad Bodztröm ville ha, eller hur?

    Jag förstår att du försöker få människor att tro att Allianzen skulle gör nåt som oppositionen vill! nej nej det har de minsann visat att de INTE vill så där bet du dig själv i baken lilleman!
    Rolling Eyes Evil or Very Mad
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Allianzens FRA! Empty knappast

    Inlägg  Sniperace 2009-04-04, 13:42

    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:http://www.svd.se/nyheter/politik/artikel_2690487.svd

    Vad är ett löfte i en Diktatur? Very Happy

    Det är ju eg inte annat än att acceptera Zozialdemokraternas skapelse fullt ut?

    Det ÄR ju precis vad Bodztröm ville ha, eller hur?

    Jag förstår att du försöker få människor att tro att Allianzen skulle gör nåt som oppositionen vill! nej nej det har de minsann visat att de INTE vill så där bet du dig själv i baken lilleman!
    Rolling Eyes Evil or Very Mad

    Fakta talar för min åsikt, Bdztröm försökte TRE gånger få igenom denna lag med större delen av Zozialdemokratin bak sig, me INTE åtetog och skrotades förslage, nej, det lades bara att vänta på bättre tillfälle, det drogs ALDRIG bort som icke önskvärt.

    Kanske är det så att du inte riktigt förstår politken, detta är ett instrument som är varje regerings våta dröm, du tror väl INTE att Zozialdemokraterna avskaffar FRA om de vinner nästa val? Tror du det är du mer naiv och hjärntvättad av dem än jag vill tro om dig.

    Oavsett vilka vi väljer så är de av samma skrot och korn, MAKT KORRUMPERAR...
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Allianzens FRA! Empty Sv: Allianzens FRA!

    Inlägg  Regndrottning 2009-04-04, 14:30

    Oavsett vilka vi väljer så är de av samma skrot och korn, MAKT KORRUMPERAR...

    AMEN!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Allianzens FRA! Empty Sv: Allianzens FRA!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-04, 15:24

    När det gäller Fra och övervakning tycker jag jinge tar upp det ganska ra. fast denna jinge är rödare än redcloud och stalin ihop:

    http://jinge.se/mediekritik/thomas-bodstrom-och-fra.htm

    läs och fundera nu?=)
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Allianzens FRA! Empty Sv: Allianzens FRA!

    Inlägg  x-medborgare 2009-04-04, 16:38

    Godmorgon (natt arbetare) Very Happy
    Fredrik har läst din länk och att Bodströms fingrar finns djupt i syltburken det finns det inga tvivel om.
    Men rent politiskt är det alliansen som genomfört det alltså är hundhuvudet deras i mina ögon för tillfället.
    Jag tycker också att Herr Freddan i Moderaterna var väldigt osynlig under stormen inte klädsamt för en stats minister.
    Sniper När debatten svallade som högst så skrev jag och frågade Sossarna om deras inställning till FRA tyvärr har jag raderat svaret för bara några dagar sedan.
    Men dom lovar dyrt och heligt att FRA skall försvinna vid en S seger.
    Men Vet du det tror jag inte ett smack på.
    För min del spelar det ingen roll FRA är ett hot mot demokratin och yttrande friheten.
    Alla ljuger det är fakta.
    Vem som gort vad ointressanat bort med skiten.. What a Face
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Allianzens FRA! Empty Sv: Allianzens FRA!

    Inlägg  Regndrottning 2009-04-04, 16:48

    x-medborgare skrev:Godmorgon (natt arbetare) Very Happy
    Fredrik har läst din länk och att Bodströms fingrar finns djupt i syltburken det finns det inga tvivel om.
    Men rent politiskt är det alliansen som genomfört det alltså är hundhuvudet deras i mina ögon för tillfället.
    Jag tycker också att Herr Freddan i Moderaterna var väldigt osynlig under stormen inte klädsamt för en stats minister.
    Sniper När debatten svallade som högst så skrev jag och frågade Sossarna om deras inställning till FRA tyvärr har jag raderat svaret för bara några dagar sedan.
    Men dom lovar dyrt och heligt att FRA skall försvinna vid en S seger.
    Men Vet du det tror jag inte ett smack på.
    För min del spelar det ingen roll FRA är ett hot mot demokratin och yttrande friheten.
    Alla ljuger det är fakta.
    Vem som gort vad ointressanat bort med skiten.. What a Face

    Självklart kommer FRA att försvinna vid en valseger! har sossarna sagt det så blir det så....

    Dvs att några justerinagr kommer att göras och att de byter namn på FRA så vips är den försvunnen!

    Samma sak där..... slopad fastighetskatt blev istället fastighetsavgift... Men visst är fastighetskatten avskaffad!

    Politiker går inte att lita på...


    queen
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Allianzens FRA! Empty Sv: Allianzens FRA!

    Inlägg  x-medborgare 2009-04-04, 18:20

    Regndrottning skrev:
    x-medborgare skrev:Godmorgon (natt arbetare) Very Happy
    Fredrik har läst din länk och att Bodströms fingrar finns djupt i syltburken det finns det inga tvivel om.
    Men rent politiskt är det alliansen som genomfört det alltså är hundhuvudet deras i mina ögon för tillfället.
    Jag tycker också att Herr Freddan i Moderaterna var väldigt osynlig under stormen inte klädsamt för en stats minister.
    Sniper När debatten svallade som högst så skrev jag och frågade Sossarna om deras inställning till FRA tyvärr har jag raderat svaret för bara några dagar sedan.
    Men dom lovar dyrt och heligt att FRA skall försvinna vid en S seger.
    Men Vet du det tror jag inte ett smack på.
    För min del spelar det ingen roll FRA är ett hot mot demokratin och yttrande friheten.
    Alla ljuger det är fakta.
    Vem som gort vad ointressanat bort med skiten.. What a Face

    Självklart kommer FRA att försvinna vid en valseger! har sossarna sagt det så blir det så....

    Dvs att några justerinagr kommer att göras och att de byter namn på FRA så vips är den försvunnen!

    Samma sak där..... slopad fastighetskatt blev istället fastighetsavgift... Men visst är fastighetskatten avskaffad!

    Politiker går inte att lita på...


    queen
    cheers exakt... politik i ett nötskal

    Sponsored content


    Allianzens FRA! Empty Sv: Allianzens FRA!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 07:45