Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

2 posters

Ja till EMU enligt undersökningar

råttan.

Antal inlägg : 4318

Ja till EMU enligt undersökningar Empty Ja till EMU enligt undersökningar

Inlägg  råttan. 2009-12-15, 23:09

Undersökningar påstås visa att JA-sidan just nu leder i EMU-frågan. Kanske inte så oväntat att detta inträffar i finanskrisens spår. Dock folkomröstade vi så sent som 2003. Jag tror tyvärr att vi får vänta minst till 2013 innan vi får chansen att gå med igen.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Ja till EMU enligt undersökningar Empty Sv: Ja till EMU enligt undersökningar

Inlägg  Dao 2009-12-15, 23:12

råttan. skrev:Undersökningar påstås visa att JA-sidan just nu leder i EMU-frågan. Kanske inte så oväntat att detta inträffar i finanskrisens spår. Dock folkomröstade vi så sent som 2003. Jag tror tyvärr att vi får vänta minst till 2013 innan vi får chansen att gå med igen.

Sverige har varit med EMU långt före folkomröstningen! Den handlade om det som då kallades ECU, men som nu heter Euro - alltså själva färgen och namnet på våra sedlar och mynt...

Så Sveriges del i krisen har knappast med detta att göra, även om jag förstår att du gärna skulle vilja att det var så...

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 19:01