Skall dem har rösträtt?? det är en BRA fråga, jag själv anser NEJ, likaså tycker jag nassister inte heller skall få rösta, dessa idiologier nazzismen&komunismen är lika illa, de har skapat lidande och död för människan, för de som inte tycker som dem själva, det skall vi inte acceptera!! varför sitter då dessa kommunister i Tv etc och låssas stå för folkets vilja, när kommunistiska idiologin står för förtryck!!! en av de värsta är Dinamarca!! helt okunnig om vad vänstern/komunismen står för!! förtryck, och död åt oliktänkande!! hur fan kan detta as få sitta i TV och framföra sin idiologi!! helt ofattbart!! varför får då inte de värsta nazzisterna framföra sitt!! det är samma sak!!! fy fan!
+4
SilverSurfer
MartinLindgren
Kakmonstret
Sossar-e-lata
8 posters
Vänsterpartister/kommunister
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 1
Vänsterpartister/kommunister
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 2
Sv: Vänsterpartister/kommunister
Folk är idioter som fortfarande röstar på någon av dessa mördarideologier. Om man har minsta sunt förnuft så slänger man inte bort sin röst på Lars Ohly och hans anhang.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 3
Hmmm..., Menar du på fullt allvar att högern äger rösträtten?
SilverSurfer- Antal inlägg : 332
- Inlägg 4
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sicken idiot du är s.e.l
Du gör allt för att göra folk griniga på dig men jag tror nog de flesta genomskådat dig vid dina första inlägg här.
Hur kan nån med sunt förnuft tycka att endast högern ska ha rösträtt?
En gång till vilken idiot du är....stackars dig. Hoppas du blir smartare när blöj eksemen läkt grabben
Sicken idiot du är s.e.l
Du gör allt för att göra folk griniga på dig men jag tror nog de flesta genomskådat dig vid dina första inlägg här.
Hur kan nån med sunt förnuft tycka att endast högern ska ha rösträtt?
En gång till vilken idiot du är....stackars dig. Hoppas du blir smartare när blöj eksemen läkt grabben
- Inlägg 5
Nej martin
men anser du att NAZZISTER skall få rösta på ett nazzistparti?, det är samma sak som att få rösta på kommunisterna/vänstern
- Inlägg 6
vad jag säger är!! idiot!!
att om jag startar ett rent nazzistparti imorgon så blir jag åtalad för det, men KOMUUNIST får man vara!! en värre politisk idiologi än nazzismen!!! jävla hyckleri!
för ett halvår sedan stod Ohly med näven i luften och sa att han var kommunist, men efter påtryckningar så "ångra" han sig, det skrämmande är att ca 6 % sympatiserar med kommunismen! som är värre än nazzismen, sen tror jag att 90% av vänstern/kommunisterna inte förstår vad de röstar/sympatiserar med, för de är för okunniga och o-utbildade...
för ett halvår sedan stod Ohly med näven i luften och sa att han var kommunist, men efter påtryckningar så "ångra" han sig, det skrämmande är att ca 6 % sympatiserar med kommunismen! som är värre än nazzismen, sen tror jag att 90% av vänstern/kommunisterna inte förstår vad de röstar/sympatiserar med, för de är för okunniga och o-utbildade...
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 7
Är du alltid full när loggar in här SOSSAR-E-LATA, dina inlägg tyder på det..
//berra
//berra
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 8
"Är du alltid full när loggar in här SOSSAR-E-LATA, dina inlägg tyder på de"
Problemet är väl att han inte kopplar in hjärnan innan han skriver.
Problemet är väl att han inte kopplar in hjärnan innan han skriver.
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 9
s-e-l Är ett pucko!
Därför blockerade jag honom från första början. Det räckte med hans svammal och hätska på AB. Här kan man slippa ifrån hans galla...
Han är inget att bry sig om.... bara en självutnämd idiot!
Tydligen en odemokratisk sådan också...
Därför blockerade jag honom från första början. Det räckte med hans svammal och hätska på AB. Här kan man slippa ifrån hans galla...
Han är inget att bry sig om.... bara en självutnämd idiot!
Tydligen en odemokratisk sådan också...