Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
F.I.S.T
Redvictory
MartinLindgren
Blåfront
8 posters

    ORO FALLA TILLBAKS TILL SJUKFÖRSÄKRINGEN

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    ORO FALLA TILLBAKS TILL SJUKFÖRSÄKRINGEN - Sida 2 Empty Sv: ORO FALLA TILLBAKS TILL SJUKFÖRSÄKRINGEN

    Inlägg  Redvictory 2010-01-04, 16:35

    Gränsen har väl passerats den dag FK står utanför bårhuset och väntar på om det är
    någon som är skendöd och därmed kan ha en arbetsförmåga?


    Skendöd = Fuskare
    avatar
    Mona Sahlin


    Antal inlägg : 241
    Join date : 09-12-22

    ORO FALLA TILLBAKS TILL SJUKFÖRSÄKRINGEN - Sida 2 Empty Sv: ORO FALLA TILLBAKS TILL SJUKFÖRSÄKRINGEN

    Inlägg  Mona Sahlin 2010-01-04, 19:11

    PGA MITT BORGARHAT OCH HJÄRNTVÄTT VÄGRAR JAG LÄSA SJUKREGLER

    JAG KAN BARA LÄSA HUVUDRUBRIKER I SKVALLERTIDNINGAR

    JAHA
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    ORO FALLA TILLBAKS TILL SJUKFÖRSÄKRINGEN - Sida 2 Empty Sv: ORO FALLA TILLBAKS TILL SJUKFÖRSÄKRINGEN

    Inlägg  Redvictory 2010-01-04, 19:55

    Mona Sahlin skrev:PGA MITT BORGARHAT OCH HJÄRNTVÄTT VÄGRAR JAG LÄSA SJUKREGLER

    JAG KAN BARA LÄSA HUVUDRUBRIKER I SKVALLERTIDNINGAR

    JAHA

    Hatar du borgare nu också? jag trodde det enbart inskränkte sig till Rödingar och Invandrare! Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    ORO FALLA TILLBAKS TILL SJUKFÖRSÄKRINGEN - Sida 2 Empty Sv: ORO FALLA TILLBAKS TILL SJUKFÖRSÄKRINGEN

    Inlägg  RedCloud 2010-01-04, 20:25

    PajasNazzen skrev:PGA MITT BORGARHAT OCH HJÄRNTVÄTT VÄGRAR JAG LÄSA SJUKREGLER
    JAG KAN BARA LÄSA HUVUDRUBRIKER I SKVALLERTIDNINGAR

    och ?

    Kom med ngt nytt.....

    Sponsored content


    ORO FALLA TILLBAKS TILL SJUKFÖRSÄKRINGEN - Sida 2 Empty Sv: ORO FALLA TILLBAKS TILL SJUKFÖRSÄKRINGEN

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 18:46