Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
RedCloud
Blåfront
6 posters

Mona Sahlin: Krav på utförsäkrade

Blåfront

Antal inlägg : 5440

Mona Sahlin: Krav på utförsäkrade Empty Mona Sahlin: Krav på utförsäkrade

Inlägg  Blåfront 2009-12-08, 08:21

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6032301.ab

Men vad händer då med dem ni själva benämner som utförsäkrade, med er politik?

– Vi har något vi kallar för Kraftsam. Alla myndigheter som har ett ansvar att försöka hjälpa dem som verkligen står långt utanför, de har inte skött sitt jobb. Den här gruppen måste få ett erbjudande som de kan klara av. Jag tror att alla kan göra något. För en del kan det handla om en timme i veckan, för andra kanske det är en dag i veckan. Oavsett vad det är ska alla dessa insatser finnas på ett och samma ställe som vi kallar för Kraftsam

Mona Sahlin ställer själv krav på sk utförsäkrade

Hon tror ALLA kan göra något, en timma eller kanske en dag!

VAR är era protester här!
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Mona Sahlin: Krav på utförsäkrade Empty Sv: Mona Sahlin: Krav på utförsäkrade

Inlägg  RedCloud 2009-12-08, 10:59

Är du rädd att bli av med ditt fuskbidrag pajasnazze ?
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-12-08, 13:30

MARTIN LILLE

DU KAN VÄL BIDRA NÅGON TIMMA ELLER NÅGON DAG MARTIN?

flower
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-08, 13:50

Ja du Lillfront,jag och garanterat alla andra sjuka och handikappade skulle ge vad som helst för att slippa våra olika eländen?

Vad är det du inte förstår Lillfront?

Men tyvärr är det inte möjligt för dom allra flesta, tror du att det är jag själv som pensionerat mig livet ut?

Men just nu är det valkampen som gäller, och kommer göra ända fram till valdageen 2010!

Jag kommer iallafall göra allt jag kan för att förpassa alliansen och dom andra rasisterna långt utanför banan efter nästa val!
    Redclown
    Redclown

Antal inlägg : 312

Inlägg  Redclown 2009-12-08, 13:59

martin7lindgren skrev:Ja du Lillfront,jag och garanterat alla andra sjuka och handikappade skulle ge vad som helst för att slippa våra olika eländen?

Vad är det du inte förstår Lillfront?

Men tyvärr är det inte möjligt för dom allra flesta, tror du att det är jag själv som pensionerat mig livet ut?

Men just nu är det valkampen som gäller, och kommer göra ända fram till valdageen 2010!

Jag kommer iallafall göra allt jag kan för att förpassa alliansen och dom andra rasisterna långt utanför banan efter nästa val!

Inte mycket innanför det pannbenet inte! affraid
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-12-08, 14:11

Blåfront skrev:MARTIN LILLE

DU KAN VÄL BIDRA NÅGON TIMMA ELLER NÅGON DAG MARTIN?

flower

Det största bidrag du kan ge mänskligheten är att hålla dig utanför den iklusive detta forum! lås in dig i ditt pojkrum och tjatta med dina nazzepolare här: www.folkfronten.se ditt lilla psykfall
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-08, 14:19

Ja du, Dumclownen, en sak kan jag meddela,inte fan byter jag pannben med dig iallafall,

För vem tusan förutom du väljer frivilligt att vara en DUMCLOWN? geek
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-12-09, 21:17

martin,

Andra har en hjärna innanför pannbenet. Att ditt pannben är massivt har dock stått klart länge.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-09, 21:24

Om vi säger så här, ditt pannben står nog inte pall för mitt?
    Redclown
    Redclown

Antal inlägg : 312

Inlägg  Redclown 2009-12-09, 21:54

martin7lindgren skrev:Om vi säger så här, ditt pannben står nog inte pall för mitt?

Nu hotar martin återigen med stryk eller som här med en dansk skalle.

Du är rätt vidrig när du visar ditt rätta nylle!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 18:43