Vercingetorix 2010-06-24, 22:46
formsvackan skrev: Vercingetorix skrev:Denna medkännande högerpersonen ämnar spendera midsommaraftonen i trevligt sällskap mitt ute i den österlenska obygden... Äta gott, dricka gott och förhoppningsvis sova gott... Istället för att lägga sju blommor under kudden och drömma om en kvinna tänker jag lägga sju kvinnor under min kudde och drömma om en blomma.. :-D
Smygmuslim ?
Hehe.. Jag har, helt osökt, några frågor gällande de 72 oskulderna som sägs vänta i himlen på varje muslimsk martyr...
Är det samma 72 oskulder vilka alla martyrer genom årens lopp av självmordsbombningar måste dela på?
Måste man gifta sig med dem efteråt för att inte dra 72 släkters vrede över sig?
Vem kom på, och vad är anledningen till att det ska vara, varken mer eller mindre än, 72 st? (Jag hade nöjt mig med 71, fan t o m 70...)
Vem får barnbidragen?
Vem, vid sina sinnens fulla bruk, vill ha 72 vilsna flickor att lära upp? Det är ju skitjobbigt... Jag skulle hellre vilja ha 72 porrstjärnor...
När man gått igenom alla 72 oskulder är de per definition inte oskulder längre. Kan man då byta ut dem mot 72 nya?
Tankar... Ständigt dessa tankar...