Självklart är han fake.
+6
MartinLindgren
Kakmonstret
RedCloud
SiP
Redvictory
råttan.
10 posters
martin kommenterar sina egna inlägg
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 27
Sv: martin kommenterar sina egna inlägg
martin fortsätter lyfta upp sina egna trådar. Det ser ganska korkat ut när han kommenterar sina egna inlägg.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 28
Du störs av att mina trådar lever,det är väl därför du senaste dagarna bombat forumet med dina rått trådar?
Bara så du vet det så kommer jag fortsätta lägga inlägg som passar i mina trådar, något du inte kan göra ett dugg åt!
Men skönt att du håller dig därifrån, för det är ju inte kul att ha en gayråtta flängande och nosande i baken!
För visst är du en gayråtta som inte vågat ta steget ut i verkligheten och visa vem du är?
Bara så du vet det så kommer jag fortsätta lägga inlägg som passar i mina trådar, något du inte kan göra ett dugg åt!
Men skönt att du håller dig därifrån, för det är ju inte kul att ha en gayråtta flängande och nosande i baken!
För visst är du en gayråtta som inte vågat ta steget ut i verkligheten och visa vem du är?
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 29
Jag startar trådar för att debattera ett ämne. Det gör mig inte ett dugg att de dör ut när ämnet är färdigdebatterat.
Att dina trådar lever vidare är inte så konstigt då du själv fyller på med din skitspruta varje kväll. Säkert jättekul för de som vill läsa dina kvinnoförnedrande, nazistiska och homofoba inlägg. Att du tycker sådant passsar i dina trådar visar ju vilket värde du sätter på dessa trådar, eller?
Att dina trådar lever vidare är inte så konstigt då du själv fyller på med din skitspruta varje kväll. Säkert jättekul för de som vill läsa dina kvinnoförnedrande, nazistiska och homofoba inlägg. Att du tycker sådant passsar i dina trådar visar ju vilket värde du sätter på dessa trådar, eller?
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 30
råttan. skrev:Jag startar trådar för att debattera ett ämne. Det gör mig inte ett dugg att de dör ut när ämnet är färdigdebatterat.