http://sydsvenskan.se/varlden/article585951/Skarp-iransk-kritik-mot-minaretstopp.html
Varför ska jag acceptera massa jävla förbud i Iran då?
PajasNazzen skrev:Varför ska jag acceptera massa jävla förbud i Iran då?
RedCloud skrev:
Därför att du inte bor där....
RedCloud skrev:PajasNazzen skrev:Varför ska jag acceptera massa jävla förbud i Iran då?
Ezzlirsk skrev:RedCloud skrev:
Och senast jag kollade är Iran likväl knappast ett land som skall lägga sig i Schweiz angelägenheter, även om nu Ahmadinejad vill sprida sin islamocentriska agenda.
Ezzlirsk skrev:RedCloud skrev:
Och senast jag kollade är Iran likväl knappast ett land som skall lägga sig i Schweiz angelägenheter, även om nu Ahmadinejad vill sprida sin islamocentriska agenda.
Blåfront skrev:Ezzlirsk skrev:RedCloud skrev:
Och får vi lägga oss i irans angelägenheter?
Knappast?
Brydde sig iran om omvärldens proteser mot valet?
knappast?
Och du känner dig frisk nog att skaffa dig ett jobb blåfront så vi andra slipper försörja dig blåfront?
//berra
berralarzon skrev:
Lexikon önskas till detta inlägg, mår du bra egentligen Ezzlirsk smustsar ner forumet med dynginlägg ideligen som du själv knappast förstår något av.
//berra
Ezzlirsk skrev:berralarzon skrev:
Lexikon önskas till detta inlägg, mår du bra egentligen Ezzlirsk smustsar ner forumet med dynginlägg ideligen som du själv knappast förstår något av.
//berra
Om du behöver ett lexikon för att förstå ett sådant simpelt inlägg är du fanimig dummare än jag trodde. Du är en fullkomlig idiot. Komiskt att du slängde in synonymet ideligen för att ge svar på tal, haha.
Blåfront skrev:http://sydsvenskan.se/varlden/article585951/Skarp-iransk-kritik-mot-minaretstopp.html
Blåfront skrev:RedCloud skrev:PajasNazzen skrev:Varför ska jag acceptera massa jävla förbud i Iran då?
Och varför ska muslimer i Schweiz inte acceptera förbud där då?
Schweiz är inte ett muslimskt land!
SiP skrev:Tycker det är skrattretande att Utrikesminister Manouchehr Mottaki har mage att kritisera andra länder när det gäller "Värden som tolerans, dialog och respekt för andras tro kan man aldrig folkomrösta om, sade Mottaki." medan det Iranska folket lever i allt annat än demokrati....Städa framför egen dörr etc. etc....