Hoppas de åker ut i nästa val.
2 posters
Vänsterpartiet = Riksdagens minsta extremistparti
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
nästa val åker svinen ur!!
Tänk kakan va rätt jag haft hela tiden! Alliansen spöar sosseriet med råge, SD in, okej jag trodde ca 8% på sd, där hade jag lite fel...
Var är Red C & martin? Martin är skyldig mig en Moet!
Tänk kakan va rätt jag haft hela tiden! Alliansen spöar sosseriet med råge, SD in, okej jag trodde ca 8% på sd, där hade jag lite fel...
Var är Red C & martin? Martin är skyldig mig en Moet!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
RC påstod att jag greppade efter halmstrån när jag sedan länge sa att alliansen skulle bli störst. Jag tippade på att alliansen skulle gå om i opinionen i juni, men det blev redan i maj.
Nu sitter han där, i sin onanikoja i skogen, och tuggar på ett halmstrå, tavlan med Ohly och Lenin hänger på sne.
Nu sitter han där, i sin onanikoja i skogen, och tuggar på ett halmstrå, tavlan med Ohly och Lenin hänger på sne.
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 4
Hahahahha
Kakmonstret skrev:RC påstod att jag greppade efter halmstrån när jag sedan länge sa att alliansen skulle bli störst. Jag tippade på att alliansen skulle gå om i opinionen i juni, men det blev redan i maj.
Ja nu är han bitter......