Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


    Måste en person som deltar i introduktionsprogrammet säga upp sig

    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Måste en person som deltar i introduktionsprogrammet säga upp sig Empty Måste en person som deltar i introduktionsprogrammet säga upp sig

    Inlägg  Blåfront 2009-12-03, 00:09

    http://www.sweden.gov.se/sb/d/12268#item132939

    Måste en person som deltar i introduktionsprogrammet säga upp sig om han eller hon har sin anställning kvar?

    Om arbetsgivaren medger tjänstledighet bör, under vissa förutsättningar, en person kunna delta i introduktionsprogrammet och andra arbetsmarknadspolitiska program och uppbära aktivitetsstöd med samma belopp som skulle ha lämnats som arbetslöshetsersättning.


    Till skillnad från rödjävlarna så läser jag inte bara skvaller tidningar utan hänvisar mig till riktig fakta i stället

    Jag till skillnad från er commies, kan erkänna detta är ett idiotiskt förslag

    Notera det står BÖR UNDERVISSA FÖRUTSÄTTNINGAR

    Och då kan man diskutera vilka dessa förutsättningar är!

    Kvinnan med cancer som ÄNDÅ märkligt nog jobbar 75% borde INTE delta i introduktionsprogrammet

    Samma sak med personen som jobbade 50% eller någon form av arbetsförmåga överhuvedtaget!

    Men har man varit sjukskriven i 5-10 år

    Går introduktionsprogrammet i 3 månader

    FÅR NY SJUKPENNING I 180 DAGAR

    Vad i HELVETE är problemet?

    Sjuka får ju TRÄFFA AF och FK

    Bättre än att vara sjukskriven flera år och det INTE händer något?

      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 16:31