Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
R.O.F.L
Kakmonstret
Secrist
MartinLindgren
Susz X
9 posters

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen!

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen!

    Inlägg  Susz X 2009-11-17, 23:40

    Hmm ..Inte nog med att han förbjöd MP att vara med på klimatmötet- de som har så bra förnybara ideer..Nu fördömer han detta möte i förskott oxå..
    VEM är så indoktrinerad att man väljer att blunda för fakta? Det är ju livsfarligt
    Nu ser omvärlden det oxå...

    http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/artikel_3810317.svd

    Piinsamt för vårt land? Eller räddningen för mänskligheten?sunny
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty Sv: Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-11-17, 23:47

    Åt helskotta med skräpalliansen 2010?
    Att fredrik Reinfeldt och hans allians fruktar MP står helt klart, efter ha bjudit in två riksdagsledamöter att ingå i svenska delegationen, drogs inbjudan tillbaks direkt när det stog klart att Maria Wetterstrand var en av dom två?

    Riksdagens talman och hans vice, har lagt in protester till regeringen för den återtagna inbjudan,
    Då hör det till saken att talmannen Per Wästerberg är moderat!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty Sv: Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen!

    Inlägg  Susz X 2009-11-17, 23:52

    Värsta hycklarna!

    Kan inte bli klarare än så- oxå att han icke värnar om miljön/ klimatet
    -då hade de inte utestängt MP ur debatten i Köpenhamn-
    de har mye värdefull kunskap att ta till vara på som kan utvecklas
    tillsammans med Danmarks tänk här...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty Maria

    Inlägg  Secrist 2009-11-18, 00:13

    de har mye värdefull kunskap att ta till vara på som kan utvecklas
    tillsammans med Danmarks tänk här...


    Tror du stormakter/supermakter som USA/Ryssland/Kina bryr sig om vad svenska miljöpartiet tycker?
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty Sv: Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen!

    Inlägg  Kakmonstret 2009-11-18, 00:18

    Vad skulle MP göra på klimatmötet? Det är regeringar som är inbjudna, inte partier.
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-11-18, 01:24

    "Undrar hur länge till den globala nedkylningen skall fortgå innan klimatbluffen avslöjas?"
    RedCloud6
    RedCloud6


    Antal inlägg : 19
    Join date : 09-12-21

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty Sv: Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen!

    Inlägg  RedCloud6 2009-12-22, 00:06

    upp
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty Sv: Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen!

    Inlägg  DMustaine 2009-12-22, 01:48

    Jag konstaterar att Reinfelds EU gick ut med öppna armar, kommunistiska Kina , Venezuela och en del oljestater valde att fälla hela processen! USA bär sitt ansvar men som Svensk är jag stolt att vår landsfader Reinfeldt gjorde det han kunde! FN bör reformeras så inte antidemokratiska banastater kan fälla processer av denna magnitud.
    Det kom fram till att vänsterorienterade stater var mer intresserade av att diskutera den globala kapitalismen än klimatet. Heja ni röda!! När ska Ni ta klimatfrågan på allvar?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty Sv: Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-22, 01:55

    He,he, Hur står det till DUMustaine, vad heter han din landsfader?
    Min landsfader är fan inte Reinfeldt iallafall,
    jag skulle kunna vara hans farsa, nej du,var så säker, nedräkningen har börjat, nu är det bara 272 dagar kvar till slutet för alliansen!
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty Sv: Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen!

    Inlägg  DMustaine 2009-12-22, 02:11

    martin7lindgren skrev:He,he, Hur står det till DUMustaine, vad heter han din landsfader?
    Min landsfader är fan inte Reinfeldt iallafall,
    jag skulle kunna vara hans farsa, nej du,var så säker, nedräkningen har börjat, nu är det bara 272 dagar kvar till slutet för alliansen!

    Jo jag vet att du vill tro det, du trodde detsamma inför parlamentsvalet va?
    Reine kommer få folk att börja räkna under dessa 272 dagar. Dessutom kommer han få folk att inse den skada den rödgröna dekadensen kan göra med landet Sverige! Jag behöver bara se till mig själv, min familjs, och andra jämförbara familjer, ekonomin kommer bli MKT ansträngd med dekadensens politik bara genom skattehöjningarna på arbetet. Lägger vi sen till de skattehöjningar som poneras att höjas på bensin och andra områden så är vi snart i bidragsberoende! Nu talar vi om 10000 tals familjeekonomi. Tänk sen alla ensamstående....ska alla försörjas via bidrag tycker du lr ska man ha chansen att försörja sig själv via arbete? Jag ska inte klaga egentligen för jag för på något sätt andras talan, jag har haft tur och goda rådgivare. För min del är jag förhoppningsvis ekonomiskt oberoende och i pension under 2010. En sak är dock säker...vinner dekadensen över förnuftet flyttar jag mina tillgångar till ett mer gynnsamt klimat!! Min utgångspunkt är att de som behöver skall få, de som kan bidra skall bidra. Detta är tyvärr inte möjligt med er politik!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty Sv: Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen!

    Inlägg  Redvictory 2009-12-22, 02:14

    DMustaine skrev:
    martin7lindgren skrev:He,he, Hur står det till DUMustaine, vad heter han din landsfader?
    Min landsfader är fan inte Reinfeldt iallafall,
    jag skulle kunna vara hans farsa, nej du,var så säker, nedräkningen har börjat, nu är det bara 272 dagar kvar till slutet för alliansen!

    Jo jag vet att du vill tro det, du trodde detsamma inför parlamentsvalet va?
    Reine kommer få folk att börja räkna under dessa 272 dagar. Dessutom kommer han få folk att inse den skada den rödgröna dekadensen kan göra med landet Sverige! Jag behöver bara se till mig själv, min familjs, och andra jämförbara familjer, ekonomin kommer bli MKT ansträngd med dekadensens politik bara genom skattehöjningarna på arbetet. Lägger vi sen till de skattehöjningar som poneras att höjas på bensin och andra områden så är vi snart i bidragsberoende! Nu talar vi om 10000 tals familjeekonomi. Tänk sen alla ensamstående....ska alla försörjas via bidrag tycker du lr ska man ha chansen att försörja sig själv via arbete? Jag ska inte klaga egentligen för jag för på något sätt andras talan, jag har haft tur och goda rådgivare. För min del är jag förhoppningsvis ekonomiskt oberoende och i pension under 2010. En sak är dock säker...vinner dekadensen över förnuftet flyttar jag mina tillgångar till ett mer gynnsamt klimat!! Min utgångspunkt är att de som behöver skall få, de som kan bidra skall bidra. Detta är tyvärr inte möjligt med er politik!

    Flytta gärna imorgon! du tillför inget här ändå!
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty Sv: Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen!

    Inlägg  DMustaine 2009-12-22, 02:31

    Jag har förmodligen bidragit mkt mer än dig!
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty Sv: Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen!

    Inlägg  råttan III 2009-12-22, 02:39

    Hmmm,
    En ekonomiskt oberoende höginkomsttagare bidrar trots allt med skattemedel som kan försörja rätt många hjälplösa.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty Sv: Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen!

    Inlägg  Redvictory 2009-12-22, 12:16

    råttan III skrev:Hmmm,
    En ekonomiskt oberoende höginkomsttagare bidrar trots allt med skattemedel som kan försörja rätt många hjälplösa.

    Icke! de gömmer nämligen skyndsamt sina förmögenheter i Schweiz!
    http://www.swiss-bank.se/

    Sponsored content


    Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen! Empty Sv: Tumme ner Fredrik ReinfeldtAlliansen!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 16:22