Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
RedCloud
blueheaven
berralarzon
MartinLindgren
råttan.
9 posters

Alliansens jobbskatteavdrag är bra för alla

råttan.

Antal inlägg : 4318

Alliansens jobbskatteavdrag är bra för alla Empty Alliansens jobbskatteavdrag är bra för alla

Inlägg  råttan. 2009-11-10, 20:46

Jobbskatteavdraget är genialt. De som inte vill ha skattesänkningar fick det heller inte. Medan vi arbetare som vill ha skattesänkningar har fått just det.

Knstigt nog gnäller vänstermupparna i kör:"Det var ju inte så vi menade". Nä det är klart. Höjd skatt för andra är vad de vill ha.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Alliansens jobbskatteavdrag är bra för alla Empty Sv: Alliansens jobbskatteavdrag är bra för alla

Inlägg  MartinLindgren 2009-11-10, 21:01

Kronråttan igen?
    Det här måste nog vara ett av dina absolut mest korkade och pantade alster,
    Hur nu det är möjligt och bedömma bland allt annat du hasplar ur dig!

Men har vi som inte fått vara med hitills, kan vi hålla ut ett år till,
    De rödgröna har ju lovat att den orättvisa beskattningen mellan löntagare,
    sjuka, pensionärer och arbetslösa ska upphöra!

Eftersom oppositionen också sagt att det inte blir aktuellt att ändra dom genomförda skattesänkningarna för medelinkomstagare, så blir det alla vi andra som står på tur!

Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-11-10, 21:06, ändrad totalt 1 gång
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Alliansens jobbskatteavdrag är bra för alla Empty Sv: Alliansens jobbskatteavdrag är bra för alla

Inlägg  berralarzon 2009-11-10, 21:03

råttan. skrev:Jobbskatteavdraget är genialt. De som inte vill ha skattesänkningar fick det heller inte. Medan vi arbetare som vill ha skattesänkningar har fått just det.

Knstigt nog gnäller vänstermupparna i kör:"Det var ju inte så vi menade". Nä det är klart. Höjd skatt för andra är vad de vill ha.

Även för mina fattiga svärföräldrar i pension hur menar du nu råttan?
    //berra
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-11-10, 21:40

råttan. skrev:Jobbskatteavdraget är genialt. De som inte vill ha skattesänkningar fick det heller inte. Medan vi arbetare som vill ha skattesänkningar har fått just det.

Bra skrivet råttan! cheers
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Alliansens jobbskatteavdrag är bra för alla Empty Blodspengar

Inlägg  RedCloud 2009-11-10, 21:43

Ingen i mitt lärarkollegie vill ha något jobbskatteavdrag, vi vet nämligen vilka som får betala.
    Så varför ljuger du råttan ?

Är det enda sättet att numera sprida högerpropaganda ?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-11-10, 22:12

blueheaven skrev:

Bra skrivet råttan! cheers

Jag vet!

berra, om dina fattiga svärföräldrar röstar förmodligen på röran, vilket är själva orsaken till att såna som dem är fattiga. Blåsta av sosseriet, stackare där.

martin lille,

De som röstade rött 2006 ville ju inte ha några skattesänkningar. Det fick de inte heller. Borde de då inte vara nöjda och glada för det?

Fortfarande är det dock så att arbetarna betalar mycket mer i skatt än bidragslyftarna.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2009-11-10, 22:14

Fortfarande är det dock så att arbetarna betalar mycket mer i skatt än bidragslyftarna.

Sjävklart, om man räknar med falsk matematik...

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-11-10, 22:22

För dig Kronråttan verkar ju inte alla dina skattesänkningar ha tillfört något, du gnäller ju bara mer för varje gång du till skillnad mot många andra
    får ett till?

Kronråttan & Mr.Kronblom /Blue ute på ängarna hand i hand idag igen!
    Vad mer dom två sötnosarna roar sig med på tu man hand villman inte veta! No
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-11-11, 00:56

Varnånstans har jag gnällt över skattesänkningarna martin lille?

Det värsta är att martin är precis så korkad som han verkar.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-11-11, 02:17

Verkar som jag fick rätt. När vänstermupparna själva får betala den höga skatt de efterfrågar så är det inte lika kul längre.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-11-11, 05:07

"Alliansens jobbskatteavdrag är bra för alla"

Det har Råttan bestämt, i sanna DDR:mané! Nåde den som inte håller med honom...

Då skickar han Stasi på dem...
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-11-11, 08:42

RedCloud skrev:Ingen i mitt lärarkollegie vill ha något jobbskatteavdrag, vi vet nämligen vilka som får betala.
    Så varför ljuger du råttan ?

Är det enda sättet att numera sprida högerpropaganda ?

Lägg ned Rädda Molnet. Varför försöker du fortfarande ljuga om att du arbetar? De flesta tycker jobbskatteavdraget är jättebra, så också jag o min familj! Så mitt tips är klipp dig, skaffa dig ett arbete och kanske en familj?
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2009-11-11, 08:51

Dumstain skrev:Lägg ned Rädda Molnet. Varför försöker du fortfarande ljuga om att du arbetar? De flesta tycker jobbskatteavdraget är jättebra, så också jag o min familj! Så mitt tips är klipp dig, skaffa dig ett arbete och kanske en familj?

"De flesta tycker jobbskatteavdraget är jättebra"

0% på min arbetsplats tycker det är bra.
    Vi kallar det blodspengar, eftersom vi vet vilka som får betala.
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-11-11, 09:24

Dao skrev:"Alliansens jobbskatteavdrag är bra för alla"

Sparka på budbäraren var/är en välkänd STASI teknik som Dao briljerar med dagligen! Laughing
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-11-11, 10:05

blueheaven skrev:
    Dao skrev:"Alliansens jobbskatteavdrag är bra för alla"

Sparka på budbäraren var/är en välkänd STASI teknik som Dao briljerar med dagligen! Laughing

och det gör inte du och dina högerkamrater, nää gud näää
    ni är ju alltid sakliga och korrekta...eller hur lol!
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-11-11, 10:48

Riktigt så är det nog inte, jag hade gärna fått detta avdrag, men eftersom jag inte FÅR jobba så kunde jag inte få jobbskatteavdrag...

Jag ville fortsatt, men förvägrades av både FK och af som propsade på just sjukpensionering.

å andra sidan bryr jag mig inte, jag klarar mig ändå även om det hade varit skönt med lite mer pengar Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 12:44