Du vet ju inte ens vem som gjort undersökningen, vilken fråga ställdes. Vem har man frågat? Mr 57% kanske?
Och ljudet av dumhögerns krossade världsbild hördes över nejden....
Du vet ju inte ens vem som gjort undersökningen, vilken fråga ställdes. Vem har man frågat? Mr 57% kanske?
råttan. skrev:marxisten skrev:råttan. skrev:Dao är en mupp.
Liksom 57% av Östtyskarna då eller?
Publicerad i den antikommunistiska högertidningen Spiegel.
Majority of Eastern Germans Feel Life Better under Communism
Slagna fruar brukar också återvända till förövaren eller skaffa sig en ny idiot som gör likadant!
Och du kanske tycker det var bättre?
Oj, nu tror jag RC har hakat upp sig.
Tillåt mig tvivla på vad en styck undersökning kom fram till. Det är ju bara att kolla på våra egna opinionsinstitut. Ena dagen leder oppositionen kraftigt. Nästa dag är det ingen skillnad alls.
råttan. skrev:marxisten skrev:råttan. skrev:Dao är en mupp.
Secrist skrev:Det verkar som 57% av de f.d. östtyskarna tycker så.....
Tillåt mig tvivla på vad en styck undersökning kom fram till. Det är ju bara att kolla på våra egna opinionsinstitut. Ena dagen leder oppositionen kraftigt. Nästa dag är det ingen skillnad alls.
Dao skrev:råttan. skrev:marxisten skrev:råttan. skrev:Dao är en mupp.
Dedt är mycket bra kritiska frågor! Men varför ställde du inte dessa i frågan om alliansens popularitet tidigare?
Källkritik handlar om att vara kritisk hela tiden, inte bara när fel resultat visas!!!
Secrist skrev:Det verkar som 57% av de f.d. östtyskarna tycker så.....
Secrist skrev:Dedt är mycket bra kritiska frågor! Men varför ställde du inte dessa i frågan om alliansens popularitet tidigare?
Därför att de svenska opinionsundersökningarna presenteras med jämna mellanrum året runt, och resultatet har pekat i samma riktning länge nu. Någon gång kan man kanske börja acceptera ett resultat.
Dao skrev:Så snart det hamnar om kommunism och/eller öststaterna - så är det uppenbarligen fel att vara objektiv!!!
Det blir mer och mer tydligt varför högerfolk har så lätt för att aceptera diktatur och förtryck. Sådant är bara fel när det inte är deras kompisar som står för detta!!!
Ala som inte delar deras åsikyer skall korrigeras och/eller förlöjligas!
DDR:s metoder går igen - i en blå svepning!!!
Igen!!!