Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
Thetaxpayer
DMustaine
Kakmonstret
Dao
Secrist
Redvictory
10 posters

Knarkas det på Regeringskansliet?

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Knarkas det på Regeringskansliet? Empty Knarkas det på Regeringskansliet?

Inlägg  Redvictory 2009-11-09, 01:20

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Knarkas det på Regeringskansliet? Empty Bort

Inlägg  Secrist 2009-11-09, 01:22

Vad blir det för bortförklaring nu då?

Vet inte varför det skulle bli bortförklaringar. Är han skyldig så får han ta sitt straff. Inget mer med det.
    Redvictory
    Redvictory

Knarkas det på Regeringskansliet? Empty Sv: Knarkas det på Regeringskansliet?

Inlägg  Redvictory 2009-11-09, 01:24

Secrist skrev:Vad blir det för bortförklaring nu då?

Vet inte varför det skulle bli bortförklaringar. Är han skyldig så får han ta sitt straff. Inget mer med det.

jaha! en liten axelryckning så var det inget mer med det! jag vill inte betala skatt för att de ska knarka på regeringskansliet kan du förstå mig?
    Secrist
    Secrist

Knarkas det på Regeringskansliet? Empty Brott

Inlägg  Secrist 2009-11-09, 01:29

jaha! en liten axelryckning så var det inget mer med det! jag vill inte betala skatt för att de ska knarka på regeringskansliet kan du förstå mig?

Fast jag har lite svårt att se vad detta har med dina skatter att göra. Skulle detta vara otänkbart att detta skulle hända i en rödgrön regering menar du?
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-11-09, 01:33

Tycker inte heller det är mycket att orda om!

Detta har inget att göra med regeringen överhuvudtaget...
    Secrist
    Secrist

Knarkas det på Regeringskansliet? Empty Knark

Inlägg  Secrist 2009-11-09, 01:34

Detta har inget att göra med regeringen överhuvudtaget...

Tack Dao!
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2009-11-09, 01:51

Regeringskansliet är som vilken arbetsplats som helst.

Med 5000 anställda kan man inte tro att alla är fromma som lamm.

Detta har inget med regeringen att göra då tjänstemännen inte är politiskt tillsatta. Det är samma tjänstemän som arbetar där oavsett regering. Den anställde som greps kan mycket väl ha blivit anställd under den förra sosse-regeringen och då hade knappast RV gjort en tråd om det hela Smile
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-11-09, 02:05

Bra att idioterna åker fast! RV vill förståss göra detta till ett problem för regeringen. Men jag tror att att med ett spädbarns intellekt kan man sortera detta. Dit har RV ännu inte nått!
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2009-11-09, 02:43

En ny fiaskotråd från Red Looser.
    Vilken sorglig figur du är cyclops santa
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-11-09, 10:23

Redvictory skrev:

Nej, vem vill det, men till saken hör att det troligen är personal som anställts av den förra regeringen, tjänstemännen på regeringskansliet är INTE politiskt tillsatta utan vanliga anställda som arbeter där oavsett vilken regering vi för tillfället har.

Så VAD säger du om det nu är så att denne anställdes under förra regeringen? (fö väldigt troligt eftersom detta inte är en plats där de har hög omsättning på anställda)

Så, detta har NOLL betydelse för vilka som regerar.......
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-11-09, 10:28

Måste man vara tappad bakom vagnen för att bli vänster? Laughing

IDIOT RV! tongue
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-11-09, 10:37

Noll betydelse? Du menar att inte sittande regeringar utser departements sekreterare bland sina egna?

Själv tror jag, att vilken regering ser inte allvarligt på att en så hög
    tjänsteman i kansliet häktas för grovt narkotikabrott?

Men som förväntat från er blåingar,men sossarna då!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-11-09, 10:39

DMustaine skrev:Bra att idioterna åker fast! RV vill förståss göra detta till ett problem för regeringen. Men jag tror att att med ett spädbarns intellekt kan man sortera detta. Dit har RV ännu inte nått!

Var har jag skrivit att det är regeringen! din förbannade nolla! det är ju ni Allianspajaser som gör era automatiska tolkningar! nu är ni bortgjorda igen!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-11-09, 10:42

Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:

Nej, vem vill det, men till saken hör att det troligen är personal som anställts av den förra regeringen, tjänstemännen på regeringskansliet är INTE politiskt tillsatta utan vanliga anställda som arbeter där oavsett vilken regering vi för tillfället har.

Så VAD säger du om det nu är så att denne anställdes under förra regeringen? (fö väldigt troligt eftersom detta inte är en plats där de har hög omsättning på anställda)

Så, detta har NOLL betydelse för vilka som regerar.......

Snacka om vilka som gör det till ett förraregeringsproblem! det jag skrev var att jag INTE vill betala skatt till dessa! för de är väl statligt anställda?
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-11-09, 10:47

blueheaven skrev:Måste man vara tappad bakom vagnen för att bli vänster? Laughing

IDIOT RV! tongue

Du är ju ett levade bevis för hur illa det kan gå när man väljer den Högra sidan B-H!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-11-09, 10:49

Var har jag skrivit att det är regeringen! era förbannade nollor! det är ju ni Allianspajaser som gör era automatiska tolkningar! nu är ni bortgjorda igen!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-11-09, 11:01

Redvictory skrev:Var har jag skrivit att det är regeringen! era förbannade nollor! det är ju ni Allianspajaser som gör era automatiska tolkningar! nu är ni bortgjorda igen!

*asg*

Dagens undanflykt......
    varför inte för en gångs skull stå för vad du menade!!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-11-09, 11:04

Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:Var har jag skrivit att det är regeringen! era förbannade nollor! det är ju ni Allianspajaser som gör era automatiska tolkningar! nu är ni bortgjorda igen!

*asg*

Dagens undanflykt......

Ska ni tala om för mig vad jag menade? *ASG*
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-11-09, 11:09

Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:

*asg*

Dagens undanflykt......

Ja såvida det inte var skrivet för att detta skulle bli resultatet, så ville du att regeringen skulle få skiten för det, men jag ställer mig starkt tvivlande att du skrev detta som en "fälla" jag trodde faktiskt att du i grunden var ärlig i dina skrivningar, men vi kanske ska börja tvivla?
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-11-09, 11:15

Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:

*asg*

Dagens undanflykt......

Ja såvida det inte var skrivet för att detta skulle bli resultatet, så ville du att regeringen skulle få skiten för det, men jag ställer mig starkt tvivlande att du skrev detta som en "fälla" jag trodde faktiskt att du i grunden var ärlig i dina skrivningar, men vi kanske ska börja tvivla?

Om jag hade velat lägga skulden på regeringen hade jag skrivit det! jag är som sagt INTE rädd för att skriva det jag menar! men när ni kommer med era automatiska tolkningar och läsning "mellean raderna" så kan allt tolkas precis hursomhelst!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-11-09, 11:21

Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:

*asg*

Dagens undanflykt......

Om jag hade velat lägga skulden på regeringen hade jag skrivit det! jag är som sagt INTE rädd för att skriva det jag menar! men när ni kommer med era automatiska tolkningar och läsning "mellean raderna" så kan allt tolkas precis hursomhelst!

Ok, jag tror dig - men ljug inte fler gånger!!!

Då återgår vi till frågan, vad tycker du om att denne troligen anställts under sossetiden?

Hur i he kan de göra så?

och var det inte BRA att han nu när vi har en alliansregering åkte dit?

å andra sidan ser jag detta som ickepolitiskt, vilken sida som regerar har noll betydelse i fallet Very Happy

tråden borde med andra ord funnits i aktuella händelser, eftersom den då inte paller under politik och samhälle!! Very Happy
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-11-09, 11:36

Ok, jag tror dig - men ljug inte fler gånger!!!

Jag har inte ljugit! det är ni Alliansregimare som gjort era automatiska tolkningar!

Då återgår vi till frågan, vad tycker du om att denne troligen anställts under sossetiden?

Om anställningen skett under sossetiden eller efter är för mig oväsentligt dock er för er! det är för mig lika illa!

Hur i he kan de göra så?

Vilka? och vad?

För det första är han inte dömd än och för det andra så tycker jag att det framgår ganska tydligt att jag INTE vill att våra skattemedel skall gå till sådana!

å andra sidan ser jag detta som ickepolitiskt, vilken sida som regerar har noll betydelse i fallet

Har någon påstått nåt annat? mer än ni och era automatiska tolkningar?

tråden borde med andra ord funnits i aktuella händelser, eftersom den då inte paller under politik och samhälle!!

Var tråden skulle höra hemma kan du tycka vad du vill om för du är ju INTE moderator här! även om du tror det!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-11-09, 11:41

Redvictory skrev:Ok, jag tror dig - men ljug inte fler gånger!!!

Jag har inte ljugit! det är ni Alliansregimare som gjort era automatiska tolkningar!

Om anställningen skett under sossetiden eller efter är för mig oväsentligt dock er för er! det är för mig lika illa!

Hur i he kan de göra så?

Vilka? och vad?

För det första är han inte dömd än och för det andra så tycker jag att det framgår ganska tydligt att jag INTE vill att våra skattemedel skall gå till sådana!

å andra sidan ser jag detta som ickepolitiskt, vilken sida som regerar har noll betydelse i fallet

Har någon påstått nåt annat? mer än ni och era automatiska tolkningar?

tråden borde med andra ord funnits i aktuella händelser, eftersom den då inte paller under politik och samhälle!!

Var tråden skulle höra hemma kan du tycka vad du vill om för du är ju INTE moderator här! även om du tror det!

hehe, nej jag tror inte att jag är moderator här, men innebär det inte att man inte får ha en åsikt?

trådarna har ju olika innehåll, men kanske vore det lika rätt att använda denna för matrecept?

och somjag själv skrev, jag ser både alliansen och de rödgröna som samma pack som bara ser till sig själva, och inte åt landets medborgare, vill du kalla mig alliansare när jag anser dem som samma pack som de rödgröna?

SD är ännu värre pack, jag tror annars att det räcker med att ha varit politiker under en tid för att BLI pack Very Happy
    Secrist
    Secrist

Knarkas det på Regeringskansliet? Empty Knark

Inlägg  Secrist 2009-11-09, 13:52

Var har jag skrivit att det är regeringen! din förbannade nolla! det är ju ni Allianspajaser som gör era automatiska tolkningar! nu är ni bortgjorda igen!

Försöker du rädda ansiktet nu när du inser att inte ens folk på vänsterkanten håller med dig? Pinsamt. Ta nederlaget som en man!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-11-09, 16:03

Secrist skrev:Var har jag skrivit att det är regeringen! din förbannade nolla! det är ju ni Allianspajaser som gör era automatiska tolkningar! nu är ni bortgjorda igen!

Försöker du rädda ansiktet nu när du inser att inte ens folk på vänsterkanten håller med dig? Pinsamt. Ta nederlaget som en man!

Jag tar bara det jag står för! jag kan ju inte stå för nåt som ni har uppfunnit!
    Det är snarare du och dina Alliansregimare som får ta nederlaget ni gjorde då ni var lite väl snabba med att starta er Automat-tolkarmaskin! eller läste ni mellan raderna (som vanligt?) Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 03:07