theward 2009-11-08, 23:07
GustavAnder skrev: theward skrev: GustavAnder skrev: ANNA2LINK skrev: RedCloud skrev: Ja jag anser att mycket av dessa pengar kastas i sjön!!!
Sant Anna,
enbart för att tillfredställa naivliberalernas ideologiska kontrollbehov...
Ja en del av pengarna kunde användas mer åt arbetslösa...
Stackars anna, nyss ville du ha 2000, nu gapar du efter 3 miljarder ?
Du inser väl att en sinnesjuk obehörig lärare inte är en sak man kan lita på ?
jag litar definitivt mer på honom än på dig..alla dar i veckan...
Varför? jo för att han visar ett gediget intresse för att faktiskt hjälpa människor som har det svårt och han bryr sig om de svaga i samhället.
Du gör inget dera,, det enda du är, är dryg, dum nog att tro att du är smart och förjävla otrevligt i varenda inlägg du presterar...
Nu känner jag mig hur trygg som helst i mitt intresse för svaga människor, så vad du tycker intresserar ingen utom dig och dina löss förmodligen.
Du önskar ju ingen hjälp, du bara är en gnällspik av första graden som tycks vilja leva på bidrag och fiska istället för att bidra till samhället.
mindre snack o mera verkstad... du påstår mkt, fast du visar ständigt på motsatsen...
Så ingen tror öht på att du skule vara en varm,snäll människa
ljuga det är du världsbäst på iaf.....
ja fan, vad bra om jag fick fiska hela dagarna och framförallt om jag orkade det
tror de flesta skulle ägna all sin tid åt familjen, sig själv och sina intressen om de kunde
Eller är ditt arbete ditt enda intresse, förutom att bete dig som ett svin på internet
vill jag inte ha hjälp? inte din iaf, för din hjälp är värre än en björntjänst
och för 77:e gången jag jobbar 30 timmar i veckan, inte ens duger å dig...
Så vem är det som gnäller egentligen
tror inte för ett ögoblick, att du skulle palla så mkt arbete om du hade mina besvär