Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
Dao
Redvictory
Blåfront
7 posters

Utlämningsregler skärps ytterligare

Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Utlämningsregler skärps ytterligare - Sida 2 Empty Sv: Utlämningsregler skärps ytterligare

Inlägg  Regndrottning 2009-11-07, 18:03

RedCloud skrev:
    Rasistäcklet skrev:Var hatar jag invandrare då?

På detta forum, på AB (under annat nick) och gud vet hur många andra forum du kladdar ner med din nazzesmörja

Nåja, Red... blåfjant hatar inte alla invandrare. Tyskar, engelskmän, finnar, jugoslaver, greker, etc. går sååå bra för blåfjant. Men så fort någon bekänner sig till den muslimskan tron, då jävlar!!

Ja, blåfjant är rasist då han hittar bara fel hos en grupp och den gruppen är muslimer!

Kanske någon borde tala om för blåfjant att muslimer är människor? Jag tror inte att vet detta.?......
    Wink

queen
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Utlämningsregler skärps ytterligare - Sida 2 Empty Sv: Utlämningsregler skärps ytterligare

Inlägg  Redvictory 2009-11-07, 18:09

Regndrottning skrev:
    RedCloud skrev:

På detta forum, på AB (under annat nick) och gud vet hur många andra forum du kladdar ner med din nazzesmörja

Nåja, Red... blåfjant hatar inte alla invandrare. Tyskar, engelskmän, finnar, jugoslaver, greker, etc. går sååå bra för blåfjant. Men så fort någon bekänner sig till den muslimskan tron, då jävlar!!

Ja, blåfjant är rasist då han hittar bara fel hos en grupp och den gruppen är muslimer!

Kanske någon borde tala om för blåfjant att muslimer är människor? Jag tror inte att vet detta.?......
    Wink

queen

Jag har försökt tala om det för honom i minst 2 år men inta lyckats! vad gör jag för fel?
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-11-07, 18:12

Redvictory skrev:
    Regndrottning skrev:
    RedCloud skrev:

Wink

queen

Jag har försökt tala om det för honom i minst 2 år men inta lyckats! vad gör jag för fel?

DU gör inget fel! Blåfjant fattar inte svenska när det inte passar honom... Wink

queen
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-11-07, 18:32

Blåfront skrev:
    Dao skrev:
    Blåfront skrev:Så bara för vi tar hit tiotusentals som inte får jobb ska vi höja skatterna?

Då kan ju du börja bidra martin?

Är det inte bättre att låta dem arbeta???

Genialiskt där!

Javisst är det! Är det inte onödigt att istället snurra in dig i hat och fördomar? Sånt tar bara onödigt med energi...
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-11-07, 18:36

Blåfront skrev:Var hatar jag invandrare då?

Däremot finner jag det inte acceptabelt det ska kosta 9000 miljoner pga er jävla humanism för att ni sedan gnäller på ökad socialbidragskostnader!

Och för att spara dessa pengarna vill du hindra flyktingar att komma in vårt land! Och du undrar var du hatar invandrare?

Inget säger att flyktingmottagningen måste kosta så mycket!

RIKTIGA ekonomer väger utgifter mot inkomster - och när de ser att det inte stämmer, så kollar man vaför. Istället för att lägga ner fabrik så åtgärdar man felet istället!

Detta om bara skall se det rent ekonomskt. Men ur en humanistisk utgångspunkt, så kan man klara av minus i ekonomin, eftersom människovärdet är så mycket större!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 11:25