Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
SiP
MartinLingren
Susz X
7 posters

    Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen?

    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen? - Sida 3 Empty Sv: Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen?

    Inlägg  SiP 2009-11-08, 11:58

    Susz X skrev:Infra är en hjälte! En riktig karl med hjärta och hjärna.
    Ingen stalkare, hotare och förnedrare som du sip.
    Har du inte ens förstånd att lägga av?! Du suuger sip..

    Ahh du menar att du skulle anses att ens att ett omdöme som gör att du ens kan avgöra vad personen i fråga är??

    Du är en idiot som sätter dina epitet på dom som har en annan åsikt än dig, oftast tar du till det värsta du vet, "nziststämpeln" på personer du vet nada om, detta innebär att ditt sk. omdöme är lika mycket värt som fågelskiten på bilen....
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen? - Sida 3 Empty Sv: Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen?

    Inlägg  Susz X 2009-11-12, 06:41

    sip,,


    Senast ändrad av Susz X den 2010-07-21, 08:41, ändrad totalt 1 gång
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen? - Sida 3 Empty Sv: Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen?

    Inlägg  SiP 2009-11-12, 11:08

    Susz X skrev:Idioten här är väl du dårå sip,,
    intet nytt under solen.

    I jämnförelse med dig så är alla andra genier, undantagslöst....

    Detta lilla inlägg visar hur din formidabelt underutvecklade hjärna försöker att komma med någon sorts försvar till något som är uppenbart..


    "Jisses- vem har sagt att det är jag? Nåra sådana foton finns sannerlien INTE vare si på min blogg på space eller på FaceBook.Ren förbannad lögn.."

    Som allting annat som du skriver så är detta alltså en uppenbar lögn....Mytoman Susz...
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen? - Sida 3 Empty Sv: Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen?

    Inlägg  Susz X 2009-11-13, 17:18

    Känslit det med Lundajuristen sip?
    Kör du buss emellanåt oxå?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen? - Sida 3 Empty Sv: Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen?

    Inlägg  SiP 2009-11-13, 17:35

    Susz X skrev:Känslit det med Lundajuristen sip?
    Kör du buss emellanåt oxå?

    Varför skulle det vara känsligt??
    Och snälla, kan du förklara sammanbandet mellan att Lundajuristen skulle vara känsligt och om jag kör buss....Bara för oss som inte är nerknarkade på lugnade piller..
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen? - Sida 3 Empty Sv: Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen?

    Inlägg  Susz X 2010-07-21, 08:42

    MartinLingren skrev:Han är suppleant inom SD:s hemliga antiislamtrupper där han kalkylerar hur mycket halalkött som går per capita/per muslim. Ett arbete som kräver mycket ett gigantiskt suppleantarvode.
    Är det saaant? Cool
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen? - Sida 3 Empty Sv: Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen?

    Inlägg  Susz X 2010-07-21, 08:42

    MartinLingren skrev:Han är suppleant inom SD:s hemliga antiislamtrupper där han kalkylerar hur mycket halalkött som går per capita/per muslim. Ett arbete som kräver mycket ett gigantiskt suppleantarvode.
    Är det saaant? Cool
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen? - Sida 3 Empty Sv: Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen?

    Inlägg  Infra 2010-07-21, 12:57

    lazy skrev:Den sista jag skulle vilja bli vårdad av i livets slutskede (vilket är
    precis vad palliativ vård betyder.) är en galen kärring som skulle
    kalla mej apartheidnazist för att jag har judiskt ursprung på min
    mammas sida. Wink

    Du skulle förstås vilja att jag hoppade in som extra. Kanske
    skulle du finna både glädje och njutning i mina, något mer
    handfasta metoder?

    Du skulle få sätta dig ner tillsammans med mig och ordna alla
    papper som vill till då man skall donera sina organ åt efter-
    världen. På så sätt skulle du ju till sist ändå bli till någon
    glädje för mänskligheten i a f. Jag menar; även om du själv
    aldrig varit till nån större glädje för mänskligheten så kommer
    dina organ, nu, i a f att bli det.


    Före
    Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen? - Sida 3 Asgarvtant




    Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen? - Sida 3 Uppsprttadlttad
    Efter

    Sponsored content


    Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen? - Sida 3 Empty Sv: Vad hände sen? Vad pysslar han med nu- Lunda-juristen?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-23, 00:23