Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
bing
Regndrottning
RedCloud
lazy
Redvictory
9 posters

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  Redvictory 2009-03-31, 10:59

    Dagligen kommer nya inlägg med rena mobbingfasonerna i!
    till och med ett inlägg personligt riktat till en debbatör finns!

    Hur tänker moderatorn till forumet? ska vi ändra namn från Acbladet till Mobbingbladet?
    skärpning! annars avslutar jag mitt konto omgående!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Sv: Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  lazy 2009-03-31, 11:05

    Det finns ingen moderator här Redv. meningen är kanske
    att vi ska tänka till lite själva innan vi skickar iväg
    det vi har skrivit. Wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Sv: Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  RedCloud 2009-03-31, 11:07

    Det blir väl lätt så när argument i sak saknas.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Sv: Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  Regndrottning 2009-03-31, 11:09

    Red Victory...

    Jag satt och tänkte samma sak.

    Så många trådar som fokuserar på hur dumma vänstern är, hur dumma personerna inom vänstern är, Hur dum Sahlin är...osv.

    Sedean har vi inläggen som säger att att vänster folk är dumma... osv.

    Vad man märker av detta är att högeranhängare tycks inte ha något gott att säga som alliansen, personerna inom alliansen och alliansanhängare. Där för måste man förskjuta fokus från alliansen och dagens politik till att svärta ner alla andra... Om deras politik inte är bra så 'måste' oppossionens vara värre. Allt baserat på spekulationer...

    Samt att högeranhängarna här inte tycks ha någon som helst respekt för demokrati med det faktumet att FÅR ha andra åsikter.

    'Respekt' och 'hänsyn' finns inte i deras ordbok.

    Och nu väntar jag på ett fokusförskjutande inlägg à la 'men vänstern då?'....


    queen
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Sv: Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  Redvictory 2009-03-31, 11:18

    Regndrottning skrev:Red Victory...

    Jag satt och tänkte samma sak.

    Så många trådar som fokuserar på hur dumma vänstern är, hur dumma personerna inom vänstern är, Hur dum Sahlin är...osv.

    Sedean har vi inläggen som säger att att vänster folk är dumma... osv.

    Vad man märker av detta är att högeranhängare tycks inte ha något gott att säga som alliansen, personerna inom alliansen och alliansanhängare. Där för måste man förskjuta fokus från alliansen och dagens politik till att svärta ner alla andra... Om deras politik inte är bra så 'måste' oppossionens vara värre. Allt baserat på spekulationer...

    Samt att högeranhängarna här inte tycks ha någon som helst respekt för demokrati med det faktumet att FÅR ha andra åsikter.

    'Respekt' och 'hänsyn' finns inte i deras ordbok.

    Och nu väntar jag på ett fokusförskjutande inlägg à la 'men vänstern då?'....

    Det ligger mycket i vad du och Redcloud säger Regndrottningen!

    queen
    avatar
    bing


    Antal inlägg : 138
    Join date : 09-03-25

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Sv: Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  bing 2009-03-31, 11:31

    Regndrottning skrev:'Respekt' och 'hänsyn' finns inte i deras ordbok.

    redcloud och martin för att nämna två på vänstersidan som kvalificerar in under din beskrivning ovan...


    Regndrottning skrev:Så många trådar som fokuserar på hur dumma vänstern är, hur dumma personerna inom vänstern är, Hur dum Sahlin är...osv.

    Redvictorys trådstarter är nästan alltid påhopp på en allianspolitiker om du inte märkt det...




    att bara anklaga ena sidan är enögt och fånigt, det förekommer som sagt på båda sidor, ingen överaskning då det förekom på aftonbladet trots moderatorer - och på detta forum, utan moderatorer, kommer detta bara att eskalera tills folk väljer att sluta skriva här.

    Det finns en anledning till att det som räknas som ett av de friaste forumen där du kan skriva om allt (flashback) har stenhård modereringen. Flashback har över 10000 aktiva användera - här är det inte ens 100 registrerade. Ägarna till flashback har insett att det KRÄVS en aktiv och hård modereringen för att få ett fungerande och trivsamt forum där man kan debattera.

    Inser inte admin på detta forum det så kommer detta forum att dö ut innan sommaren.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Red vic

    Inlägg  kanaljen 2009-03-31, 11:33

    Redvictory skrev:
    skärpning! annars avslutar jag mitt konto omgående!

    Det är nog ingen förlust. Jag har ju läst många av dina inlägg och kan mycket väl förstå att du blir utsatt.
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Sv: Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  blueheaven 2009-03-31, 11:37

    Redvictory skrev:Dagligen kommer nya inlägg med rena mobbingfasonerna i!
    till och med ett inlägg personligt riktat till en debbatör finns!

    Hur tänker moderatorn till forumet? ska vi ändra namn från Acbladet till Mobbingbladet?
    skärpning! annars avslutar jag mitt konto omgående!

    Ja kan du inte sluta omedelbums? santa
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Sv: Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  blueheaven 2009-03-31, 11:39

    Regndrottning skrev:Red Victory...

    Jag satt och tänkte samma sak.

    Så många trådar som fokuserar på hur dumma vänstern är, hur dumma personerna inom vänstern är, Hur dum Sahlin är...osv.

    Sedean har vi inläggen som säger att att vänster folk är dumma... osv.

    Vad man märker av detta är att högeranhängare tycks inte ha något gott att säga som alliansen, personerna inom alliansen och alliansanhängare. Där för måste man förskjuta fokus från alliansen och dagens politik till att svärta ner alla andra... Om deras politik inte är bra så 'måste' oppossionens vara värre. Allt baserat på spekulationer...

    Samt att högeranhängarna här inte tycks ha någon som helst respekt för demokrati med det faktumet att FÅR ha andra åsikter.

    'Respekt' och 'hänsyn' finns inte i deras ordbok.

    Och nu väntar jag på ett fokusförskjutande inlägg à la 'men vänstern då?'....


    queen

    Det är till att vara hemmablind! queen
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Sv: Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  Regndrottning 2009-03-31, 13:49


    Nej, Blue...

    Jag är inte hemmablind. Jag ser också att det förekommer oegenheter från vänsterdebattörer. Dock inte i den utsträckning som från högersidan.

    Samt att det finns ett par s.k. debattörer som startar 'hata vänstern' trådar på löpande band.

    Vad jag har märkt så är det ingen sakligt grund för alla dessa anti trådar, utan bara rena åsikter.

    Så, när det gäller att spy galla och starti 'snacka skit' trådar leder ni på högersidan överlägset.

    Så på den punkten är högern en segrare!
    Very Happy

    queen
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Sv: Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  Susz X 2009-03-31, 14:10

    kanaljen skrev:
    Redvictory skrev:
    skärpning! annars avslutar jag mitt konto omgående!

    Det är nog ingen förlust. Jag har ju läst många av dina inlägg och kan mycket väl förstå att du blir utsatt.

    Konstigt att denna mobbing återspeglas i samhället- bland barn i skolor? Inte.
    Var du mobbad som barn Kanaljen- har du ingen rätt att utsätta andra vuxna för det.
    NOPP!
    avatar
    bing


    Antal inlägg : 138
    Join date : 09-03-25

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Sv: Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  bing 2009-03-31, 14:32

    Susz X skrev:Konstigt att denna mobbing återspeglas i samhället- bland barn i skolor? Inte.

    nej, med tanke på hur redcloud beter sig på forumet och jobbar [enligt egen utsago] som lärare... nej, det är inte konstigt att skolbarnen tar efter vuxna
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Sv: Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  Susz X 2009-03-31, 15:04

    bing skrev:
    Susz X skrev:Konstigt att denna mobbing återspeglas i samhället- bland barn i skolor? Inte.

    nej, med tanke på hur redcloud beter sig på forumet och jobbar [enligt egen utsago] som lärare... nej, det är inte konstigt att skolbarnen tar efter vuxna

    Nja- håller inte med dig alls. Även om jag är politiskt obunden..RedCloud mobbar inte . Han försvarar väl mest de personliga påhopp som görs på honom-även på andra här- och synliggör obekväma verkligheter.
    avatar
    bing


    Antal inlägg : 138
    Join date : 09-03-25

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Sv: Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  bing 2009-03-31, 15:08

    Susz X skrev: Även om jag är politiskt obunden.


    right.... not!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Sv: Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  SiP 2009-03-31, 18:28

    "Visar bilden S-e-l själv, Måste jag säga att fjolligare lirare får man nog leta efter!
    Visste inte att han/hon var transa!
    Förstår varför S-E-L trivs i Thailand!
    En fjollig bild på någon, med handen innanför brallan,"


    Av Martin7Lingren idag kl. 15:59 till en som kallar sig sossar-e-lata

    Men vänsterdebatörer skriver ju aldrig personliga angrepp.....eller hur!

    Sponsored content


    Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing? Empty Sv: Varför sysslar Högeranhängarna med vuxenmobbing?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 09:01