Men vad fan blåingarna tvingas ju hugga och tugga efter varje halmstrå som bjuds!
Ärligt talat, hellre en rödgrön 118 kg Martin, än som korkade halvmessyrer och kvartsfigurer som Kronråttan & Kronblom/Blue och deras likar!
martin7lindgren skrev:Ja jag har förstått att du enligt egen utsaga är dom mindre lottades välgörare Mr.Råtta!
Sänkt skatt, 1, 2, 3, och snart 4, till dom friska och arbetsföra, alla andra ska bara hålla tyst och tacka för ingenting?
martin7lindgren skrev:Ja då har ju en frisk och arbetsför arbetsvägrare som du ha en hel del att tacka för?
Du är verkligen en pajas och fåntratt du, Mr.Kronblom/Blue!
Du är verkligen den sista som borde snacka om inte arbeta?
N0llK0llBlue skrev:På vilket sätt är jag en pajas och fåntratt
martin7lindgren skrev:Ja jag har förstått att du enligt egen utsaga är dom mindre lottades välgörare Mr.Råtta!
Sänkt skatt, 1, 2, 3, och snart 4, till dom friska och arbetsföra, alla andra ska bara hålla tyst och tacka för ingenting?
captaincodd skrev:i en idyll som Vellinge ska det väl inte ens vara möjligt med hot och förskräckelse????Borde vara den ultimata idyllen för dessa ungar,,,,
martin7lindgren skrev:Som SVD berättade idag, så har den moderatrasistiska kommunledningen i vellinge utrustats med personlarm och SÄPO beskydd av kommunens säkerhetsansvarige,för hotbilden mot dom, en hotbild dom skapat själv!
Men hur flyktingbarnen och personalen på vandrarhemmet också försetts med personlarm och SÄPO beskydd sägs det inget om av SVD?
Man kan ju tänka sig att vellinge kommun inte ser det som sin sak att beskydda flyktingbarnen dom hatar och inte vill ha där?
Men som Sniper säger, så får man hoppas att kommunen inte gör skillnad på kommunledningen och barnen gällande deras säkerhet?
martin7lindgren skrev:Tack vare alliansen, jag får ingenting av alliansen, särskilt inga bidrag, jag har min pension fdör mina skador som gäller livet ut, den hade jag innan alliansen, annars hade jag väl förlorat den och tvingats springa på soc!