Men personligen tycker jag att han kom lindrigt undan!
Så Blåfront SD och andra högeranhängare! det är INTE ok att ni förnekar förintelsen!
Blåfront skrev:Var har jag förnekat förintelsen?
Secrist skrev:Så Blåfront SD och andra högeranhängare! det är INTE ok att ni förnekar förintelsen!
Och RV och andra vänsteranhängare. Det är inte INTE ok att förneka Stalins massmord.
Sniperace skrev:OJ, det sved nog.....
Redvictory skrev:Sniperace skrev:OJ, det sved nog.....
Det tror jag inte! secrist brukar ofta få höra att han fokusförskjuter! det gör för övrigt alla alliansare!
Thetaxpayer skrev:Snacka om onödig tråd.
Redvictory skrev:http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_3720165.svd
Så Blåfront SD och andra högeranhängare! det är INTE ok att ni förnekar förintelsen!
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_3720165.svd
Ja det är inte mer än rätt eftersom det är hur fel som helst att förnekelsen av förintelsen får ske!!!
Secrist skrev:och i vanlig ordning dyker du upp med en fokusförskjutning då dina argument tryter (som vanligt)
Hela tråden är ju så bottenlöst barnslig att den inte förtjänar några argument eftersom det inte finns något att argumentera för!.
Secrist skrev:Ja det är inte mer än rätt eftersom det är hur fel som helst att förnekelsen av förintelsen får ske!!!
Och vem har förnekat förintelsen här inne Anna? Förutom i RV:s skruvade fantasivärld.
TMB skrev:Tyskland borde bötfälla Irans president.
Redvictory skrev:TMB skrev:Tyskland borde bötfälla Irans president.
Och där kom din fokusförskjutning som ett litet brev!
martin7lindgren skrev:Opolitiske Sniper kliver i vanlig ordning in till SD:s försvar,självklart i demokratins namn!
Radarpolaren secrist lika snabb och stämma i bäcken!
Secrist skrev:Jag har inte nämnt någon men det är viktigt att det tas upp i alla fall.
Nä, men RV pekar i princip ut alliansröstare som förintelseförnekare vilket förutom att vara helt groteskt är obegripligt hur du Anna kan gå in och heja på. Trodde du var bättre än att sänka dig till RV:s nivå.