Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
MartinLindgren
Kakmonstret
ANNA2LINK
Thetaxpayer
Secrist
Sniperace
Blåfront
Redvictory
12 posters

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Redvictory 2009-10-28, 20:24

    http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_3720165.svd

    Men personligen tycker jag att han kom lindrigt undan!

    Så Blåfront SD och andra högeranhängare! det är INTE ok att ni förnekar förintelsen!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Blåfront 2009-10-28, 20:52

    Var har jag förnekat förintelsen?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Redvictory 2009-10-28, 20:56

    Blåfront skrev:Var har jag förnekat förintelsen?


    Försök inte förneka det nu också!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Sniperace 2009-10-28, 21:02

    Bland svenskar är det troligen ett väldigt litet fåtal som förnekar förintelsen, jag känner en avhoppare från nasserörelsen, en som var HÖGT placerad, och vad jag vet förnekade han ALDRIG förintelsen, och en väns som är nasse, också väldigt aktiv är säkerhetschef i en avdelning, när jag var hos hans far pratade jag med honom om förintelsen, och hans åsikt var att trots att de dödade så många var det ett dåligt jobb, för det fanns ju några kvar, som han tyckte att det var dags att ta....

    men denne är en ren IDIOT, visste nassarna vilken skada han orsakat dem skulle han nog ligga illa till Very Happy

    Han kunde nämligen aldrig låta bli att skryta om fester de skulle ha osv.....

    Jag har ännu inte hört NÅGON här förneka förintelsen, men på AB var där en som alltid förnekade denna, men han var också en riktig vänsterextremist, och en som verkligen älskade palestina....

    tror de flesta vet vem jag menar
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Gulag

    Inlägg  Secrist 2009-10-28, 21:15

    Så Blåfront SD och andra högeranhängare! det är INTE ok att ni förnekar förintelsen!

    Och RV och andra vänsteranhängare. Det är inte INTE ok att förneka Stalins massmord.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Redvictory 2009-10-28, 21:24

    Secrist skrev:Så Blåfront SD och andra högeranhängare! det är INTE ok att ni förnekar förintelsen!

    Och RV och andra vänsteranhängare. Det är inte INTE ok att förneka Stalins massmord.

    och i vanlig ordning dyker du upp med en fokusförskjutning då dina argument tryter (som vanligt)
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Sniperace 2009-10-28, 21:28

    OJ, det sved nog.....
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Redvictory 2009-10-28, 21:30

    Sniperace skrev:OJ, det sved nog.....

    Det tror jag inte! secrist brukar ofta få höra att han fokusförskjuter! det gör för övrigt alla alliansare!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Sniperace 2009-10-28, 21:33

    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:OJ, det sved nog.....

    Det tror jag inte! secrist brukar ofta få höra att han fokusförskjuter! det gör för övrigt alla alliansare!

    men ALDRIG i tiden några vänstervänner?

    Jag undrar om alla ändå inte är av samma skrot och korn när det kommer till kritan Very Happy
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-10-28, 21:33

    Snacka om onödig tråd.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Redvictory 2009-10-28, 21:49

    Thetaxpayer skrev:Snacka om onödig tråd.

    Snacka gärna du! ditt inlägg var väldigt onödigt!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty RV + Stalin = Sant!

    Inlägg  Secrist 2009-10-28, 21:51

    och i vanlig ordning dyker du upp med en fokusförskjutning då dina argument tryter (som vanligt)

    Hela tråden är ju så bottenlöst barnslig att den inte förtjänar några argument eftersom det inte finns något att argumentera för!.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-10-28, 21:56

    Redvictory skrev:http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_3720165.svd

    Men personligen tycker jag att han kom lindrigt undan!

    Så Blåfront SD och andra högeranhängare! det är INTE ok att ni förnekar förintelsen!



    Ja det är inte mer än rätt eftersom det är hur fel som helst att förnekelsen av förintelsen får ske!!!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Redvictory 2009-10-28, 21:58

    ANNA2LINK skrev:
    Redvictory skrev:http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_3720165.svd

    Men personligen tycker jag att han kom lindrigt undan!

    Så Blåfront SD och andra högeranhängare! det är INTE ok att ni förnekar förintelsen!



    Ja det är inte mer än rätt eftersom det är hur fel som helst att förnekelsen av förintelsen får ske!!!

    Det var ett mycket bra argument Anna! Very Happy
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Kakmonstret 2009-10-28, 21:59

    Tyskland borde bötfälla Irans president.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-10-28, 21:59

    Secrist skrev:och i vanlig ordning dyker du upp med en fokusförskjutning då dina argument tryter (som vanligt)

    Hela tråden är ju så bottenlöst barnslig att den inte förtjänar några argument eftersom det inte finns något att argumentera för!.




    Den är inte alls barnslig eftersom det är vanligt att förintelsen förnekas vilket inte borde ske. Folk måste ju reagera emot detta så folk skärper sig och inte förnekar att förintelsen har förekommit. Förintelsen är ju bland det värsta som har skett under mänsklighetens tid.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Jösses!

    Inlägg  Secrist 2009-10-28, 21:59

    Ja det är inte mer än rätt eftersom det är hur fel som helst att förnekelsen av förintelsen får ske!!!

    Och vem har förnekat förintelsen här inne Anna? Förutom i RV:s skruvade fantasivärld.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-10-28, 22:00

    Secrist skrev:Ja det är inte mer än rätt eftersom det är hur fel som helst att förnekelsen av förintelsen får ske!!!

    Och vem har förnekat förintelsen här inne Anna? Förutom i RV:s skruvade fantasivärld.



    Jag har inte nämnt någon men det är viktigt att det tas upp i alla fall.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-28, 22:02

    Opolitiske Sniper kliver i vanlig ordning in till SD:s försvar,självklart i demokratins namn!

    Radarpolaren secrist lika snabb och stämma i bäcken!


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-10-28, 22:03, ändrad totalt 1 gång
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Redvictory 2009-10-28, 22:02

    TMB skrev:Tyskland borde bötfälla Irans president.

    Och där kom din fokusförskjutning som ett litet brev!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Sniperace 2009-10-28, 22:05

    Redvictory skrev:
    TMB skrev:Tyskland borde bötfälla Irans president.

    Och där kom din fokusförskjutning som ett litet brev!

    var är den fokusförskjutningen, det är ju fakta att IRANS president ett flertal gånger förnekat och förringat förintelsen
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Förintelsen

    Inlägg  Secrist 2009-10-28, 22:06

    Jag har inte nämnt någon men det är viktigt att det tas upp i alla fall.

    Nä, men RV pekar i princip ut alliansröstare som förintelseförnekare vilket förutom att vara helt groteskt är obegripligt hur du Anna kan gå in och heja på. Trodde du var bättre än att sänka dig till RV:s nivå.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Sniperace 2009-10-28, 22:07

    martin7lindgren skrev:Opolitiske Sniper kliver i vanlig ordning in till SD:s försvar,självklart i demokratins namn!

    Radarpolaren secrist lika snabb och stämma i bäcken!

    Stackars dig martin, är du fast i amfetaminmissbruket igen, eller vad är ditt problem?

    VAR har jag nu försvarat SD?
    Sd diskuteras nog inte i denna tråd martin, se nu till att bli avgiftad!!!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Redvictory 2009-10-28, 22:08

    Secrist skrev:Jag har inte nämnt någon men det är viktigt att det tas upp i alla fall.

    Nä, men RV pekar i princip ut alliansröstare som förintelseförnekare vilket förutom att vara helt groteskt är obegripligt hur du Anna kan gå in och heja på. Trodde du var bättre än att sänka dig till RV:s nivå.

    Nu har du läst mellan raderna (Igen)
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Massmord

    Inlägg  PE Dal 2009-10-29, 00:48

    Det torde nog idag vara promillemässigt få Europeer som förnekar nazitysklands judeförintelse.
    Den senaste förnekelsen som visades på min televisionsapparat, ett antal veckor tillbaka,visade Irans överhuvud när han talade till befolkningen på "hata Israeldagen" där förklarade han all form av judisk massavlivning som enbart propaganda från Israels regering!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Förnekelse,,,Det är år 2009 mycket absurt, trots dagens datering att 5,7% av vår demokratiska befolkning fortfarande är beredda att lägga sin unika röst för den antidemokratiska åsiktsriktning, där massmördandet av miljontals människor bakom den kommunistiska järnridån, fortfarande förnekas eller förträngs av fullt redbara medborgare..
    Konstigast av allt är att dessa antidemokrater fortfarande besitter Svenska riksdagsstolar???
    V och SD,,,två kantideologier som bör bojkottas.

    Sponsored content


    Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen! Empty Sv: Såhär kan det gå om man förnekar förintelsen!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 22:23