Sedvanligt sopa under mattan betende, eller hur, secrist!
Det är tur att inte alla blundar för sanningen, skönt att det snart är dags för högeranhängarna att ställa sig längdst bak i sina egna skyll er själv köer!
Ungefär lika intelligent som om jag skulle påstå att du stödjer talibanerna. Du får spamma med hur mycket våldsbilder du vill. Går du igång på dem eller?
Jodå, jag har barn.
Uppenbarligen kan våra politiker det.
Amöban skrev:för att hjälpa till att utveckla demokratin,
TMB skrev:Om hans barn hade åldern inne för att åka på ett hedersamt uppdrag till Afghanistan, för att hjälpa till att utveckla demokratin, så är det hans barns beslut, då man måste vara myndig för en sådan operation
För några dagar sedan fick 13 tappra svenska hjältesoldater som kämpade i (Belgiska) Kongo medalj. Deras ärorika insats räddade livet på många irländska och indiska FN-soldater.
Ska du inte spy galla över dem också?
Vilket Afghanistans regering också efterfrågat.
Dao skrev:Hoppas du märker hur lyckliga de anhöriga till de döda är, för att deras släktingar och vänner blivit dödade som en del i kampen mot terrorismen! Vad ledsna de hade varit om det hade varit dumma talibaner som stått för dödandet!
Med den argumentationen så kan man ju då hävda att var fel av västvärlden att gå in i andra världskriget. För då dog tyskar och fransmän etc...
Tror jag hade föredragit en marionettregering hellre än talibanerna dock.
TMB skrev:Afghanistan behöver hjälp att utveckla sitt samhälle, både militär och civli hjälp. Vilket Afghanistans regering också efterfrågat. Annars kommer talibanerna tillbaka.
Det vore bra om Pakistans offensiv mot talibanerna i västra Pakistan lder till framgång.
Kom vi inte överens om att du skulle precisera begreppet till "bombhöger och delvis bombvänster"?