Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Susz X 2009-10-24, 23:57

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Sv: Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Susz X 2009-10-25, 00:15

    upp!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Sv: Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Blåfront 2009-10-25, 00:28

    Nu ska jag bjuda in sus till muslimernas radikala värld

    https://acbladet.swedishforum.se/politik-samhalle-f2/

    [qutoe]Muslimer, ni vet att om ni pratar i enrum med det andra könet så är den tredje djävulen! Samma gäller i msn och telefon. Om det inte gäller strikt religion, bara en fråga om islam och sen bye (vilket sällan sker). Ni vill väl inte någonting ska bli haram?[/quote]

    Så sus... nu får du sluta prata med pojkar om det inte gäller religion!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Sv: Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Blåfront 2009-10-25, 00:32

    Ärligt talat, hur mycket kunskap har två tonåringar som de kan dela med varandra? Inte mycket! Om man behöver veta någonting, ring en sheikh! Eller kolla på internet. Det finns många. Muslimer, ni vet att om ni pratar i enrum med det andra könet så är den tredje djävulen!

    AJA BAJA sussan

    I fortsättningen får du inte prata med med män i enrum
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Sv: Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 00:45

    Blåfront skrev:Nu ska jag bjuda in sus till muslimernas radikala värld

    https://acbladet.swedishforum.se/politik-samhalle-f2/

    [qutoe]Muslimer, ni vet att om ni pratar i enrum med det andra könet så är den tredje djävulen! Samma gäller i msn och telefon. Om det inte gäller strikt religion, bara en fråga om islam och sen bye (vilket sällan sker). Ni vill väl inte någonting ska bli haram?

    Så sus... nu får du sluta prata med pojkar om det inte gäller religion![/quote]

    Lustigt! Vid mitt besök i Iran hade jag inga problem alls att tala med det andra könet! Men de hade väl inte blitt lärda in i den rätta formen av islam av Blåfront kanske..! Very Happy
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Sv: Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Susz X 2009-10-25, 01:02

    Jajaja- det är bara trams och desperata lögner..
    Jisses- vilken utländsk snubbe som helst är trevligare än den stollen..
    Rolling Eyes
    Finns tamefaan ingen som snackar så mycke religion som bf..måste va SSPX:are eller nåt annat fanatiskt ..
    Och- vad vet du vad jag har för religion bf? Harru fått nöten knäckt eller vad?
    Finns inen muslim som tjötar så mycke om religion som bf ens..
    Är du besatt eller vad är problemet?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Sv: Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 01:16

    Susz X skrev:Jajaja- det är bara trams och desperata lögner..
    Jisses- vilken utländsk snubbe som helst är trevligare än den stollen..
    Rolling Eyes
    Finns tamefaan ingen som snackar så mycke religion som bf..måste va SSPX:are eller nåt annat fanatiskt ..
    Och- vad vet du vad jag har för religion bf? Harru fått nöten knäckt eller vad?
    Finns inen muslim som tjötar så mycke om religion som bf ens..
    Är du besatt eller vad är problemet?

    Bf har otroligt stora likheter med extrema islamister - och det är att de gör samma tolkningar av islam!

    Och i det islamska samhället är de extremistiska islamisterna bara en pytteliten klick av muslimerna!

    Det säger faktiskt en del...
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Sv: Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Susz X 2009-10-25, 01:17

    Hur som helst så får en äldre tanten i Karlskrona en tumme upp från mig!
    Även de äldre kvinnor/ män som ansåg det vara sin plikt att se till att inte nazisektare kom in i EU!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Sv: Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Blåfront 2009-10-25, 01:21

    Dao skrev:
    Blåfront skrev:Nu ska jag bjuda in sus till muslimernas radikala värld

    https://acbladet.swedishforum.se/politik-samhalle-f2/

    [qutoe]Muslimer, ni vet att om ni pratar i enrum med det andra könet så är den tredje djävulen! Samma gäller i msn och telefon. Om det inte gäller strikt religion, bara en fråga om islam och sen bye (vilket sällan sker). Ni vill väl inte någonting ska bli haram?

    Så sus... nu får du sluta prata med pojkar om det inte gäller religion!

    Lustigt! Vid mitt besök i Iran hade jag inga problem alls att tala med det andra könet! Men de hade väl inte blitt lärda in i den rätta formen av islam av Blåfront kanske..! Very Happy[/quote]

    För du fattar inte att den tjejen på bloggen går efter en striktare tolkning av islam

    vad tror du den kallas?

    Jaha... judehatare brukar ju besöka iran så
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Sv: Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 01:24

    Gumman är underbar!!!

    Förstår att SD stängde av kameran där!!! Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Sv: Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 01:27

    " judehatare brukar ju besöka iran så."

    Varför blir jag inte förvånad att du kom dit till slut!''Synd att högern representeras på detta forumet av en sådan fulständigt självgod ifiot som dig här!!!

    Jag förstår att sakliga debatter är utanför din mentala fattningsförmåga, och därför måste ta till sådana där hjärndöda tilltag!

    Men jag håller mig hedanefter till de som har stake nog att utan skitsnack våga stå för sina åsikter!!!

    God Natt

    Kräk!!!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Sv: Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Susz X 2009-10-25, 16:24

    Dao skrev:Gumman är underbar!!!

    Förstår att SD stängde av kameran där!!! Very Happy
    Jodu- och ärlig oxå..
    De flesta äldre är ju det- och barn..
    Du skulle ha hört när brorsans 8-åring bemötte en vuxen som snackade skit om
    "muslimer" ..
    Själv blev ja irriterad att en vuxen bär sig så åt- som om denne ville indoktrinera
    en 8- åring som inte ens är dennes eget barn.
    Men tji fick sd:arn/ hatspridaren ..dock behövde ja inte ens lägga mig i samtalet.
    Detta skötte grabben utmärkt själv! Wink
    -med orden:"

    - Ja lyssnar inte på dem som pratar fult och luras om andra- ja pratar med
    mina klasskompisar själv. Du måste va en elak vuxen som säger så om andra
    barn och deras mammor!"
    sunny
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Sv: Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Redvictory 2009-10-25, 16:43

    Susz X skrev:
    Dao skrev:Gumman är underbar!!!

    Förstår att SD stängde av kameran där!!! Very Happy
    Jodu- och ärlig oxå..
    De flesta äldre är ju det- och barn..
    Du skulle ha hört när brorsans 8-åring bemötte en vuxen som snackade skit om
    "muslimer" ..
    Själv blev ja irriterad att en vuxen bär sig så åt- som om denne ville indoktrinera
    en 8- åring som inte ens är dennes eget barn.
    Men tji fick sd:arn/ hatspridaren ..dock behövde ja inte ens lägga mig i samtalet.
    Detta skötte grabben utmärkt själv! Wink
    -med orden:"

    - Ja lyssnar inte på dem som pratar fult och luras om andra- ja pratar med
    mina klasskompisar själv. Du måste va en elak vuxen som säger så om andra
    barn och deras mammor!"
    sunny

    Det skulle vara kul att se när gammeltanten slår ner en SD: nazze med sin handväska! Very Happy
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Sv: Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Susz X 2009-10-31, 04:56

    Tja- men framför allt borde de väl lyssna på äldre
    - eller försöker de kräken använda dem som redskap oxå?

    Sponsored content


    Karlskrona o sd suuger anser äldre! Empty Sv: Karlskrona o sd suuger anser äldre!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-06, 20:22