Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
Dao
lazy
R.O.F.L
Susz X
8 posters

Turkiet har mindre censur än i här!!! Krisen med Israel...

KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Turkiet har mindre censur än i här!!! Krisen med Israel... - Sida 2 Empty Sv: Turkiet har mindre censur än i här!!! Krisen med Israel...

Inlägg  KickTheRasist 2009-10-25, 23:32

citat:
    R.O.F.L Today at 9:12 am
    "Att kritisera Israel är lika tabubelagt som att ifrågasätta Sveriges asylpolitik"

Att din bajseri för snack är väldigt populär är bara skämmigt!!
    Kan du vakna upp och se vad är du för något!!??

Du för jätte gärna förklara för Lazy att din ursprungs land är den mest nazistiska som finns på den europeiska kontinenten i nutid !!

Lazy dravel:
    "Det är inte alls förbjudet att kritisera, problemet är att mycket av
    den s.k "kritiken" är saker som är väldigt dåligt underbyggt och är
    lätt att motbevisa till palestinavännernas stora förtret, ibland kan
    det också bestå av rena lögner vilket inte kan ses som konstruktiv
    kritik."

Det är faktisk väldigt skrattretande att du hänger med ROLFIE med Madgyar Garda som har faktisk öppet visat att Judarna är cancer svulst i den Ungerska samhället efter zigenare ... så frågan till dig är har du någon hjärna kvar ??

Tror inte det faktisk ...

Smile

Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-10-26, 02:47, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Turkiet har mindre censur än i här!!! Krisen med Israel... - Sida 2 Empty Sv: Turkiet har mindre censur än i här!!! Krisen med Israel...

Inlägg  KickTheRasist 2009-10-25, 23:42

Påstående:
    Däremot jag kan förstå din hat mot Palestinier för att det är väll naturligt !!!

Svar på påstående:

Varför ja .. snor du Palestinierns land kan du väll räkna med att du kommer att få skit .. du får vara glad att ni jahuds har lyckats med att döda palestinska barn så länge ... , men vad kommer det att hända när Palestinier kommer att göra samma sak mot er ???

Kommer ni att försätta med parasit utsugning ??
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-10-26, 03:58

Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Vart tog Susz vägen i denna tråd? lol!

Hon tröttnade nog på vissa personers metoder på detta forumet! Det är det många som gör...

Men nu är det ju så att Susz bara får svar på samma sätt som hon utsätter andra för.
    Det har i de flesta fallen varit HON som kommit med de första nedsättande epiteten osv mot dem som säger emot henne, eller inte håller med fullt ut, så hon får nog stå sitt kast.....

Jaha- så fort man vänder er ryggen och väljer att inte vilja lägga energin på ert/ vissas dravel så är lille snipe framme och snackar sin egen hittepå "skit" bakom ryggen som vanligt..jisses
    sikken kärring du e!Ynkligheten persionifierad!
    Eller är du livrädd för Ekorrar snipe?
    Såå thetax har saknat mig- oops..man ska aldrig sluta förvånas.

lol! What a Face What a Face
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-10-26, 08:56

Susz X skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Vart tog Susz vägen i denna tråd? lol!

Hon tröttnade nog på vissa personers metoder på detta forumet! Det är det många som gör...

Men nu är det ju så att Susz bara får svar på samma sätt som hon utsätter andra för.
    Det har i de flesta fallen varit HON som kommit med de första nedsättande epiteten osv mot dem som säger emot henne, eller inte håller med fullt ut, så hon får nog stå sitt kast.....

Jaha- så fort man vänder er ryggen och väljer att inte vilja lägga energin på ert/ vissas dravel så är lille snipe framme och snackar sin egen hittepå "skit" bakom ryggen som vanligt..jisses
    sikken kärring du e!Ynkligheten persionifierad!
    Eller är du livrädd för Ekorrar snipe?
    Såå thetax har saknat mig- oops..man ska aldrig sluta förvånas.

lol! What a Face What a Face

Ja, Susz, jag VET att du gör allt för att ljuga och få det till att vara andras fel, att aldrig erkänna, är det något som ingår i din sjukdomsbild?

och nej, jag är inte rädd för några djur, de flesta djur tyr sig till mig och kommer till mig även när de är rädda för alla andra!!!

Jag HAR haft en tam ekorre, och den var fan så mycket smartare än du! Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 21:58