[b][b][b][b]Ja, men Infra är inte tyst!
Så här skrev Omar till Dervish:
"Hej!
Vi vill bara att du ska vara medveten om en sak.
Vi har skrivit ett brev på svenska och arabiska.
I brevet står det att du har lagt ut närbilder på demonstranterna på din blogg. Adressen till bloggen finns angiven.
I brevet finns också din hemadress, dvs. där du bor, och ditt telefonnr.
Brevet har stoppats i ett kuvert tillsammans med ett förstorat foto på dig.
På fredag kommer vi att dela ut 4000 ex av detta brev i moskéer i Stockholm, Märsta och Uppsala.
Vi tycker att personerna du har plåtat förtjänar att veta det och att de också ska ha möjlighet att kunna kontakta dig direkt.
Vi vill endast att du ska känna till detta.
mvh
Mohamed Omar"
Det kan sägas att M Omar inte hotade med stryk eller helvetets alla eldar utan bara gjorde vad Dervish gjort mot honom och hans dermonstration. Han gav igen med samma mynt helt enkelt. När blev principen "lika för lika" så suspekt i dina ögon? Om du sparkar mig i arslet så sparkar jag dig i arslet. Är inte detta ett koncept som även du kan köpa fast du är brun?
Vad Dervish gjorde var att falla in i den sionistiska hatkören mot M Omar och hans demonstration. Runt omkring stod pöbeln och häcklade. Sjalva värnar de sin demonstrationsfrihet men den skall tydligen bara få gälla ett litet fåtal fradgatuggande sionister. För mig är det obegripligt hur så många fina iranska ungdomar kan göra gemensam sak med skurkstatens ivrigaste tillskyndare, de blodtörstiga zionisterna.
Vad Dervish egentligen gjorde, det var SÄPOS jobb. De står alltid där med kameran och knäpper deltagare på vänsterdemonstrationerna. Vems ärende denna Dervish egentligen springer skall du nog ta en funderare på. Precis de mest förhatliga krafter som finns i samhället - SÄPOs och USA-protektoratets ärenden. Jag förstår att du tycker det är hedervärt. Det tycker inte jag! Det borde vara den yttersta skammen för vem som helst![/b][/b][/b][/b]
Senast ändrad av Infra den 2009-10-02, 18:25, ändrad totalt 3 gånger