Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Storhycklaren Beatrice Ask!

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Storhycklaren Beatrice Ask! Empty Storhycklaren Beatrice Ask!

    Inlägg  Redvictory 2009-09-29, 18:45

    Först var hon emot FRA!


    http://www.politikerbloggen.se/2009/07/18/22550/


    Nu är hon MYCKET för FRA?


    http://www.dn.se/opinion/debatt/beatrice-ask-hycklar-om-stockholmsprogrammet-1.917361


    Snacka om hycklare! men Alliansregimarna gillar henne skarpt!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Storhycklaren Beatrice Ask! Empty Sv: Storhycklaren Beatrice Ask!

    Inlägg  x-medborgare 2009-09-29, 18:59

    Jag höll på att skriva Visst är hon en hycklare. Men Bodström kanske inte är rätt person att kritisera henne..
    Tills jag läste detta..


    Jag står gärna för att jag som justitieminister tog initiativ till överenskommelsen om datalagring i EU. Vi gjorde det för att vi vet hur oerhört värdefulla de uppgifter som kommer fram är för att klara upp mord, sexualbrott och narkotikabrott. Men jag försöker inte lura i någon att vi gjorde det för att stärka integriteten, förutom för dem som slipper att råka ut för brott i framtiden. Det är klart att det inte stärker kriminella personers integritet att deras kontakter med andra kartläggs, avslöjas och offentliggörs i förundersökningar. Andra människor, vars uppgifter om kontakter ska sparas även i fortsättningen, kan nog acceptera det om det är avgörande för att klara upp grova brott. Men det kan aldrig förvanskas till att det stärker deras integritet i största allmänhet.

    Samtidigt typiskt politiker ludd smaka på denna mening..

    Andra människor, vars uppgifter om kontakter ska sparas även i fortsättningen,

    Andra människor som råkar haft kontakt med eller känner en bandit. Skall enl Bodström fortsätta lagras. Helt utan brottsmisstanke

    Bodströms våta dröm är livsfarlig för demokratin och integriteten
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Storhycklaren Beatrice Ask! Empty Sv: Storhycklaren Beatrice Ask!

    Inlägg  Redvictory 2009-09-29, 19:07

    x-medborgare skrev:Jag höll på att skriva Visst är hon en hycklare. Men Bodström kanske inte är rätt person att kritisera henne..
    Tills jag läste detta..


    Jag står gärna för att jag som justitieminister tog initiativ till överenskommelsen om datalagring i EU. Vi gjorde det för att vi vet hur oerhört värdefulla de uppgifter som kommer fram är för att klara upp mord, sexualbrott och narkotikabrott. Men jag försöker inte lura i någon att vi gjorde det för att stärka integriteten, förutom för dem som slipper att råka ut för brott i framtiden. Det är klart att det inte stärker kriminella personers integritet att deras kontakter med andra kartläggs, avslöjas och offentliggörs i förundersökningar. Andra människor, vars uppgifter om kontakter ska sparas även i fortsättningen, kan nog acceptera det om det är avgörande för att klara upp grova brott. Men det kan aldrig förvanskas till att det stärker deras integritet i största allmänhet.

    Samtidigt typiskt politiker ludd smaka på denna mening..

    Andra människor, vars uppgifter om kontakter ska sparas även i fortsättningen,

    Andra människor som råkar haft kontakt med eller känner en bandit. Skall enl Bodström fortsätta lagras. Helt utan brottsmisstanke

    Bodströms våta dröm är livsfarlig för demokratin och integriteten

    Jag gillar inte heller Bodströms ideér och förslag! Det ska han minsann få veta!
    Det som är tragikomiskt är att Allianskramarna har noll kritik mot att deras Alliansregim faktiskt röstat fram denna lag och skyller det på oppositionen! Very Happy
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Storhycklaren Beatrice Ask! Empty Rösten från Den Slutna Avd....

    Inlägg  GustavAnder 2009-09-29, 19:13


    Jag gillar inte heller Bodströms ideér och förslag! Det ska han minsann få veta!



    lol

    Undrar om Bodström lyssnar på Radio Miffo ??
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Storhycklaren Beatrice Ask! Empty Sv: Storhycklaren Beatrice Ask!

    Inlägg  Redvictory 2009-09-29, 19:19

    Radio Miffo = Radioprogram av Moderata idioter från en förort Very Happy
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Storhycklaren Beatrice Ask! Empty Sv: Storhycklaren Beatrice Ask!

    Inlägg  Blåfront 2009-09-29, 20:59

    Redvictory skrev:Först var hon emot FRA!


    http://www.politikerbloggen.se/2009/07/18/22550/


    Nu är hon MYCKET för FRA?


    http://www.dn.se/opinion/debatt/beatrice-ask-hycklar-om-stockholmsprogrammet-1.917361


    Snacka om hycklare! men Alliansregimarna gillar henne skarpt!

    Ja jävlar

    Ska jag gräva hur mycket hycklare rödjävlar är?

    Thomas Bodsröm!!!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Storhycklaren Beatrice Ask! Empty Sv: Storhycklaren Beatrice Ask!

    Inlägg  Blåfront 2009-09-29, 21:01

    http://www.dn.se/nyheter/politik/bodstrom-tycker-inte-okad-overvakning-hotar-integriteten-1.683769

    Bodströms lagar innebär nya s-tag. Ofta hårda, ofta kontroversiella: buggning (snart), utökade möjligheter till hemlig husrannsakan, telefonavlyssning, postkontroll och andra tvångsmedel även i preventivt syfte, det vill säga av personer som ännu inte begått några brott.

    JÄVLA HYCKLARE!!!

    SANSLÖST DENNA KARL FÅR FORTSATT FÖRTROENDE

    BUGGNING OCH HEMLIG HUSRANNSAKAN

    SITTER I STYRELSE FÖR FRISKOLA OCH TAR UT TIOTUSENTALS

    HYCKLARE!!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Storhycklaren Beatrice Ask! Empty Sv: Storhycklaren Beatrice Ask!

    Inlägg  Redvictory 2009-09-29, 21:06

    Ja jävlar

    Sluta svära Blådåre!

    Ska jag gräva hur mycket hycklare rödjävlar är?


    Nej! du kan fortsätta skotta i din Skithög med Nazistisk skit!

    Thomas Bodsröm!!!

    Jaha! kläm fram det nu! du är kär i honom va?

    Sponsored content


    Storhycklaren Beatrice Ask! Empty Sv: Storhycklaren Beatrice Ask!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-09, 04:36