Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Kom och köp röster till ditt parti

    Omröstning

    Vilket parti beställer ni..

    [ 2 ]
    Kom och köp röster till ditt parti Bar_left25%Kom och köp röster till ditt parti Bar_right [25%] 
    [ 2 ]
    Kom och köp röster till ditt parti Bar_left25%Kom och köp röster till ditt parti Bar_right [25%] 
    [ 0 ]
    Kom och köp röster till ditt parti Bar_left0%Kom och köp röster till ditt parti Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Kom och köp röster till ditt parti Bar_left0%Kom och köp röster till ditt parti Bar_right [0%] 
    [ 2 ]
    Kom och köp röster till ditt parti Bar_left25%Kom och köp röster till ditt parti Bar_right [25%] 
    [ 0 ]
    Kom och köp röster till ditt parti Bar_left0%Kom och köp röster till ditt parti Bar_right [0%] 
    [ 2 ]
    Kom och köp röster till ditt parti Bar_left25%Kom och köp röster till ditt parti Bar_right [25%] 
    [ 0 ]
    Kom och köp röster till ditt parti Bar_left0%Kom och köp röster till ditt parti Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Kom och köp röster till ditt parti Bar_left0%Kom och köp röster till ditt parti Bar_right [0%] 

    Totalt antal röster: 8
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Kom och köp röster till ditt parti Empty Kom och köp röster till ditt parti

    Inlägg  x-medborgare 2009-09-29, 12:43

    NU DÅ BLEV DET RÄTT ???


    Senast ändrad av x-medborgare den 2009-09-29, 16:12, ändrad totalt 1 gång
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Kom och köp röster till ditt parti Empty Sv: Kom och köp röster till ditt parti

    Inlägg  Kakmonstret 2009-09-29, 12:44

    Yes.

    Hur mycket kostar en röst? Smile
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Kom och köp röster till ditt parti Empty Sv: Kom och köp röster till ditt parti

    Inlägg  Sniperace 2009-09-29, 12:44

    näää, du har inte PP och FI med, liksom alla de andra som är registerarde partier.... Very Happy

    Eller är de med bland övriga?
    bounce
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Kom och köp röster till ditt parti Empty Sv: Kom och köp röster till ditt parti

    Inlägg  x-medborgare 2009-09-29, 12:47

    TMB skrev:Yes.

    Hur mycket kostar en röst? Smile

    Det beror på Very Happy

    S 20 kr +en Toblerone
    V 15 kr +skatt
    MP 3 kålrötter
    M 2 miljoner
    C 3 öre och öron proppar ingår
    KD ett kyrkobesök
    FP en kurs i något ämne
    SD 4 veckor på Hall
    Övriga fri inläggning på sjukhus


    Senast ändrad av x-medborgare den 2009-09-29, 12:49, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Kom och köp röster till ditt parti Empty Sv: Kom och köp röster till ditt parti

    Inlägg  x-medborgare 2009-09-29, 12:48

    Sniperace skrev:näää, du har inte PP och FI med, liksom alla de andra som är registerarde partier.... Very Happy

    Eller är de med bland övriga?
    bounce

    Man får ju bara lägga 10 alternativ så villken skulle jag välja Very Happy
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Kom och köp röster till ditt parti Empty Sv: Kom och köp röster till ditt parti

    Inlägg  Sniperace 2009-09-29, 12:50

    x-medborgare skrev:
    Sniperace skrev:näää, du har inte PP och FI med, liksom alla de andra som är registerarde partier.... Very Happy

    Eller är de med bland övriga?
    bounce

    Man får ju bara lägga 10 alternativ så villken skulle jag välja Very Happy

    kanske skapa fler omröstningar med tio i varje, sedan när de röstat färdigt på dem tar du vinnarna och gör en ny...... Very Happy

    Du vet att ML blir arg om man inte tar med alla Very Happy

    Jag själv skiter i det, för jag vet ju att de ligger bland övriga, men det förstod inte ML tror jag
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Kom och köp röster till ditt parti Empty Sv: Kom och köp röster till ditt parti

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-29, 13:11

    Ja du Sniper,menar du att jag är fel ute när jag sågar Womanlovers röstning som utelämnat både V och MP?

    Däremot Exxets senaste, är helt okey,med bara en röst och lägga, precis som alla stora mätningar sorterar hon in partier under 4% under övriga!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Kom och köp röster till ditt parti Empty Sv: Kom och köp röster till ditt parti

    Inlägg  Sniperace 2009-09-29, 13:13

    martin7lindgren skrev:Ja du Sniper,menar du att jag är fel ute när jag sågar Womanlovers röstning som utelämnat både V och MP?

    Däremot Exxets senaste, är helt okey,med bara en röst och lägga, precis som alla stora mätningar sorterar hon in partier under 4% under övriga!

    och du tar allt på ac som blodigt allvar av högsta politiska betydelse? Very Happy

    du borde nog se det som det är, lite plask i en ankdamm....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Kom och köp röster till ditt parti Empty Sv: Kom och köp röster till ditt parti

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-29, 14:42

    Nu får du ge dig Sniper,är det någon som lever i verkligheten så är det jag,
    acbladet och liknande forum är ju ett sätt att ventilera,

    Är det inte därför du är här?

    För min egen del har jag många järn i elden, söker hela tiden nya vägar, och hittar dom också! Wink

    Men visst tycker jag det här forumet är ett litet andningshål, där ocensuren och det fria ordet ger oss möjligheten att säga vad vi vill hur vi vill!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Kom och köp röster till ditt parti Empty Sv: Kom och köp röster till ditt parti

    Inlägg  Sniperace 2009-09-29, 14:54

    martin7lindgren skrev:Nu får du ge dig Sniper,är det någon som lever i verkligheten så är det jag,
    acbladet och liknande forum är ju ett sätt att ventilera,

    Är det inte därför du är här?

    För min egen del har jag många järn i elden, söker hela tiden nya vägar, och hittar dom också! Wink

    Men visst tycker jag det här forumet är ett litet andningshål, där ocensuren och det fria ordet ger oss möjligheten att säga vad vi vill hur vi vill!

    Så du tror på allvar att en leksam omröstning på detta forum avgör ett riksdagsval?

    Jag vidhåller att detta är inte allvarligare än att man glatt kunnat ha både V, MP, SD och andra inom övriga partier om man så vill, det är trådskaparen som avgör detta, inte DU....

    Sponsored content


    Kom och köp röster till ditt parti Empty Sv: Kom och köp röster till ditt parti

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-23, 12:20