Gnaget-Djurgården... Heja heja..
Hoppas på tre mera än Blåvitt
Hoppas på tre mera än Blåvitt
x-medborgare skrev:
SiP skrev:Men AIK X, lite smak kan man väl ha fast man är från 08....
Hoppas faktiskt att AIK tar detta....Men det kan bli en intressant match i sista omgången
x-medborgare skrev:SiP skrev:Men AIK X, lite smak kan man väl ha fast man är från 08....
Hoppas faktiskt att AIK tar detta....Men det kan bli en intressant match i sista omgången
Ja hu.. säger jag bara feg hejare är jag blir det väl som när VM i lillehammer gick oj oj,
Sprang mellan pankakorna och att sitta bakom soffan.
Min tvillingbror ringde efter matchen och grät..
Hockey står mig närmast även om jag glädjs åt AIK framgångar även i fotboll och innebandy..
När AIK spelade mot örebro sist så bytte jag kanal varje gång Örebro kom mot AIK målet..
Blir det straffar håller jag för öronen och blundar...
Får alltid kolla på reprisen
Ja sådan är jag..
SiP skrev:x-medborgare skrev:SiP skrev:Men AIK X, lite smak kan man väl ha fast man är från 08....
Ja hu.. säger jag bara feg hejare är jag blir det väl som när VM i lillehammer gick oj oj,
Sprang mellan pankakorna och att sitta bakom soffan.
Min tvillingbror ringde efter matchen och grät..
Hockey står mig närmast även om jag glädjs åt AIK framgångar även i fotboll och innebandy..
När AIK spelade mot örebro sist så bytte jag kanal varje gång Örebro kom mot AIK målet..
Blir det straffar håller jag för öronen och blundar...
Får alltid kolla på reprisen
Ja sådan är jag..
Du får spela in matcherna och be någon med starkare nerver att censurera den, så du slipper allt "otäckt"