GustavAnder 2009-09-22, 18:55
x-medborgare skrev:Här är ditt inlägg Var får Borg underkänt ????
Kritik är inte underkänt, de allra fleta ekonomer är mycket positiva och imponerade av Borg och Allians För Sverige,
sure X med muppar blir ännu surare ?
Och svaret var läs artikeln.. Kan väll tillägga vilka ekonomer hurrar någon länk?
Och det är du själv som beskrivit dina brott på AC inget jag hittat på vill du att jag letar upp tråden ???
lol, brott ? Du menar lite svartjobb ? Jag har också gått mot röd gubbe och kört för fort, kallar du mig presumtiv mördare nu ?
Din röda syn på brott betackar nog sig alla med sunt förnuft för. Enough of that...
Back to Borg.
Du beskyllde mig för att svara per automatik, men vem är det som har läst för fort ?, det är ju du som bara läst rubriken, i artikeln så får Borg bakläxa för att han är för försiktig i sin syn på utvecklingen.
Robert Bergqvist tror också att hushållen, ur ett förväntningsperspektiv, kan se lite ljusare på framtiden nästa år.
- Även om arbetslösheten ökar vänder konjunkturen upp och hushållen kan känna en större trygghet och framtidstro nästa år, säger Robert Bergqvist. - Trots stigande arbetslöshet är tiden med jättlika varsel förbi. Det kan ligga någonting i att 2009 blir det tuffaste året. Under hösten kommer konjunkturen att förbättras, arbetslösheten kommer senare i cykeln, och trots att det blir många arbetslösa ser hushållen ändå hoppfullt på framtiden, säger Stefan Hörnell. Så x, ha inte så bråttom .
Borg är ju försiktig av taktiska skäl, det är valår nästa år.
Senast ändrad av GustavAnder den 2009-09-22, 18:58, ändrad totalt 1 gång