sebastian_drus 2009-02-18, 05:11
Det är jag som är er Admin. [Moderator och skapare av ACBLADET] Men forumet är ert. Jag kommer inte att delta i några politiska eller andra debatter. Iden med att skapa detta forum kom efter massa inslag från olika bloggare. Det var klagomål ang just censur från aftonbladet som fick mig att fatta beslutet att dra igång ett forum. Mest för att jag just motsätter mig censur och sollning av människors åsikter. Bättre lösa konflikter och oliktänkande genom div sammandrabbningar i ord än att låta dem pysa under ytan till någonting mycket mera skadligt och farligt. Som det ser ut för närvarande så kommer jag troligtvis kunna sköta detta själv under ett tag till. Men om det skulle bli tal om hjälp, så kommer denna också sökas bland opartiska källor. Jag kommer däremot någon gång då och då lägga in någon mätning. [Bara för egen nyfikenhet]
Nu tillbaka till det viktiga. Forumet är till för er. Därför ska jag göra mitt bästa för att det utformas så som ni användare vill ha det. Tittar just nu på lite andra designs för att få text och bakgrund så tydlig som möjligt men samtidigt stilren.
Hoppas mitt svar var bra nog.