frihetskämpe för den andre
tillägnad bombhögern Gustav "tjuven" Ander, Blue "brun om mun" Heaven, Dumstein, råttan, tjänstemannabyrkraten, S-E-L mfl
Thetaxpayer skrev:Indianerna gjorde helt fel som gjorde motstånd. De borde helt i kommunistisk anda delat med sig av välfärden i det rika landet i väster. Det vore ju mest solidariskt.
x-medborgare skrev:Thetaxpayer skrev:Indianerna gjorde helt fel som gjorde motstånd. De borde helt i kommunistisk anda delat med sig av välfärden i det rika landet i väster. Det vore ju mest solidariskt.
Det gorde dom från börja....
Dumhögern skrev:De borde helt i kommunistisk anda delat med sig av välfärden i det rika landet i väster. Det vore ju mest solidariskt.
RedCloud skrev:Dumhögern skrev:De borde helt i kommunistisk anda delat med sig av välfärden i det rika landet i väster. Det vore ju mest solidariskt.
Den historielösa dumhögern torgför sina tillkortakopmmanden.
DET VAR PRECIS VAD MAN GJORDE, INNAN DEN VITE MANNEN BLEV GIRIG OCH VILLE HA ALLT,
Du har inte mycket humor du.
Jag vet varför RedClouds vän dog
Var väl enda sättet att slippa honom Smile
lol
Snodde detta från Testaren.
En av mina allra bästa och äldsta vänner dog i morse.
Oväntat och väntat.
Att sorg kan göra så ont....
RedCloud skrev:Du har inte mycket humor du.
Jag har fått nog av högerns s.k. humor.
lol
Oväntat och väntat.
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Du har inte mycket humor du.
lol
Oväntat och väntat.
Det är alltså helt ok för dig att generalisera? Ja ja då vet man ju vart man har dig. Hmm, kanske ingen nyhet precis kanske.
RedCloud skrev:Du har inte mycket humor du.
lol
Oväntat och väntat.
Det är alltså helt ok för dig att generalisera?
blueheaven skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Du har inte mycket humor du.
lol
Oväntat och väntat.
Det är alltså helt ok för dig att generalisera? Ja ja då vet man ju vart man har dig. Hmm, kanske ingen nyhet precis kanske.
Stollen RC är ju helt från vettet!
RedCloud skrev:Det är alltså helt ok för dig att generalisera?
Du är inte rolig, tjänstemannabyråkraten är inte rolig, Gustav "tjuven" Ander är inte rolig, Blue "brun om mun" Heaven är inte rolig, S-E-L är inte rolig osv
så vari ligger generaliseringen ?
Cyklopen skrev:Jag avsåg naturligtvis högerpatrasket härinne.
Högern ute IRL undviker jag som pesten.
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Det är alltså helt ok för dig att generalisera?
Du är inte rolig, tjänstemannabyråkraten är inte rolig, Gustav "tjuven" Ander är inte rolig, Blue "brun om mun" Heaven är inte rolig, S-E-L är inte rolig osv
Tja jag antar att om du inte kan finna någon endaste höger röstare i Sverige som du tycker är rolig så generaliserar du inte. Annars gör du det. Fattar du inte det så är du nog mera korkad och patetisk än vad jag trodde faktiskt.
Det finns fortfarande flera än 5 st högerskribenter.
wannabeen skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Det är alltså helt ok för dig att generalisera?
Tja jag antar att om du inte kan finna någon endaste höger röstare i Sverige som du tycker är rolig så generaliserar du inte. Annars gör du det. Fattar du inte det så är du nog mera korkad och patetisk än vad jag trodde faktiskt.
Det inlägget måste kommit fel om jag läser mellan raderna så är du mer korkad än lovligt Thp..
//berra
Thetaxpayer skrev:wannabeen skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Det är alltså helt ok för dig att generalisera?
Det inlägget måste kommit fel om jag läser mellan raderna så är du mer korkad än lovligt Thp..
//berra
Jasså.
Lägg dig inte i när vuxna män pratar.
Wannabeen skrev:Hmm.. om dina behov THX är att tala om hur vuxna män talar så ska du nog leta upp dina lekasaker i sandlåndan i morgon ock kriga om dom.
(att dessa nördar härinne alldrig slutats att förvånas oss)
//berra
Thetaxpayer skrev:Wannabeen skrev:Hmm.. om dina behov THX är att tala om hur vuxna män talar så ska du nog leta upp dina lekasaker i sandlåndan i morgon ock kriga om dom.
(att dessa nördar härinne alldrig slutats att förvånas oss)
//berra
Blev du ledsen i ögat nu?