DN
Brunfront....fattar du hur idiotiska dina rasisttrådar är ?
Amöban skrev:Det är ju inte i Brasilien som det är lagligt att gifta sig med minderåriga som i Jemen t.ex. (Jemen har ingen nedre åldersgräns).
RedCloud skrev:Benediktus XVI skickade häromdagen en speciell komission till Brasilien för att undersöka den formliga epidemi av pedofili som florerar bakom klostermurar och i söndagsskolor.
DN
Brunfront....fattar du hur idiotiska dina rasisttrådar är ?
RedCloud skrev:Amöban skrev:Det är ju inte i Brasilien som det är lagligt att gifta sig med minderåriga som i Jemen t.ex. (Jemen har ingen nedre åldersgräns).
Skulle tro att offren för pedofilin skiter i om den är laglig eller inte.
TMB skrev:Det är ju inte i Brasilien som det är lagligt att gifta sig med minderåriga som i Jemen t.ex. (Jemen har ingen nedre åldersgräns).
Det är skillnad att undersöka om pedofiler finns inom en yrkesgrupp, t.ex. bland dåliga lärare döljer sig säkert en och annan pedofil.
Eller att samhället främjar pedofili genom att tillåta giftermål med minderåriga tjejer.
Bortgift 12-årig flicka dog i barnsäng:
http://www.dn.se/nyheter/varlden/tolvaring-dod-i-barnsang-1.951687
TMB skrev:När vi se en muslimsk ledare uppmärksamma pedofilproblem inom Islam?
De kan lära och ta efter av hans helighet påven.
Självfallet kommer vi inte bevittna något sådant, då dessa islamister och mohammedaner med sitt veto håller i tyglarna och dess perversioner kommer att fortlöpa utan motstånd.
RedCloud skrev:Självfallet kommer vi inte bevittna något sådant, då dessa islamister och mohammedaner med sitt veto håller i tyglarna och dess perversioner kommer att fortlöpa utan motstånd.
Nytt högernick som dubbelnickar....såååååååååååå tröttsamt.
Inte direkt nej, eller är detta "forum" så inskräntk och inavlat, menar du?
Nej du, "RedCloud", du har att göra med en "nykomling" på detta forum.
RedCloud skrev:Inte direkt nej, eller är detta "forum" så inskräntk och inavlat, menar du?
Ja, av dumhögern,
Nej du, "RedCloud", du har att göra med en "nykomling" på detta forum.
Den enda du ev lurar är nog dig själv.
Jag har ju uppenbarligen omedvetet lurat dig till att tro att jag dubbelnickar,
kommunistzwein.
RedCloud skrev:Jag har ju uppenbarligen omedvetet lurat dig till att tro att jag dubbelnickar,
kommunistzwein.
Se där efter fem inlägg efter registreringen kom det, trallala....
Herre jösses vilka nötter högerpatrasket är...
Dubbelnickande högertomte skrev:Din avatar är inte osynlig direkt
RedCloud skrev:Pdal....najs traj....Dubbelnickande högertomte skrev:Din avatar är inte osynlig direkt
Ahh, man måste vara kommunistswein för att man hyllar de sovjetiska soldaterna som dog när de befriade Europa från det nazistiska oket...
håhåjaja, världen är svart o vitt..../NOT
martin7lindgren skrev:Nykommling på detta forum?
"kommunistswein" på direkten utan att enligt egen utsaga känna Red Cloud?
Ja, ja Jimmy Åkesson mobiliserar,genom att sätta in sitt ynkliga,
panzar regemente!
Dubbelnickande högertomte skrev:Någon som hyllar kommunistretoriken - såsom RedCloud gör med sin avatar - kan mycket väl bli refererad till som just ett kommunistzwein.
RedCloud skrev:Dubbelnickande högertomte skrev:Någon som hyllar kommunistretoriken - såsom RedCloud gör med sin avatar - kan mycket väl bli refererad till som just ett kommunistzwein.
min avatar hyllar de sovjetiska soldaterna från röda armen som befriade Europa från det nazistiska oket för 64 år sedan. Men det kanske är en händelse du sörjer ?
RedCloud skrev:Dubbelnickande högertomte skrev:Någon som hyllar kommunistretoriken - såsom RedCloud gör med sin avatar - kan mycket väl bli refererad till som just ett kommunistzwein.
min avatar hyllar de sovjetiska soldaterna från röda armen som befriade Europa från det nazistiska oket för 64 år sedan. Men det kanske är en händelse du sörjer ?