Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
Susz X
Kakmonstret
DMustaine
RedCloud
8 posters

Som tjuvar om natten

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Som tjuvar om natten Empty Som tjuvar om natten

Inlägg  RedCloud 2009-09-15, 01:59

Är det någon annan än jag som upptäckt att en liten falang av högerpacket dyker upp natteid och förpestar detta forum med sina vidriga inlägg ?

Dumstain, Gustav "tjuven" Ander mfl ur den högra begåvningsreserven.

Jag förstår dom dock, det är enda gången de kan stå emotsagda och inte bli krossade av en påläst vänster, som ju ligger och sover inför nästa arbetsdag.

Råttan, BlueHeaven, Gustav "tjuven" Ander/Tjänstemannabyråkraten är arbetslösa tärande parasiter på samhällskroppen, men har inte stake nog att erkänna det.

Det är inget som helst nedvärderande i att vara arbetslös, allra helst i dessa tider.

Men då ska dom också kunna stå för det.

Men det är dom alldeles för fega för, hycklarna.
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Som tjuvar om natten Empty Sv: Som tjuvar om natten

Inlägg  DMustaine 2009-09-15, 02:49

Jag skall förklara för dig varför!! Vi jobbar om dagen!!
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2009-09-15, 02:53

Och RC lever på bidrag dygnet runt.
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-09-15, 03:15

RedCloud skrev:Är det någon annan än jag som upptäckt att en liten falang av högerpacket dyker upp natteid och förpestar detta forum med sina vidriga inlägg ?

Dumstain, Gustav "tjuven" Ander mfl ur den högra begåvningsreserven.

Jag förstår dom dock, det är enda gången de kan stå emotsagda och inte bli krossade av en påläst vänster, som ju ligger och sover inför nästa arbetsdag.

Råttan, BlueHeaven, Gustav "tjuven" Ander/Tjänstemannabyråkraten är arbetslösa tärande parasiter på samhällskroppen, men har inte stake nog att erkänna det.

Det är inget som helst nedvärderande i att vara arbetslös, allra helst i dessa tider.

Men då ska dom också kunna stå för det.

Men det är dom alldeles för fega för, hycklarna.

Jo- så är det och har varit alltsedan ac startade.
    ..
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-09-15, 07:40

Dumstein skrev:Jag skall förklara för dig varför!! Vi jobbar om dagen!!

jag med, jag med

Schakalhögern skrev:Och RC lever på bidrag dygnet runt.

Nu får ni bestämma er snart, antingen jobbar jag som lärare, eller så går jag på bidrag. Ni kan inte hålla på att hatta fram o tillbaka så här, era blåmögel.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-09-15, 08:16

jobbar man på dagen, då bör man väl sova nattetid

annars brinner man ut snabbare än ett tomtebloss och hamar själv bland de "tärande" dvs de sjuka............

Ska man vara en liten spågumma så verkar det snarare på att herrana vänt på dygnet, nåt som en del arbetslösa lätt gör, varför har jag aldrig fattat och om något tar det en ännu längre bort från att få ett nytt arbete..

Ett annat alternativ är att de har nattarbete och istället för att sköta jobbet 100% så ägnar de mkt tid åt att skriva här-

jobbade ihop med en sådan parasit i 2 år, fast han sexchattade Wink

hursomhelst är det jäkligt tragiskt att det finns så många oäkta personer här som ljugr i parti och minut och bara är ute efter att förlöjliga o moba andra.
    Sen har de mage att kräva att man ska behandla dem med respekt "annars är man en dålig debattör"
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-15, 10:15

Dessa nedlåtande personer ska därför bemötas som dom förtjänar, inga ord är hårda nog!! No

En samling bräkande fårskallar i Reinfeldt fårskock!

Är säker på att fåren som betar ute i hagarna ger sitt medgivande till liknelsen!
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-09-15, 11:26

theward Today at 7:16 am
    Ett annat alternativ är att de har nattarbete och istället för att sköta jobbet 100% så ägnar de mkt tid åt att skriva här-

jobbade ihop med en sådan parasit i 2 år, fast han sexchattade

Många nattjobb går ut på att hålla sej vaken, d.v.s det finns inte ngt
    att göra hela tiden, vissa kollar på TV o andra har med sej en egen
    laptop för att få tiden att gå, är ganska säker på att de flesta a-g
    hellre har en anställd som genom olika medel håller sej vaken än en
    som lägger sej o sover.
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Som tjuvar om natten Empty tragik

Inlägg  GustavAnder 2009-09-15, 11:31

theward skrev:jobbar man på dagen, då bör man väl sova nattetid

annars brinner man ut snabbare än ett tomtebloss och hamar själv bland de "tärande" dvs de sjuka............

Ska man vara en liten spågumma så verkar det snarare på att herrana vänt på dygnet, nåt som en del arbetslösa lätt gör, varför har jag aldrig fattat och om något tar det en ännu längre bort från att få ett nytt arbete..

jobbade ihop med en sådan parasit i 2 år, fast han sexchattade Wink

hursomhelst är det jäkligt tragiskt att det finns så många oäkta personer här som ljugr i parti och minut och bara är ute efter att förlöjliga o moba andra.
    Sen har de mage att kräva att man ska behandla dem med respekt "annars är man en dålig debattör"

Tragiskt är du/ ni på vänsterkanten som försvarar denne sinnes sjuke lärare med sina peronliga påhopps-trådar och hat-trådar , dussinvis.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 06:15