Uberfurer RC rangordnar och poängsätter de skrivande medborgarna....?
Att förstå samhällstiden och dess medlevare är inte alla förunnat. Tyvärr..
PE Dal skrev:Uberfurer RC rangordnar och poängsätter de skrivande medborgarna....?
blueheaven skrev:PE Dal skrev:Uberfurer RC rangordnar och poängsätter de skrivande medborgarna....?
Tror inte RC riktigt förstår vad han talar om och än mindre vems ärenden han springer!
då gnyr du och flaxar med armarna som en fjortis..
PE Dal skrev:Uberfurer RC rangordnar och poängsätter de skrivande medborgarna....?
RedCloud skrev:Tänk att en blekfet, tunnhårig medelålders gubbe i en liten röd (!) stuga kan skaka om blåmöglet så pass att man dagligen måste starta trådar om mig...he he
Hedrande och ett starkt bevis på att jag har rätt....
Men vänta nu, häromdagen skröt du att du hade en "gård" som gav dig hjortkött på bordet, har den reviderats till en "liten röd stuga" nu???
Eller gjorde du en klassisk RC och skarvade lite???
RedCloud skrev:Men vänta nu, häromdagen skröt du att du hade en "gård" som gav dig hjortkött på bordet, har den reviderats till en "liten röd stuga" nu???
Nej då inte alls.
Jag bor i en liten röd stuga, som ligger på/vid en större gård (jordbruksfastighet, bonderi)
Jag driver inte upp hjortarna, det gör bonden, jag bara äter o njuter.
SiP skrev:RedCloud skrev:Men vänta nu, häromdagen skröt du att du hade en "gård" som gav dig hjortkött på bordet, har den reviderats till en "liten röd stuga" nu???
Nej då inte alls.
Jag bor i en liten röd stuga, som ligger på/vid en större gård (jordbruksfastighet, bonderi)
Oki...Då förstår jag, tycker förövrigt att hjort är lite bittert i smaken, äter hellre rådjur med hasselbackspotatis och svartvinbärs gelé...mumms
RedCloud skrev:Men vänta nu, häromdagen skröt du att du hade en "gård" som gav dig hjortkött på bordet, har den reviderats till en "liten röd stuga" nu???
Nej då inte alls.
amöban skrev:Låter som vanligt någon annan göra jobbet.
amöban skrev:Internetberoendet gör väl att du inte kan slita dig från datorn?