När ni kommunistsvin kommer med rasistäckel och främlingsfientlig
Varför kan ni inte ta en debatt?
Varför ljuger ni för?
Varför kan ni inte ta en debatt?
Varför ljuger ni för?
martin7lindgren skrev:Vill du ha en debatt Mr.Bluefront, så kan vi väl göra ett försök?
1. Vad tycker du om att en asylsökande i Ronneby blivit svårt misshandlad och överkörd av en bil som avslut?
2. Var tror du dom skyldiga ska sökas någonstans?
3. Vad säger du om att den asylsökande nu kämpar för sitt liv av sina skador?
martin7lindgren skrev:Vill du ha en debatt Mr.Bluefront, så kan vi väl göra ett försök?
1. Vad tycker du om att en asylsökande i Ronneby blivit svårt misshandlad och överkörd av en bil som avslut?
martin7lindgren skrev:Du menar att du då är förebilden Mr.Kronblom/Blue?
Ditt sofflockande och hängande i lilla frugans och mammas kjol lockar ju inte mig att snacka om iallafall!
Räcker bra att påtala det då och då!
RedCloud skrev:man ska inte tala med rasister, utan om dom.
Rasistäcklet skrev:VAD TROR KOMMUNISTSVIN DU SJÄLV BEVISAR FÖRUTOM ATT DU REDAN ÄR ÄGD?
Blåfront skrev:martin7lindgren skrev:Vill du ha en debatt Mr.Bluefront, så kan vi väl göra ett försök?
VÅR FLYKTINGKVOT ÄR 1900
VARFÖR SKA VI TA EMOT 25.000 I ÅR?
Rasistäcklet skrev:för ni har inget att sätta emot!
HALLÅ MARTIN SKA DU SVARA?
martin7lindgren skrev:Vadå kräver svar? Har jag krävt något,nej, däremot ställde jag tre lätta frågor till Mr.Bluefront,
Men inte fan räknade jag ju med något svar, många av oss känner ju Mr.Bluefront vid det här laget?