Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

2 posters

Balkans statsminister pratar svenska......eller är det KTR?

Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Balkans statsminister pratar svenska......eller är det KTR? Empty Balkans statsminister pratar svenska......eller är det KTR?

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-13, 01:42

KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Balkans statsminister pratar svenska......eller är det KTR? Empty Sv: Balkans statsminister pratar svenska......eller är det KTR?

Inlägg  KickTheRasist 2009-09-13, 01:52

Vilket jävla inavel!!

hahahhaha

Detta är spanska din lille looser !!

Jag är inte så mycket av politik snack men om jag skall jämföra mig med dig då knäcker jag för säkert..

Jag är mera en av sådana simpla människor..

Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Balkans statsminister pratar svenska......eller är det KTR? Empty KTR

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-13, 02:03

du är bara dum....
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Balkans statsminister pratar svenska......eller är det KTR? Empty Sv: Balkans statsminister pratar svenska......eller är det KTR?

Inlägg  KickTheRasist 2009-09-13, 02:05

Sossar-e-lata skrev:du är bara dum....

Hahhahah ok!

Men snälla sluta sätta på din syster så vi kan vara fria av sådant inavel som du brukar producera !!

Tack
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Balkans statsminister pratar svenska......eller är det KTR? Empty PS

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-13, 02:09

jag har läst att folk från montenegro är bland de längsta i världen...just för att de knullar inom familjen....så avkommerna blev lite konstigt långa...KTR....blev inte lång...men dum affraid
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-09-13, 02:14

Sossar-e-lata skrev:jag har läst att folk från montenegro är bland de längsta i världen...just för att de knullar inom familjen....så avkommerna blev lite konstigt långa...KTR....blev inte lång...men dum affraid

Kommer inte från Montenegro och därav kan inte uttala mig om dem , diverse jag är Kroat ..

Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 01:51