Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

Fuglesang vs Red C

KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Fuglesang vs Red C - Sida 2 Empty Sv: Fuglesang vs Red C

Inlägg  KickTheRasist 2009-09-13, 01:20

Sossar-e-lata skrev:att du känner dig lite dumm, jag! sel! den största rassen i sverige kanske inte är svensk.......

Ja jag är inte etnisk Svensk och jag är inte rasist men du din lille inavel är någoting som Sverige skall skämmas för , men problemet med dig är att du inte förståelse för detta !!

No Brain No Pain !!

Smile
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Fuglesang vs Red C - Sida 2 Empty sorry Red C

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-13, 01:22

du som är lärare och allt, det är sådana som dig som gör att eleverna blir sämre & sämre......och ktr & hans packamigos eldar bilar och kastar sten på brandmän...reclaim the street KTR!!!! ella som tillhör dem och AFA kan man bara slå ihjäl.......hehe Red C tyckte det var lite jobbigt att jag var blatte.
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2009-09-13, 01:24

A one way ticket for RC Smile

Han kan få med sig en nordkoreansk tv-antenn så får de sin första satelit Smile
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-09-13, 01:25

citat:
    "det är sådana som dig som gör att invandrare som är normala skäms!!!"

Däremot helt omvänt , jag inser och vet att invandrare och 98 % av Svenskar är väldigt gladda att jag finns , men du kanske kan undra varför .. tja du försök att komma fram till detta med din kanin hjärna ..

Smile

citat:
    "vi som kan något och inte är grottpersoner från bergen likt neandertalare a la balkan får lida pga dej"

Vi vilka vi??

Och vad kan du försöker du sätta i skiten den hela Svenska befolkningen ??

Neandertalare ??

Tönten om jag är neandertalare då är du en encellig amöba , detta är skillnad mellan mig och dig och jag tackar gud för detta!!

Twisted Evil
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Fuglesang vs Red C - Sida 2 Empty KTR

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-13, 01:26

jag har nog bott kortare tid än dig i Sverige, men stavar och pratar 100 gånger bättre, du är en sån som aldrig kommer komma någon vart, varesig med utbildning eller utan, du kör " eehhh bruuuchan va hhäändish jao" dum, dummare, KTR.....
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-09-13, 01:30

Sossar-e-lata skrev:du som är lärare och allt, det är sådana som dig som gör att eleverna blir sämre & sämre......och ktr & hans packamigos eldar bilar och kastar sten på brandmän...reclaim the street KTR!!!! ella som tillhör dem och AFA kan man bara slå ihjäl.......hehe Red C tyckte det var lite jobbigt att jag var blatte.

Problemet med dig är att du kan inte skilja mellan följande:

1. En invadrare som har lyckats i Sverige utan förnedring och bajseri .
    2. En Invandrare som har inte lyckats med någotin på grund av förnedring och sådana faschist apor som du ...

3. Reclaim the street som har inget att göra med dem två ovannämnda .

4. AFA som egentligen har något gämensamt i alla dem tre ovannämnda .

Men jag tror inte att du har någon hjärna kapacitet att förstå detta har du det??

Twisted Evil
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-09-13, 01:35

Sossar-e-lata skrev:jag har nog bott kortare tid än dig i Sverige, men stavar och pratar 100 gånger bättre, du är en sån som aldrig kommer komma någon vart, varesig med utbildning eller utan, du kör " eehhh bruuuchan va hhäändish jao" dum, dummare, KTR.....

Spelar du en offer Jhonny Boy ??

Föresten du kallade dig alltid för den stora Svensken ! Vad händer nu är du en Blatte eller ,
    passar på att påpeka att du stavar värre än en blatte ..

Twisted Evil

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 11:59