Skadedjuret skrev:Ingen bryr sig vad redCloud skriver.
Jahadu, är det DÄRFÖR det bara igår skapades 3-4 trådar bara om mig ?
Intressant....
Skadedjuret skrev:Ingen bryr sig vad redCloud skriver.
RedCloud skrev:Skadedjuret skrev:Ingen bryr sig vad redCloud skriver.
Jahadu, är det DÄRFÖR det bara igår skapades 3-4 trådar bara om mig ?
Intressant....
Skadedjuret skrev:Har aldrig skapat en tråd om redCloud
RedCloud skrev:upp, ständigt aktuell
marxisten skrev:RedCloud skrev:upp, ständigt aktuell
Hehe! Det är den verkligen!
Thetaxpayer skrev:marxisten skrev:RedCloud skrev:upp, ständigt aktuell
Marx, Jag i alla fall hade högre tankar om dig än att gå Red Clowns ärenden. Men jag hade kanske fel.
marxisten skrev:Thetaxpayer skrev:marxisten skrev:RedCloud skrev:upp, ständigt aktuell
Marx, Jag i alla fall hade högre tankar om dig än att gå Red Clowns ärenden. Men jag hade kanske fel.
Lite komik skadar aldrig på detta forum. Lite kul tråd tycker jag.
Du vet, jag har riktigt sjuk humor ofta.
RedCloud skrev:Har jag missat någon ?
RedCloud skrev:RedCloud skrev:Har jag missat någon ?
Naturligtvis.
TheTaxpayer = ännu en höger nolla som tillför nada. är bara inloggad för att sprida sin egen bitterhet och hat mot allt till vänster om Djingis Khan. Okunnig i det mesta som rör inrikes o utrikespoitik, vilket ju gör att han passar som hand i handsken bland det övriga högerpatrasket härinne.
Ett skämt, kort o gott.
marxisten skrev:RedCloud skrev:RedCloud skrev:Har jag missat någon ?
Naturligtvis.
TheTaxpayer = ännu en höger nolla som tillför nada. är bara inloggad för att sprida sin egen bitterhet och hat mot allt till vänster om Djingis Khan. Okunnig i det mesta som rör inrikes o utrikespoitik, vilket ju gör att han passar som hand i handsken bland det övriga högerpatrasket härinne.
Ett skämt, kort o gott.
Tänkte väl någon fattades bland namnen.
RedCloud skrev:Ett tillägg till ursprungsinlägget:
Tjänstemannabyråkraten: ett lowlife som inte ens drar sig för att dra döda i smutsen i sin iver att smutskasta andra som inte delar hans vidriga åsikter, empatilös, hjärtlös och ytterst korkad.
Pdal: ordbajsande smygrasse, utan förmåga till omvärldsanalys, hycklare av Guds nåde.
Thetaxpayer skrev:marxisten skrev:RedCloud skrev:RedCloud skrev:Har jag missat någon ?
Naturligtvis.
Ett skämt, kort o gott.
Tänkte väl någon fattades bland namnen.
Så råkommunsten har en hållhake på dig då Marx. Det trodde jag inte att du var samma skrot och korn, men men.