Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
GustavAnder
råttan.
berralarzon
7 posters

Skattetjyvar/svartjobbare

marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Skattetjyvar/svartjobbare - Sida 2 Empty Sv: Skattetjyvar/svartjobbare

Inlägg  marxisten 2009-09-12, 01:28

blueheaven skrev:
    marxisten skrev:
    GustavAnder skrev:De är samma person.
    Tar 2 minuter efter jag loggat in här så kommer en oändlig rad av debatt saboterande inlägg och personangrepps trådar.

Sluta var så himla naiv , marxisten.

Nu anklagar du folk för att dubbelnickar. Suck. Dessutom mig för att vara naiv. Vad har jag gjort!

Tja du har ju skrivet en ansenlig samling väldigt naiva inlägg!

Som att jag inte tror berra och rc är samma person. Vad är det för naivt med det? Jag är ganska säker på att det förhåller sig så.
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-09-12, 01:49

marxisten skrev:
    blueheaven skrev:
    marxisten skrev:
    GustavAnder skrev:De är samma person.
    Tar 2 minuter efter jag loggat in här så kommer en oändlig rad av debatt saboterande inlägg och personangrepps trådar.

Sluta var så himla naiv , marxisten.

Nu anklagar du folk för att dubbelnickar. Suck. Dessutom mig för att vara naiv. Vad har jag gjort!

Tja du har ju skrivet en ansenlig samling väldigt naiva inlägg!

Som att jag inte tror berra och rc är samma person. Vad är det för naivt med det? Jag är ganska säker på att det förhåller sig så.

Nej det är inte naivt.
    Men sitta och vänta på att någon skall starta företag för att sedan ge dig jobb men inte får göra vinst det är otroligt naivt!
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Skattetjyvar/svartjobbare - Sida 2 Empty politik

Inlägg  GustavAnder 2009-09-12, 03:11

Snygg tråd i ämnet politik som toka vänster har producerat, eller hur marx ?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-09-12, 09:18

Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen och kvinnoförnedraren skrev:Får jag inte svara om jag kallas tjuv ?

Du har ju själv fört upp svartarbetande som mänsklighetens yttersta livsform

Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen och kvinnoförnedraren skrev:"Och lite svart tillkommer"

Du stjäl från moster Greta som tvingas ligga i sin egen avföring på långvården pga uteblivna resurser.

Så tjuv är du, och tjuv ska du heta....

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 13:14