martin7lindgren skrev:Nu har ju Jan Eliason givit Mona Sahlin sitt fulla stöd, eller hur
Jojo. Men om du pratar inofficiellt med honom tror jag inte att han stöttar henne. Det är ett spel . .
martin7lindgren skrev:Nu har ju Jan Eliason givit Mona Sahlin sitt fulla stöd, eller hur
martin7lindgren skrev:Sen vet vi ju att äldre män som kommit upp i åren är ju stora moderatfans, så det finns väl någon anledning till att man kallar sig womanlover?
martin7lindgren skrev: Jag hör vad du säger, ta det med äldre män med en klackspark, jag är ju ingen fågelunge själv, med mina i det närmaste 56 år!
Själv ser jag det som en stor fördel att ha en statsminister med egna efarenheter av samhällets baksidor, och samtidigt vill att alla medborgare ska så att säga en chans till,
vem vet om inte det kan skapa lite nya goda vibrationer, men inte behöver vi alla tycka lika!
Men som sagt, nu har du berättat lite om dig själv, och det respekterar jag, bara för jag själv är rödgrön, och det känns rätt för mig, så begriper ju jag att det inte är det rätta för dig, men det vet jag ju inte heller?
Men vilket som, vi lär nog stöta på varandra lite här och där framöver?
fredrik rahm skrev:martin7lindgren skrev: Nu undrar jag om du har rätt att lägga ut bilder på mig, är det verkligen tillåtet,
Rent juridiskt sett menar jag, vad säger sveriges rikes lag om det?
Någon som vet?
Kan fredrik rahm verkligen baqra lägga ut min bild på nätet hur som helst utan mitt medgivande?
blev du plötsligt ett OFFER nu??
nå skall du bomba vidare och förstöra mera och gå till mera personangrepp?? som ovan??
du Gillar ju inte frågan alltså tillåter du ingen debatt
Kan fredrik rahm verkligen baqra lägga ut min bild på nätet hur som helst utan mitt medgivande?
FranzisRax skrev:Kan fredrik rahm verkligen baqra lägga ut min bild på nätet hur som helst utan mitt medgivande?
Att lägga ut bilder på någon på nätet utan medgivande är väl brott mot personuppgiftslagen.
Ämnet står ovan och du börjar framstå som lite gnällig.fredrik rahm skrev:vad var ämnet i tråden?? och varför bytte en person (martin)ämne??
Haha, jag har alltid gillat Paolo, och han har fullständigt rätt! Jag anser att dessa militanta feminister (läs FI med anhang) bara gjort oss kvinnor en otjänst. De ha sänkt hela kvinnorörelsen med sina rabiata uttalanden om män som djur och krav på könskvotering. Jag förstår att männen tröttnar och börjar spjärna emot, det skulle jag också göra om rollerna vore omvända.DirtyDog skrev:Ämnet står ovan och du börjar framstå som lite gnällig.fredrik rahm skrev:vad var ämnet i tråden?? och varför bytte en person (martin)ämne??
@ womanlover: Menar du partiet som Guillou gjort en intressant artikel om HÄR?
Tro mig, Måååna kommar aldrig att bli stadsminister. Möjligen Statsminister, men så pessimistiska skall vi väl inte vara redan?
Hur ser du som feminist på DENNA lilla intervju?
När du tittat på videon kan du rulla ned lite och klicka på texten "Visa alla" strax ovanför textkommentarerna. Jag lovar, det är RIKTIGT underhållande läsning.
PS 1. Du förstår skillnaden mellan woman lover och women lover antar jag?
Ps 2. Skall inte gnälla bara på dig då nån klåpare skrivit "Ny andvändare skapas så här" överst i detta forum. Är det många som vänder på änder här?
Nej tänk vad tråkigt det vore om alla tyckte lika Då blev det ju ingen debatt alls, och alla forum blem överflödiga, hehe. Självklart måste man kunna vara vänner utan att dela åsikter, jag har defenitivt inte samma åsikter som alla mina vänner IRL, men inte låter jag det påverka vår vänskap eller min syn på dem som trevliga människor. Det gör ju bara vårt umgänge mer intressant.martin7lindgren skrev:Håller med dig Cleopatra, feminist till överdrift verkar inget bra, det som gäller är jämlikhet, tycker jag!
Ungefär som att den som är starkast bär hem den tygsta kassen från affären?
Sen tycker ju jag att du t.ex får ju tycka vad du vill om Mona Sahlin, och jag vad jag vill, men vi kan ju vara vänner ändå, eller hur?
Man behöver ju inte tycka lika om allting
Måste säga att du drar VÄLDIGT långsökta slutsatser efter mitt första inlägg?martin7lindgren skrev:Ja nu känner jag bara en forumhund sen tidigare och han hette eric the dog, och han påminner mycket om denne dirty dog
Båda tycks ha samma brinnande intresse att ta min skalp
Därför säger jag bara, lycka till dirty dog!
martin7lindgren skrev:Han tog helt enkelt bara en bild från en gammal artikel ur SVD, men han förstog blixtsnabbt, och tog bort bilden igen!
Så det är avslutat nu!
Föresten, kul att du hittat hit som många av oss andra!
Tänkte passa på och fråga, ditt nick namn HUNGARY? Har du anknytning till,
UNGERN/MAGYAR? Forinternas hemland!