"Nej de som kom först är väl knappast turister."
Oj ok !? jag trode att du menar att dem är i första hand parasiter och i andra hand turister..
citat:
"Vad har det med saken att göra?"
Tror inte att du har läst den men vi kör igen :
saxat:
"Jag har ett förslag Om man redan i dag slutar diskriminera invandrare på arbetsmarknaden, slutar anställa sin inkompetenta släkt som senare kompleterar utbildningen med hjälp av studieledighet, slutar med att diskrimiera på bostadsmarknaden, slutar isolera invandrare inom studiegrupperna på universiteten, slutar med politiska beslut som gör invandrare till allt fattigare grupp, slutar med att använda invandrare som en tillfällig arbetskraft, slutar hindra de i att avancera på sina jobb inom företagen när de har lyckats få jobb, sluta börja nedskärningar genom att först sparka invandrare och senare svenskar, sluta diskrimineringen av invandrare inom vården... mm, mm "
citat:
"De får ju all tänkbar hjälp här utan några krav alls."
Vilket då ??
Att kallas för apa djävlar och att skicka polis hundar på dem för att dem vill visa sitt missnöje ??
Sen tror du verkligen att få socialbidrag och leva på det är "ALLT"??
Du har inte uppfattat att denna människor är som vilken människa som helst dem vill ju jobba och göra något för denna samhället och för sig själva har du det??
Får dem det ??
citat:
"Är det då så sjysst att kasta sten och bränna bilar då? När har de fått tillräckligt tycker du?"
Jag som en uttläning hade väldigt bra jag gifte mig med min underbara Svenska fru och sammtidigt fick en väldigt bra framsprang i den nya Svenska samhället , diverse jag var inte utdelat i denna Svenska getho som rosengård etc..
Jag fick jobb väldigt kort därefter kanske efter 2 år max...
Men då skall du gjöra en jämförelse mellan mig och dem andra som är närbultade i ett Svensk mini Harlem ..
Kan du det??