När ska idiotvänstern lära sig skillnaden?
4 posters
Invandrarkritisk och främlingsfientlig
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Rasist som rasist BrunFront, du är lika vidrig,
Btw; Vem röstade igenom FRA & IPRED ?
Btw; Vem röstade igenom FRA & IPRED ?
Blåfront- Antal inlägg : 5440
Var ska 95.000 flyktingar bo när vi saknar 130.000 lägenheter?
Ska redcloud förklara skillnaden på invandrarkritiskt och främlingsfientligt här?
Ska redcloud förklara skillnaden på invandrarkritiskt och främlingsfientligt här?
marxisten- Antal inlägg : 5060
Blåfront skrev:När ska idiotvänstern lära sig skillnaden?
Du är främlingsfientlig då du konstant anklagar invandrarna och muslimer för olika saker. Invandrarkritisk kan man vara, men då ska det vara mot politikerna inte invandrarna! Därför är du främlingsfientlig!
Blåfront- Antal inlägg : 5440
marxisten skrev:Blåfront skrev:När ska idiotvänstern lära sig skillnaden?
Du är främlingsfientlig då du konstant anklagar invandrarna och muslimer för olika saker. Invandrarkritisk kan man vara, men då ska det vara mot politikerna inte invandrarna! Därför är du främlingsfientlig!
Jaha... jag är främlingsfientlig när jag kritiserar islamister?
Då är ni främlingsfientlig som kritiserar judar!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Rasistäcklet & barnrumpan skrev:Ska redcloud förklara skillnaden på invandrarkritiskt och främlingsfientligt här?
Invandarkritisk = när man är kritisk mot invandrare, vilket ju är ganska konstigt eftersom det inte är en homogen grupp
främlingsfientligt = det du sysslar med 24/7 365
BTW: vi väntar:
VEM RÖSTADE IGENOM FRA & IPRED BRUNFRONT
tick tack....
marxisten- Antal inlägg : 5060
Blåfront skrev:marxisten skrev:Blåfront skrev:När ska idiotvänstern lära sig skillnaden?
Aldrig kritiserat en jude eller någon etnicitet. Däremot har jag kritiserat den rasistiska politiken de för mot Palestina. Stor skillnad. Och nej, du kritiserar inte islamister. Du kritiserar alla som är araber elelr tillhör den muslimska religionen!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Blåfront skrev:marxisten skrev:Blåfront skrev:När ska idiotvänstern lära sig skillnaden?
DU ÄR STÖRD! DITT RASISTPSYKO!