R.O.F.L skrev:Sd sossen blåfront, du får komma med bättre argument för att tukta vänsterkartellen här inne.
Bättre argument. Han har ju för fan inte ens haft ett enda argument hittills!
R.O.F.L skrev:Sd sossen blåfront, du får komma med bättre argument för att tukta vänsterkartellen här inne.
RedCloud skrev:Vem röstade igenom FRA & IPRED BRUNFRONT ?
Redvictory skrev:Psykot Blåfront är så dum så att varje gång han skrivit nåt så får jag ställa om klockan! han är en jubelidiot som borde spärras in för jag är övertygad om att han ger sig på barn och andra svaga! rasistäcklet måste spärras in omgående
Blåfront skrev:Redvictory skrev:Psykot Blåfront är så dum så att varje gång han skrivit nåt så får jag ställa om klockan! han är en jubelidiot som borde spärras in för jag är övertygad om att han ger sig på barn och andra svaga! rasistäcklet måste spärras in omgående
Jävla pedofil
Redvictory skrev:Blåfront skrev:Redvictory skrev:Psykot Blåfront är så dum så att varje gång han skrivit nåt så får jag ställa om klockan! han är en jubelidiot som borde spärras in för jag är övertygad om att han ger sig på barn och andra svaga! rasistäcklet måste spärras in omgående
Jävla pedofil
Du sa det själv! jag ville inte kalla dig det men nu när du själv går med på det så!
En undran bara! vilken av dina personligheter är du nu? pedofilen eller rasisten?
Det behövdes ju inte! du fyllde snällt i det själv så nu är jag övertygad om att ikväll har din pedofiliska personlighet ett övertag över rassen!Blåfront skrev:Redvictory skrev:Blåfront skrev:Redvictory skrev:Psykot Blåfront är så dum så att varje gång han skrivit nåt så får jag ställa om klockan! han är en jubelidiot som borde spärras in för jag är övertygad om att han ger sig på barn och andra svaga! rasistäcklet måste spärras in omgående
Jävla pedofil
Du sa det själv! jag ville inte kalla dig det men nu när du själv går med på det så!
En undran bara! vilken av dina personligheter är du nu? pedofilen eller rasisten?
Du säger du är övertygad om att jag är det men skrev inte begreppet för det
du är så jävla patetiskt
RedCloud skrev:Smygrassen och neofascisten skrev:vi vet att kommunistsvin inte tycker det, men man kan inte begära det av idioter.
Ahhh, så det var bara "kommunsitsvin" som prosterade mot lagarna utanför riksdagshuset när det begav sig när din älskade högerregim röstade igenom Stazilagarna ?
Intressant vanföreställning. Är du inte nykter än, eller har du startat om nu på förmiddagen ?
Akta dig så du inte fastnar...
DMustaine skrev:RedCloud skrev:Smygrassen och neofascisten skrev:vi vet att kommunistsvin inte tycker det, men man kan inte begära det av idioter.
Ahhh, så det var bara "kommunsitsvin" som prosterade mot lagarna utanför riksdagshuset när det begav sig när din älskade högerregim röstade igenom Stazilagarna ?
Intressant vanföreställning. Är du inte nykter än, eller har du startat om nu på förmiddagen ?
Jag säger som han komikern som var där nånstans och höll ett uppträdande. Nåt i stil med, -Jag ser att det är mest folk från vänstern här idag. Men det är väl för att de andra jobbar!!
DMustaine skrev:Nope kan inte måste jobba imorrn så jag kan bidra till att försörja er!!
DMustaine skrev:RedCloud skrev:Smygrassen och neofascisten skrev:vi vet att kommunistsvin inte tycker det, men man kan inte begära det av idioter.
Jag säger som han komikern som var där nånstans och höll ett uppträdande. Nåt i stil med, -Jag ser att det är mest folk från vänstern här idag. Men det är väl för att de andra jobbar!!
DMustaine skrev:Jo jag fick ett gott skratt när jag, på jobbet, såg det Den var ju så klockren!!
RedCloud skrev:Rasistäcklet har tydligen ingen mental kapacitet att svara...är någon förvånad ?
berralarzon skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet har tydligen ingen mental kapacitet att svara...är någon förvånad ?
Svar från blåfront ni behagar skämta lika sällsynt som att tjyven asfultruhten gustavander erkänner sina dagliga lögner här.
//berra
Regndrottning skrev:berralarzon skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet har tydligen ingen mental kapacitet att svara...är någon förvånad ?
Svar från blåfront ni behagar skämta lika sällsynt som att tjyven asfultruhten gustavander erkänner sina dagliga lögner här.
//berra
Blåfjant sade på gamla AB att HAN ALDRIG BESVARAR FRÅGOR! Han bara ställer dem.... så läser han inte svaren heller.... Han är en fjant!
Blåfront skrev:Regndrottning skrev:berralarzon skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet har tydligen ingen mental kapacitet att svara...är någon förvånad ?
//berra
Blåfjant sade på gamla AB att HAN ALDRIG BESVARAR FRÅGOR! Han bara ställer dem.... så läser han inte svaren heller.... Han är en fjant!
Vad svamlar kärringfjant om?
Mer som en idiohobbyprojekt ses du som ingen tar dig på allvar härinne nja tjyväcklet skattesmitaren homofoben kvinnoförnedraren kvinnomisshandlaren asfultruhten gustavander möjligen då.
//berra
jag ställde frågor på gamla ab, fick sällan nåt vettigt svar att svara på
Blåfront skrev:Regndrottning skrev:berralarzon skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet har tydligen ingen mental kapacitet att svara...är någon förvånad ?
//berra
Vad svamlar kärringfjant om?
jag ställde frågor på gamla ab, fick sällan nåt vettigt svar att svara på