Sorry kunde inte låta bli då han gillar dom runda orden!
+14
Infra
blueheaven
Blåfront
theward
Susz X
x-medborgare
GustavAnder
R.O.F.L
Redvictory
Regndrottning
formsvackan
marxisten
MartinLindgren
RedCloud
18 posters
Den NYA ordboken enl RC mfl medförfattare
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Läder rofl= homokyssar & onani!
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 27
hmm
martin7lindgren skrev:Läder rofl= homokyssar & onani!
Förstår att du väntar på att Reinfeldt ska suga av Sören Juvas, men det kommer IKKE att hända.
marxisten- Antal inlägg : 5060
R.O.F.L skrev:martin7lindgren skrev:Läder rofl= homokyssar & onani!
Förstår att du väntar på att Reinfeldt ska suga av Sören Juvas, men det kommer IKKE att hända.
Får vi hoppas, dels för martins hälsas skull, nudda Reinfeldt är väl livsfara , och dels för Reinfeldts äktenskaps skull.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
VÄLFÄRDSPOLITIK = ta från de fattiga, ge till de redan rika
RedCloud skrev:VÄLFÄRDSPOLITIK = ta från de fattiga, ge till de redan rika
Skola = Sortering enligt klassen man tillhör.
DRÖM = FAKTA SOM VISAR PÅ KAPITALETS PROBLEM I VÄRLDEN. EXEMPELVIS UTSUGNING AV 3 VÄRLDEN ÄR ENLIGT HÖGERN EN DRÖM.
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 32
våra pengar
martin7lindgren skrev:Jag köper din ordbok på direkten Red Cloud!
Och hur ska du betala för den då, med våra pengar förstås.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
GustavAnder skrev:martin7lindgren skrev:Jag köper din ordbok på direkten Red Cloud!
Nej "mina" eftersom jag är solidarisk.... m.a.o hans,våra,mina,era... komplicerat..???? tja förstår det..
- Inlägg 34
ööö
x-medborgare skrev:GustavAnder skrev:martin7lindgren skrev:Jag köper din ordbok på direkten Red Cloud!
Nej "mina" eftersom jag är solidarisk.... m.a.o hans,våra,mina,era... komplicerat..???? tja förstår det..
Nej, jag fattar inte,
jo jag fattar att du kallar dig solidarisk men hans,våra,mina,era...??
hur menar du samhället slutar om det som i sosseriets Sverige under tiotals år blev hundratusentals fler och fler och fler som skulle födas av allt färre ?
Ser du inget problem när alla "våra" pengar blir färre ?
Är lösningen att alla ska leva på bidrag ?
Är lösningen att alla som arbetar ska sänka sin standard för att alla martinis ska sitta på sina feta rövar ?
GustavAnder skrev:x-medborgare skrev:GustavAnder skrev:martin7lindgren skrev:Jag köper din ordbok på direkten Red Cloud!
Nej, jag fattar inte,
jo jag fattar att du kallar dig solidarisk men hans,våra,mina,era...??
hur menar du samhället slutar om det som i sosseriets Sverige under tiotals år blev hundratusentals fler och fler och fler som skulle födas av allt färre ?
Ser du inget problem när alla "våra" pengar blir färre ?
Är lösningen att alla ska leva på bidrag ?
Är lösningen att alla som arbetar ska sänka sin standard för att alla martinis ska sitta på sina feta rövar ?
Det där är rent skit snack och det vet du med era slag ord ena utopin efter andra faller vi kan ju börja med det stora VAB fusket som visa sig vara osant.
Visst finns det fuskare och parasiter finns på jordens alla hörn.
Och det är inget höger regeringen kan göra nått åt.
Kollektiv bestraffning löser inga problem.. lite backning även i sjukskrivnings reglerna har jag sett.
Valfläsk eller insikt.. tja det återstår väl att se..
Att komma med idiot utalanden om att "är lösningen ALLA skall leva på bidrag" kan bara säga gud så barnsligt..
DU vet att detta aldrig kommer att ske rent skärt jävla skitsnack..
Hur fet är din egen röv måttet på truten har jag redan sett.
- Inlägg 36
lol
Snyggt språk så här på sena lördags kvällen, verkar som om alla vänster freaks ballat ur totalt de senaste dagarna, har alla fått Obehörig Lärar Virus ( OLV) .
Innebär detta att vi inte behöver starta en tråd som heter vänster freaks 4.0 ?
Sen får du sansa dig lite innan du freakar ut och försöka läsa vad jag svarar, det gör att du skulle kunna tas på allvar.
Jag skriver att det är ett problem att allt färre ska försörja alltfler, fuskare är nog inte det primära .
Sen får du sansa dig lite innan du freakar ut och försöka läsa vad jag svarar, det gör att du skulle kunna tas på allvar.
Jag skriver att det är ett problem att allt färre ska försörja alltfler, fuskare är nog inte det primära .
GustavAnder skrev:Snyggt språk så här på sena lördags kvällen, verkar som om alla vänster freaks ballat ur totalt de senaste dagarna, har alla fått Obehörig Lärar Virus ( OLV) .
ja lite halv fult men man blir lite trött med kommentarer som just ovan nämda Det är ju så jäkla självklart att ingen vill ha ett samhälle där alla sitter på röven..
Så ärligt herr Ander vad förväntar du dig för svar på fullkommligt omöjliga och löjliga uttalanden ???
Susz X- Antal inlägg : 6327
Bergis som du skriver tidigare x- medborgare- och- enbart Höger Hanna existerar i dessa "mäns" sexuella sammanhang..
Lägges fö till ordbok:
HögerHanna= enda sexuella hjälpmedlet för uppblåsta självgoda inkompetenta nazisektare ( =högerextremister)samt moderater
- vilken efter/ inom en tidsrymd av tre sekunder ger upphov till utsläpp av illaluktande gaser samt en slags blå dust..
Denna dust är obefintlig för själva ögat- dock inte för vår gemensamma atmosfär då den enligt beprövad vetenskap ger upphov till att växtligheten dör på sikt..
(en liknelse med atomavfall kan vara rimlig.)
Vid kortare tidsaspekt har dito enbart effekter som kan liknas vid det konstjorda gödselmedlet
blå korn( små blå KULOR)- vilket som alla vet utarmar även jordens näringsinnehåll..
Höger Hanna har dock en positiv effekt- hon får dem att knipa käft medans de drar en runk iaf..
Lägges fö till ordbok:
HögerHanna= enda sexuella hjälpmedlet för uppblåsta självgoda inkompetenta nazisektare ( =högerextremister)samt moderater
- vilken efter/ inom en tidsrymd av tre sekunder ger upphov till utsläpp av illaluktande gaser samt en slags blå dust..
Denna dust är obefintlig för själva ögat- dock inte för vår gemensamma atmosfär då den enligt beprövad vetenskap ger upphov till att växtligheten dör på sikt..
Vid kortare tidsaspekt har dito enbart effekter som kan liknas vid det konstjorda gödselmedlet
blå korn( små blå KULOR)- vilket som alla vet utarmar även jordens näringsinnehåll..
Höger Hanna har dock en positiv effekt- hon får dem att knipa käft medans de drar en runk iaf..
Susz X- Antal inlägg : 6327
Jasså- bestämmer du över Freddan? Eller bidde du enbart sotis vid blotta tanken?R.O.F.L skrev:martin7lindgren skrev:Läder rofl= homokyssar & onani!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Susz X skrev:Bergis som du skriver tidigare x- medborgare- och- enbart Höger Hanna existerar i dessa "mäns" sexuella sammanhang..
Lägges fö till ordbok:
ha,ha,ha
Klart man undrar över din läggning "Läder-rofl"?
Du stoltserar ju ofta i läder, du snackar homokyssar, onani och avsugningar,
Klart man funderar på vem du är,kanske nyutkommen ur garderoben?
Du stoltserar ju ofta i läder, du snackar homokyssar, onani och avsugningar,
Klart man funderar på vem du är,kanske nyutkommen ur garderoben?
Ja du Mr.Gustav Ander, inte fan är du min förmyndare som bestämmer vad jag köper för min pension!
Fortsätt häng mamma i kjolen du, då du behöver en dask i baken i bland?
Fortsätt häng mamma i kjolen du, då du behöver en dask i baken i bland?
theward- Antal inlägg : 6709
Att påtala för folk att de lever på "våra" pengar är bara så barnsligt....
Ett sätt att få makt över utsatta människor och få dem att känna skam och underlägsenhet...
Sånt sysslar bara översittare med.........
ps jag känner ingen skam eller underlägsenhet öht, dock är jag tacksam över att vi iaf haft ett bra fungerande skyddsnät, som tyvärr urholkats å det grövsta på de två-tre senaste åren
Ett sätt att få makt över utsatta människor och få dem att känna skam och underlägsenhet...
Sånt sysslar bara översittare med.........
ps jag känner ingen skam eller underlägsenhet öht, dock är jag tacksam över att vi iaf haft ett bra fungerande skyddsnät, som tyvärr urholkats å det grövsta på de två-tre senaste åren
Arbetsförmåga = Så länge en kroppsdel rör på sig
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen och kvinnoförnedraren skrev:Ser du inget problem när alla "våra" pengar blir färre ?
Är det någon mer än jag som tycker att GA hycklar lite här ?
Öppet svartarbetare som han är...
Utanförskap = En soptipp för förbrukade människor (pga Allianspolitiken)
Solidaritet och empati = totalt okända begrepp för högerväljaren
Sjuka och handikappade =Tärande och lata enligt delar av forumhögern!
100% korrekt analys där Martin !
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
RESPEKT: Riktas enbart uppåt i röven på dem de ser står högre upp i samhällsstegen..
FÖRAKT: riktas på de som står 'under' dem i samhällstegen....
OBS att både synonymer är starkt sammankopplad till PENGAR! HUR pengarna har förvärvats är av ingen konsekvens för högern....
Ju mer pengar, även olagligen förvärvat eller omoralisk, ju mer respekt får dessa människor. Och det omvända... har du inga pengar, eller inte anser PENGAR vara viktiga, så förtjänar man förakt. PENGAR är HELIGA!