Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
Sniperace
MartinLindgren
Blåfront
7 posters

Invandrare som är

Blåfront

Antal inlägg : 5440

Invandrare som är Empty Invandrare som är

Inlägg  Blåfront 2009-09-03, 06:57

främlingsfientliga och har fördomar mot andra

Varför vill rödjävla få mig att tro dessa inte finns?

Att det bara är svenskar som är främlingsfientliga och har fördomar?

Patetistkt!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Invandrare som är Empty Sv: Invandrare som är

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-03, 09:03

Vem blir förvånad om en del,invandrare blir förbannade med såna hatare somdig i bakhasorna som sitter och spyr ut din rasistskit dygnet runt?

Det är du och dina likar som piskar upp stämmningarna i samhället!
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-09-03, 09:13

martin7lindgren skrev:Vem blir förvånad om en del,invandrare blir förbannade med såna hatare somdig i bakhasorna som sitter och spyr ut din rasistskit dygnet runt?

Njaaa, nu år du till överdrift Martin, detta med invandrare som hyser hat till anda invandrare är en relitet, vi ser ju någon som hatar ASSYRIER, och sprider fördomar om dessa, vi ser olika grupperingar av olika religion som slåss med varandra och hatar varandra pga denne åsiktskillnad.

det måste ju inte vara mot Svennar som rasismen riktar sig...
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-09-03, 09:51

Sniperace skrev:
    martin7lindgren skrev:Vem blir förvånad om en del,invandrare blir förbannade med såna hatare somdig i bakhasorna som sitter och spyr ut din rasistskit dygnet runt?

Njaaa, nu år du till överdrift Martin, detta med invandrare som hyser hat till anda invandrare är en relitet, vi ser ju någon som hatar ASSYRIER, och sprider fördomar om dessa, vi ser olika grupperingar av olika religion som slåss med varandra och hatar varandra pga denne åsiktskillnad.

det måste ju inte vara mot Svennar som rasismen riktar sig...

Som jag sagt: alla människor är mer elle mindre rasistiska o fördomsfulla, de som påstår at de aldrig gör skillning på folk.. de hycklar

At Bf enbart riktar i sig på muslimer, kanske är bra, annars exploderar han väl snart av hat
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-03, 09:56

Och du opolitiske Sniper alltid blixtsnabb till undsättning varja gång rasism och SD kommer på tal?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-03, 09:59

Snacka för egen räkning The Ward, kallar du mig hycklare då jag påtalar att jag är 100% antirasist?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-09-03, 10:15

martin7lindgren skrev:Och du opolitiske Sniper alltid blixtsnabb till undsättning varja gång rasism och SD kommer på tal?

Undsättning, jag pekade bara på att man inte behöver överdriva, jag har i många iunlägg protesterat mot just ett ensidigt muslimhat som några visar på, men fördelskulle behöver vi väl inte sopa andra problem under mattan, eller påstår du att det inte finns rasism även bland invandrare eller andra folkslag än de vita?

Berätta för oss Martin du med din fantastiska visdom, FINNS det rasism även hos andra äv de vanliga VITA? Är det lögner att rasismen även finns i alla folkslag och religigionsutövare?
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-09-03, 10:16

martin7lindgren skrev:Snacka för egen räkning The Ward, kallar du mig hycklare då jag påtalar att jag är 100% antirasist?

jupp
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-03, 10:39

Gör något åt din tunga The Ward, lite märkligt att en 39 åring talar med ett barns tunga?

Du som ofta påtalar hur förståndig, stor, stark, hård och rättvis du är, ändå talar med en stor mun och ett barns tunga,
    Kan det vara så att det är barntungan som ger dig mindrevärdskomplex och tvinga dig att hävda dig?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-03, 10:46

Du svammlar bara Sniper,du är fan inte opolitisk, du är en stark försvarare av SD?
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-09-03, 11:02

Om martin möjligtvist såg sista svt debatt i våras pratade man om migration

där säger invandrare andra invandrare är rasister

flower

Hahaha

Martin lille

Du menar alltså det inte finns invandrare som har fördomar och är främlingsfientliga?

Skulle nog tro vissa invandrare är det mer än SD

flower
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-03, 11:07

Jag påstår att fullblodsrasister och främlings och invandrarhatare som du Mr.Bluefront piskar upp stämmningarna i samhället!

Att du sen tillstår att du och ditt SD är främlingsfientliga är ju en början, du vet alltså vad du håller på med?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-03, 11:16

Läste i dagens tidning,om hur den 89 årige rasisten von Braun i USA som i sommras sköt ihjäl en vakt på ett förintelse museum,
    Säger på fullt allvar till sitt försvar irätten att det är hans medborgerliga rätt att försvara sitt land?

Domaren bad honom hålla käften, skulle inte förvåna mig om vi snart får se något liknande här hemma?
    Men sånt tar vi väl fullt avstånd från Mr.Bluefront, eller hur?
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-09-03, 11:28

martin7lindgren skrev:Gör något åt din tunga The Ward, lite märkligt att en 39 åring talar med ett barns tunga?

Du som ofta påtalar hur förståndig, stor, stark, hård och rättvis du är, ändå talar med en stor mun och ett barns tunga,
    Kan det vara så att det är barntungan som ger dig mindrevärdskomplex och tvinga dig att hävda dig?

Men martin nu har du rätt igen här! Laughing
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

Invandrare som är Empty hmm

Inlägg  R.O.F.L 2009-09-03, 12:12

KTR den enda som hoppat på mej för MIN fars ursprung kallat mej nedsättande namn med utlänningskaraktär samt bett mej dra ifrån Sverige..

KTR är den störste rasisten här!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-09-03, 12:32

martin7lindgren skrev:Du svammlar bara Sniper,du är fan inte opolitisk, du är en stark försvarare av SD?

nej det är tyvärr så att det är DU som svamlar, och inte ens klarar av att besvara en enkel fråga, är det som du ÄR dum, eller gör du dig bara till??

Jag frågar dig en gång till!

Finns det INGA invandrare som själva är rasister?

Finns det t.ex inga sådana som ser snett på Assyrier, andra som ser snett på Serber, Muslimer som ser snett på kristna, osv osv?

bev det för svårt för dig att fundera för att svara på frågan?

JAG säger att rasism finns bland ALLA folkgrupper och religionsutövare!
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-09-03, 13:12

Rascism är en förlängning av främlingsfientlighet... och detta har gamla anor.

Förr i tiden räckte det med att man kom utifrån, från grannbyn att man skulle bli betraktad som suspekt...

Så det är lätt att se varför rascism uppstår. Inte nog med folk kommer från ett annat land, de kan inte prata språket på samma vis vi gör och de har andra vanor! Inte konstigt att man blir misstänksam och avvaktande!

queen
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-09-03, 13:16

Regndrottning skrev:
    Rascism är en förlängning av främlingsfientlighet... och detta har gamla anor.

Förr i tiden räckte det med att man kom utifrån, från grannbyn att man skulle bli betraktad som suspekt...

Så det är lätt att se varför rascism uppstår. Inte nog med folk kommer från ett annat land, de kan inte prata språket på samma vis vi gör och de har andra vanor! Inte konstigt att man blir misstänksam och avvaktande!

queen

Det är nog alla medvetna om, och rasismen finns ÖVERALLT bland alla folkslag, men det tror ju inte Martin, rasism finns enligt honom bara MOT invandrare.... inte bland invandrarna själva
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-03, 13:40

Det finns väl inom alla folkgrupper, sen att rasisterna med sin smörja startar upp stämmningarna mellan infödda och invandrare tycker jag,

Självklart står det dig som opolitisk att direkt försvara skiten så fort du får chansen?
    Men du påstår ju att du gör det i demokratins namn, men det är också det enda du försvarar,

MIG LURAR DU INTE SNIPER, KLART JAG FATTAR VEM DU ÄR?
    Men det står ju dig fritt att vara vem du vill!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-09-03, 13:50

martin7lindgren skrev:Det finns väl inom alla folkgrupper, sen att rasisterna med sin smörja startar upp stämmningarna mellan infödda och invandrare tycker jag,

Självklart står det dig som opolitisk att direkt försvara skiten så fort du får chansen?
    Men du påstår ju att du gör det i demokratins namn, men det är också det enda du försvarar,

MIG LURAR DU INTE SNIPER, KLART JAG FATTAR VEM DU ÄR?
    Men det står ju dig fritt att vara vem du vill!

Men är du sinnessvag Martin?

det enda jag opponerade mig mot var just att du vägrade erkänna att rasism finns i alla folkgrupper, även hos invandrare, och ALL rasism bör väl bekämpas eller hur?

Jag har inte på något sätt sagt att Sd skulle vara bra, eller ens nämnt dem, däremot har jag tidigare sagt att SD har exakt samma rätt att existera som de övriga partierna, det är upp till befolkningen att välja vilka de vill ha, och naturligtvis så röstar man inte på sd om man har tillräckligt med förnuft, men ALLA har rätten att rösta på vilket parti de vill, detta bestämmer inte du eller någon annan, detta kallas demokrati och åsiktsfrihet
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-03, 13:51

Tror inte Martin, tala för dig själv Sniper, så tar jag min bit,
    Jag är antirasist till 100%, thats it!

Eller menar du på fullt allvar att inte infödda sverigerasister har stort ansvar för dom rasistiska strömmarna vi har här i sverige genom sina ständiga angrepp mot invandrare,

Vad tycker du invandrare ska göra då, be om ursäkt för dom finns kanske?
    Att sen ungdomar andra generationens invandrare födda här blir förbannade då dom ser sverige lika mycket som sitt hemland som alla andra, med all rätt tycker jag!

Fel blir bara fel,och rätt blir rätt,jag tycker det är helt fel att jaga invandrare med blåslampa och skylla allt elände på dom,
    Sen får väl du tycka jag är en idiot,det skiter jag i!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-09-03, 13:56

Ta och trampa på bromsen nu Sniper,hur kan du neka till att du så länge jag vet aldrig missar några chanser att försvara rasism och Sd i demokratins namn?

Och i och med att du slår i från dig dessutom med näbbar och klor,visar ju att frågan är känslig och en öm punkt för dig!

Varför slår du annars i från dig för något du påstår inte finns?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-09-03, 14:08

martin7lindgren skrev:Tror inte Martin, tala för dig själv Sniper, så tar jag min bit,
    Jag är antirasist till 100%, thats it!

Eller menar du på fullt allvar att inte infödda sverigerasister har stort ansvar för dom rasistiska strömmarna vi har här i sverige genom sina ständiga angrepp mot invandrare,

Vad tycker du invandrare ska göra då, be om ursäkt för dom finns kanske?
    Att sen ungdomar andra generationens invandrare födda här blir förbannade då dom ser sverige lika mycket som sitt hemland som alla andra, med all rätt tycker jag!

Fel blir bara fel,och rätt blir rätt,jag tycker det är helt fel att jaga invandrare med blåslampa och skylla allt elände på dom,
    Sen får väl du tycka jag är en idiot,det skiter jag i!

Tycker du att de som är det ska få vara det opåtalat, och istället sopa detta under mattan?

Är det rätt när ett antal har fördomar och förtalar Assyrier?
    är det rätt när de gör det mot någon för att denne är Jude?

eller att serber och kroater ser varandra som djur och mindre värda?

På ditt sätt är du ju själv en rasist, du blundar när vissa blir utsatta för rasism, men skriar nära andra blir det, är inte det hyckleri eller okunskap?

Nej, Martin, en svensk rasist som ogillar invandrare rår inte för att ex en muslim ogillar Assyrier eller kristna, inte heller för att en bosnier eller kroat ogillar serber, att sunni och shia-muslimer kan ogilla varandra osv....

Jag har HELA tiden propagerat för att vi ska ta emot invandrare och behandla dem väl, men varifrån får du att man skulle jaga med blåslampa?

det enda jag vill det är att du är RÄTTVIS, just i denna tråd var ju
    Invandrare som är
    främlingsfientliga och har fördomar mot andra

Varför vill rödjävla få mig att tro dessa inte finns?

Att det bara är svenskar som är främlingsfientliga och har fördomar?

Patetistkt!

Just detta förnekade du starkt, istället för att bara bemöta, och beklaga att denna finns, men du föll i fällan och angrep honom, och sedan mig, tycker du ite att det ger en liten vink om vem som är dum i detta fallet?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 22:12