Varför vill rödjävla få mig att tro dessa inte finns?
Att det bara är svenskar som är främlingsfientliga och har fördomar?
Patetistkt!
martin7lindgren skrev:Vem blir förvånad om en del,invandrare blir förbannade med såna hatare somdig i bakhasorna som sitter och spyr ut din rasistskit dygnet runt?
Det är du och dina likar som piskar upp stämmningarna i samhället!
Sniperace skrev:martin7lindgren skrev:Vem blir förvånad om en del,invandrare blir förbannade med såna hatare somdig i bakhasorna som sitter och spyr ut din rasistskit dygnet runt?
Det är du och dina likar som piskar upp stämmningarna i samhället!
Njaaa, nu år du till överdrift Martin, detta med invandrare som hyser hat till anda invandrare är en relitet, vi ser ju någon som hatar ASSYRIER, och sprider fördomar om dessa, vi ser olika grupperingar av olika religion som slåss med varandra och hatar varandra pga denne åsiktskillnad.
det måste ju inte vara mot Svennar som rasismen riktar sig...
martin7lindgren skrev:Och du opolitiske Sniper alltid blixtsnabb till undsättning varja gång rasism och SD kommer på tal?
martin7lindgren skrev:Snacka för egen räkning The Ward, kallar du mig hycklare då jag påtalar att jag är 100% antirasist?
martin7lindgren skrev:Gör något åt din tunga The Ward, lite märkligt att en 39 åring talar med ett barns tunga?
Du som ofta påtalar hur förståndig, stor, stark, hård och rättvis du är, ändå talar med en stor mun och ett barns tunga,
Kan det vara så att det är barntungan som ger dig mindrevärdskomplex och tvinga dig att hävda dig?
martin7lindgren skrev:Du svammlar bara Sniper,du är fan inte opolitisk, du är en stark försvarare av SD?
Regndrottning skrev:
Rascism är en förlängning av främlingsfientlighet... och detta har gamla anor.
Förr i tiden räckte det med att man kom utifrån, från grannbyn att man skulle bli betraktad som suspekt...
Så det är lätt att se varför rascism uppstår. Inte nog med folk kommer från ett annat land, de kan inte prata språket på samma vis vi gör och de har andra vanor! Inte konstigt att man blir misstänksam och avvaktande!
martin7lindgren skrev:Det finns väl inom alla folkgrupper, sen att rasisterna med sin smörja startar upp stämmningarna mellan infödda och invandrare tycker jag,
Självklart står det dig som opolitisk att direkt försvara skiten så fort du får chansen?
Men du påstår ju att du gör det i demokratins namn, men det är också det enda du försvarar,
MIG LURAR DU INTE SNIPER, KLART JAG FATTAR VEM DU ÄR?
Men det står ju dig fritt att vara vem du vill!
martin7lindgren skrev:Tror inte Martin, tala för dig själv Sniper, så tar jag min bit,
Jag är antirasist till 100%, thats it!
Eller menar du på fullt allvar att inte infödda sverigerasister har stort ansvar för dom rasistiska strömmarna vi har här i sverige genom sina ständiga angrepp mot invandrare,
Vad tycker du invandrare ska göra då, be om ursäkt för dom finns kanske?
Att sen ungdomar andra generationens invandrare födda här blir förbannade då dom ser sverige lika mycket som sitt hemland som alla andra, med all rätt tycker jag!
Fel blir bara fel,och rätt blir rätt,jag tycker det är helt fel att jaga invandrare med blåslampa och skylla allt elände på dom,
Sen får väl du tycka jag är en idiot,det skiter jag i!
Invandrare som är
främlingsfientliga och har fördomar mot andra
Varför vill rödjävla få mig att tro dessa inte finns?
Att det bara är svenskar som är främlingsfientliga och har fördomar?
Patetistkt!