och han vet vad han då snackade om...
http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0005/02/kkk.html
Senast ändrad av Susz X den 2009-09-01, 00:42, ändrad totalt 1 gång
martin7lindgren skrev:Nu tror inte jag att Tripp, Trapp och Trulls ylande föranleder suszX några större problem?
Infra skrev:"Var finns Ku Klux Klan i Sverige?
– Tillsammans med nazister. De är av samma sort, säger Johnny Lee Cleary."
Citat från Sussens länk!
Infra skrev:"Var finns Ku Klux Klan i Sverige?
Citat från Sussens länk!
Sniperace skrev:Infra skrev:"Var finns Ku Klux Klan i Sverige?
Citat från Sussens länk!
De startade för ett antal år upp en KKK avdelning i centralorten där jag bor, jag ringde upp och frågade om jag och min vän David fick vara med, svaret blev att vi var hjärtligt välkomna, så vi åkte till deras möte, men de vägrade släppa in oss med motiveringen att David inte passade i deras sällskap, gissa om lokaltidningen hade skoj!!
Vad jag inte nämnde i telefonen var att David var riktigt mörkhyad, en sådan många kallar "blåneger" dvs RIKTIGT blåsvart i hyn!
Hur gick det för KKK-avdelningen då? Jo, de hade inte fler sammankomster efter detta....
Nej- det är enbart tragiskt..med dessa "masker" de bär.martin7lindgren skrev:Nu tror inte jag att Tripp, Trapp och Trulls ylande föranleder suszX några större problem?
Sniperace skrev:Infra skrev:"Var finns Ku Klux Klan i Sverige?
Citat från Sussens länk!
De startade för ett antal år upp en KKK avdelning i centralorten där jag bor, jag ringde upp och frågade om jag och min vän David fick vara med, svaret blev att vi var hjärtligt välkomna, så vi åkte till deras möte, men de vägrade släppa in oss med motiveringen att David inte passade i deras sällskap, gissa om lokaltidningen hade skoj!!
Vad jag inte nämnde i telefonen var att David var riktigt mörkhyad, en sådan många kallar "blåneger" dvs RIKTIGT blåsvart i hyn!
Hur gick det för KKK-avdelningen då? Jo, de hade inte fler sammankomster efter detta....
Susz X skrev:Ja vet oxå vad ja tycker thetax- och har sett ditt onda öga.
Det var så blodet frös till is..även på mi som svensk kvinna.
Bort med kkk- det är asätare och mördare!
lazy skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:"Var finns Ku Klux Klan i Sverige?
Citat från Sussens länk!
Hade gett mycket för att fått vara med o sett minen på dem när de öppnade!
Dravel.Hur kan du med alls..VAD är du?Tjänstemannabyråkraten skrev:Är du säker på att det inte är ett luciatåg du har sett.
Luciafirande har misstagits för att vara KuKluxKlan i USA.
Du menar att du likställer di med lucia?Tjänstemannabyråkraten skrev:Är du säker på att det inte är ett luciatåg du har sett.
Susz X skrev:Du menar att du likställer di med lucia?Tjänstemannabyråkraten skrev:Är du säker på att det inte är ett luciatåg du har sett.
Tvi vale!