2 posters
Nåt Vackert..
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 2
Sv: Nåt Vackert..
Ja, det var fint Sussen.
Nu blir du väl förbannad på mig, fast jag är säker på
att du har humor också. Jag kunde inte låta bli att lägga
in denna länk.
Nu blir du väl förbannad på mig, fast jag är säker på
att du har humor också. Jag kunde inte låta bli att lägga
in denna länk.
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 3
Tja- grrrrr...på dig Infra..
vi borskämda nordbor.. fast alla svenska
barn tänker inte på det viset..
undrar hur många vuxna som gör det?
Melander är fö en favvo..rankad 2;a !
vi borskämda nordbor.. fast alla svenska
barn tänker inte på det viset..
undrar hur många vuxna som gör det?
Melander är fö en favvo..rankad 2;a !
- Inlägg 4
Saxat- och mi känner så oxå:
"Så vacker vår planet är, tänk att vi alla bor här, för mig är det obegripligt att inte alla har respekt för Moder Jord och varandra. Låt oss tillsammans skapa en ren Jord, med fred och välstånd till hela mänskligheten."
ägaren av hemsidan förmedlar allt så bra mer
HÄR!
"Så vacker vår planet är, tänk att vi alla bor här, för mig är det obegripligt att inte alla har respekt för Moder Jord och varandra. Låt oss tillsammans skapa en ren Jord, med fred och välstånd till hela mänskligheten."
ägaren av hemsidan förmedlar allt så bra mer
HÄR!
- Inlägg 5
Kikade litet. Bläddrade runt.
Helhetsterapi? Kan det vara en variant av den gamla goda holistiska terapin
och människosynen. Underlig hemsida. Jag fick inte fram vad hon (jag tror det är en hon) heter som har gjort den. Hm...
och människosynen. Underlig hemsida. Jag fick inte fram vad hon (jag tror det är en hon) heter som har gjort den. Hm...
- Inlägg 6
Infra skrev:Kikade litet. Bläddrade runt.
Faktiskt inte ja heller..
men vibbarna ger det du skriver- vibbar av den gamla goda holistiska humanistiska synen- på alla
plan om man säger så...
Och- visst vore det väl nicee med meer av den i da`
Men underlig? Hur menar du?
- Inlägg 7
Jo alltså....Underlig. Det fans ingen riktig början, inget "brevhuvud" så att säja. Började direkt med en bild nästan. Det fanns en rad med alternativ att klicka på men klickade du på första som hette "hem" så kom du inte riktigt "hem" iaf.
Sedan brukar det alltid stå på försättssidan en profil på henne som lagt upp den. Eller jag kanske förväxlar med bloggar. Det var det jag inte kom underfund med. Var det en blogg eller...? Människan verkade ha nån sorts verksamhet som hon försökte locka folk till, terapi kanske. Meditation kanske.
Men att dömma av fotona så höll de på med målning och en massa annat. Det kanske ingick i hennes helhetsterapi. Jag fick dåligt grepp om mål och mening. Men då måste man kanske bläddra runt ett längre tag?
Sedan brukar det alltid stå på försättssidan en profil på henne som lagt upp den. Eller jag kanske förväxlar med bloggar. Det var det jag inte kom underfund med. Var det en blogg eller...? Människan verkade ha nån sorts verksamhet som hon försökte locka folk till, terapi kanske. Meditation kanske.
Men att dömma av fotona så höll de på med målning och en massa annat. Det kanske ingick i hennes helhetsterapi. Jag fick dåligt grepp om mål och mening. Men då måste man kanske bläddra runt ett längre tag?
- Inlägg 8
Infra skrev:Jo alltså....Underlig. Det fans ingen riktig början, inget "brevhuvud" så att säja. Började direkt med en bild nästan. Det fanns en rad med alternativ att klicka på men klickade du på första som hette "hem" så kom du inte riktigt "hem" iaf.
Fastnade för de sidorna jag länkat till här- ligger så mycket i det- som är värd all eftertänsamhet
i livet.
Vad som egentlien är det enda viktiga efer att "löken är skalad" om man säger så.
Målet kan vara personlig balans- balans på fler plan..att ta vara på livet och det vackra
som är med respekt för si själv, medmänniskor, jorden- allt levande..och att känna lycka/kärlek till detta i att finnas här och nu.Om man tolkar det på mitt sätt.
Vad sedan författarens syfte är vet inte jag- men det verkar som dito har en vilja att sprida den tanken- samtidit som- om man kollar på fler siter på hemsidan- så stämmer det du beskriver oxå Infra.
Tydlit framår dock att hon vill ha fred på jorden..